Werk & Studie alle pijlers

Tekst uitnodiging

18-04-2011 14:48 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat een suf probleem.

Ik probeer een mailtje te schrijven naar een aantal collega's om ze uit te nodigen om verjaardagen van een paar collega's te vieren. Nu wil ik duidelijk maken dat ze geen boterhammen moeten meebrengen, omdat er een hapje en drankje wordt voorzien. Hoe kun je dat leuk omschrijven?

'boterhammen meebrengen hoeft niet' klinkt zo kleuterschoolachtig...
*Euhm* : "Een hapje en drankje worden verzorgd" als klassieker. En "De lunchbox kan thuis blijven" als wat moderner?
* Kom met een lege maag*
wat beukenootje zegt!
Ja, die van beukenootje is precies goed!
'Voor eten en drinken wordt gezorgd'
Waarom zouden ze überhaupt boterhammen meenemen?

(vraagt zich verwoed af of ze heel erg onbeleefd is geweest om tot nu toe altijd boterhamloos op feestjes te verschijnen)
Voor een lunch wordt gezorgd.
Ik zou sowieso altijd kiezen voor een "positieve" benadering; dus aangeven waar voor gezorgd wordt, in plaats van aangeven wat men niet hoeft mee te nemen..
Een feestje zou ik het niet echt noemen. Jammer genoeg hebben dit soort bijeenkomsten best wel iets geforceerds....
Hou je het feestje tijdens de lunchpauze in de kantine van je bedrijf ofzo? Lijkt me sowieso weinig feestelijk maar waarom zouden mensen boterhammen meenemen naar feestjes?
Ook word er aan de innerlijke mens gedacht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
'een compleet verzorgde lunch om de verjaardagen van.... luister bij te zetten'

Niet zo moeilijk toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven