Werk & Studie alle pijlers

Thuis en het sneeuwt.

18-12-2009 10:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag lekker een vrije dag... en de sneeuw van gisteren is goed blijven liggen. Het begint hier al aardig donker te worden en het gaat me niks verbazen als het straks weer verder gaat sneeuwen.

Ben even nieuwsgierig waar jullie sneeuwvlokjes vallen en wat je er van vind.....om met mezelf te beginnen....

Mijn sneeuwvlokjes vallen in Groesbeek (vlakbij Nijmegen) en ik ben dol op sneeuw, maar dan wel als ik vrij ben en niet de weg op hoef.. anders is het wel heel erg ellendig hoor (veel files, gladheid enz).
Ben ook vrij, er ligt nog sneeuw en er kan straks best wat vallen, gezien de donkere wolken.

Ik zit in Apeldoorn trouwens:)

Zal straks even een sneeuwfoto posten:)
Woon iets ten noorden van Amsterdam en hier is de lucht strakblauw, zou me echt verbazen als het zo gaat sneeuwen.
Ik woon daar waar meer dan 20 centimeter sneeuw is gevallen...ik heb een nieuwe baan en begin maandag, 4 kilometer fietsen, ik hoop dat ik op tijd kom
Woon in het noorden, en de lucht is hier ook blauw met af en toe een wolkje. Maar het sneeuwt hier af en toe wel.
Woon bij Vlinder in de "buurt" Als jullie nu onze richting uit blazen krijgen wij misschien ook wat
Volgens buienradar komt de wind uit het noordoosten, de Friezen en Groningers zijn denk ik al druk bezig Vaatdoek
quote:littlemissvixen schreef op 18 december 2009 @ 10:52:

Ik woon daar waar meer dan 20 centimeter sneeuw is gevallen...ik heb een nieuwe baan en begin maandag, 4 kilometer fietsen, ik hoop dat ik op tijd kom Kwestie van op tijd vertrekken....
quote:Vl43inder schreef op 18 december 2009 @ 10:49:

Woon iets ten noorden van Amsterdam en hier is de lucht strakblauw, zou me echt verbazen als het zo gaat sneeuwen.

Hier in Hilversum het zelfde...

Volgens buienradar (sneeuwradar) komt hier wat om 14:00 ofzo
quote:Vl43inder schreef op 18 december 2009 @ 10:56:

Volgens buienradar komt de wind uit het noordoosten, de Friezen en Groningers zijn denk ik al druk bezig Vaatdoek JOEPPIE!!!! Doorblazen maar!
PPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFF

quote:s0ezy schreef op 18 december 2009 @ 11:01:

[...]

Hier in Hilversum het zelfde...

Volgens buienradar (sneeuwradar) komt hier wat om 14:00 ofzo Hoe zie je dat? Bij mij geeft hij alleen info tot dit moment en niet vooruit... Welke knop is dat?
quote:Vl43inder schreef op 18 december 2009 @ 10:49:

Hier schijnt het zonnetje zelfs.

Ook ten noorden van Amsterdam.

Al vind ik de sneeuw wel mooi, zolang ik nergens met de fiets of openbaar vervoer naar toe hoef.
Ik woon in Groningen en er ligt hier een dik pak sneeuw. Ik wil eigenlijk weg maar durf niet met de auto. Voel me dus een beetje opgesloten nu. Gelukkig is er het forum...
Je kan klikken op 2 uur vooruit !!!quote:oesje schreef op 18 december 2009 @ 11:22:

[...]

Hoe zie je dat? Bij mij geeft hij alleen info tot dit moment en niet vooruit... Welke knop is dat?
Den haag, en hier begint de sneeuwl al weg te druppelen..
quote:Waxine schreef op 18 december 2009 @ 11:32:

Ik woon in Groningen en er ligt hier een dik pak sneeuw. Ik wil eigenlijk weg maar durf niet met de auto. Voel me dus een beetje opgesloten nu. Gelukkig is er het forum...Ben jij niet druk met blazen nu dan?
ik blaas ...woon ook in het noorden
Zolang het maar blijft liggen, mag er van mij een heel pak sneeuw over komen waaien.
quote:Vl43inder schreef op 18 december 2009 @ 11:46:

[...]

Ben jij niet druk met blazen nu dan? Haha, ja hoor! Zie je al wat aankomen?
Hier Drenthe.. sneeuwt het af en toe een beetje .. Sneeuw van gisteren is wel blijven liggen. De weg voor mijn huis is een ijsbaan , er wordt niet gestrooid in de wijken..
quote:friezinnetje schreef op 18 december 2009 @ 11:03:

PPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFF

YES het is gelukt!!!! Alle blazers bedankt.

Net heerlijk sneeuwballen gegooit en poppen gemaakt.

Om met Bert en Ernie te spreken: Oh wat hebben we een fijne kerstvakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven