Thuis en het sneeuwt.
vrijdag 18 december 2009 om 10:47
Vandaag lekker een vrije dag... en de sneeuw van gisteren is goed blijven liggen. Het begint hier al aardig donker te worden en het gaat me niks verbazen als het straks weer verder gaat sneeuwen.
Ben even nieuwsgierig waar jullie sneeuwvlokjes vallen en wat je er van vind.....om met mezelf te beginnen....
Mijn sneeuwvlokjes vallen in Groesbeek (vlakbij Nijmegen) en ik ben dol op sneeuw, maar dan wel als ik vrij ben en niet de weg op hoef.. anders is het wel heel erg ellendig hoor (veel files, gladheid enz).
Ben even nieuwsgierig waar jullie sneeuwvlokjes vallen en wat je er van vind.....om met mezelf te beginnen....
Mijn sneeuwvlokjes vallen in Groesbeek (vlakbij Nijmegen) en ik ben dol op sneeuw, maar dan wel als ik vrij ben en niet de weg op hoef.. anders is het wel heel erg ellendig hoor (veel files, gladheid enz).
vrijdag 18 december 2009 om 11:01
vrijdag 18 december 2009 om 11:22
vrijdag 18 december 2009 om 11:30
quote:Vl43inder schreef op 18 december 2009 @ 10:49:
Woon iets ten noorden van Amsterdam en hier is de lucht strakblauw, zou me echt verbazen als het zo gaat sneeuwen.
Hier schijnt het zonnetje zelfs.
Ook ten noorden van Amsterdam.
Al vind ik de sneeuw wel mooi, zolang ik nergens met de fiets of openbaar vervoer naar toe hoef.
Woon iets ten noorden van Amsterdam en hier is de lucht strakblauw, zou me echt verbazen als het zo gaat sneeuwen.
Hier schijnt het zonnetje zelfs.
Ook ten noorden van Amsterdam.
Al vind ik de sneeuw wel mooi, zolang ik nergens met de fiets of openbaar vervoer naar toe hoef.
zondag 20 december 2009 om 13:20