Thuisstudie: ervaringen met en vragen over LOI, NTI en NHA!
dinsdag 22 juni 2004 om 21:35
Jemig Shahlabara, Wat lief dat je daar aan denkt zeg !!! Ben helemaal ontroerd. Het examen ging best lekker. Het bestaat uit twee gedeeltes: A1 en A2. A1 is meerkeuze (45 vragen) en die heb ik nagenoeg zeker weten wel gehaald. A2 is open vragen (over een grote case) en daar heb ik een heel klein beetje twijfels over.. maar ik denk ook wel dat ik die binnen heb... Maar ik ga even verder met andere dingen... Ik zal van de week wel even tijd maken om gezellig een berichtje achter te laten Kris
woensdag 23 juni 2004 om 21:53
ok , nou ik ben heel benieuwd ik ga het gelijk aanvragen, ik zie alleen dat ik moet invullen of de werkgever het wel of niet gaat betalen dat weet ik nog niet ik denk het wel, maar ik ga het nog niet invullen anders krijgen zij de nota thuis ik hoop dat ik dat dan achteraf kan declareren. weet jij daar iets van?
woensdag 23 juni 2004 om 22:12
Ik heb al lang niet met mijn neus in de boeken gezeten. Deze richting trekt mij wel aan, maar ik heb er qua vooropl. geen ervaring in. Ik kom dus voor het eerst in aanraking met deze stof. Ik ben vooral bezig met alles wat studenten en ouders kan bezighouden, dus studiefinanciering en verschillende tegemoetkomingen.
woensdag 23 juni 2004 om 22:16
dan zal het wel zwaar voor je worden. Je moet denken aan de volgende stof: -individuel arbeidsovereenkomst - verplichtingen werkgever en werknemer - beeindiging van de arbeidsovereenkomst - opzegging - ontslag - beloning - belaste en onbelaste vergoedingen -arbeidsongeschiktheid door ziekte - werkloosheid - algemene kinderbijslagwet - sociale voorzieningen - Coordinatiewet sociale verzekeringen Hoelang heb je geen studie gedaan?
woensdag 23 juni 2004 om 22:19
woensdag 23 juni 2004 om 22:22
je moet er wel de tijd voor nemen. Gewoon een vast tijdstip nemen en zeggen dan moet ik leren. weet ook niet hoe je leert? maar persoonlijk lees ik het eerst door en dan ga ik aanstrepen wat belangrijk is en dan wat later maak ik er een uitreksel van bepaalde info is verouderd en jij zal het dan niet echt weten maar omdat ik al in dit vakgebied weet ik het wel en dan mail ik de leraar even en die geeft dan de juiste info door