Werk & Studie alle pijlers

Tips voor de nachtdienst?

04-04-2012 10:10 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik ga vanaf volgende week op verschillende dagen in een discotheek werken tot in de late uurtjes.

Ik kan 's ochtends gewoon uitslapen want ik werk op een BSO dus dan hoef ik pas in de middag aanwezig te zijn.

Nu vroeg ik mij af..

Heeft iemand misschien tips om overdag goed door te slapen & om 's nachts goed wakker te blijven.

Ik zat er zelf aan te denken om een slaapmasker voor volledige duisternis en oordopjes voor volledige stilte te kopen.

Maar misschien heeft iemand anders nog ideeën?

Alvast bedankt!
bij mij donkere, goed verduisterende gordijnen, en verder niks..
ohja en als je gevoelig bent voor caffeine, laatste 2 uur ofzo geen koffie/cola drinken..
ik zal overdag je telefoon lekker uitzetten zodat je daar niet wakker van kunt worden, en zo'n 'slaapmasker' aanschaffen.

Misschien kun je voor het slapen gaan warme melk met anijs drinken? Dat kreeg ik vroeger vaak als ik niet kon slapen. Schijnt dat daar stoffen inzitten die zorgen dat je slaperig wordt. En er is volgens mij ook speciale kruidenthee voor een goede nachtrust. Volgens mij is dat van Zonnatura en koop je dat gewoon in de supermarkt tussen de dieet spullen enzo.

Succes!
Gsm uit,telefoon uit,voordeurbel uit.

Verder je kamer zo donker mogelijk maken.

Ik had toen ik overdag moest slapen houten planken voor mijn raam,zodat er geen spat licht binnen kwam.
Wanneer je wakker bent, zoveel mogelijk (dag)licht opzoeken!

En inderdaad slapen in een zo donker mogelijke ruimte (kan ook met slaapmasker). Op die manier hou je je lichaam een beetje voor de gek en met een beetje mazzel werkt dat!
Voor het slapen wat eten, anders wordt je wakker omdat je trek hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven