Werk & Studie alle pijlers

Tips

05-06-2019 11:31 7 berichten
Het is hectisch op het werk door personeelstekort en wisselingen. Nu is er onlangs iemand aangenomen in een leidinggevende functie. Bij iedere gelegenheid krijg ik te horen wat de voorganger allemaal verkeerd heeft gedaan en wat zij goed doet. Ook zaken die ze nu slecht vindt gaan door voorganger wordt gedeeld.

Roddeltante in kwestie hoort in het MT waar voorganger ook deel vanuit maakt. Ze heeft haar pijlen op haar voorganger gezet.

Ik ga er niet op in, zeg dat het mijn plaats niet is en geen oordeel kan vellen. Aangegeven dat ik niet houd van roddelen. Probleem is echter dat ze dit ook ventileert op de werkvloer...hier werken mense die daar gevoelig voor zijn.

Wat zouden jullie doen? Dit ventileren naar hoger hand waardoor jezelf ook gaat roddelen, je er niet mee bemoeien....ze legt op dit moment een bom onder de samenwerking binnen het MT. Ik zit niet in het MT maar ben wel ondersteunend aan.....

Lastig dit....
Alle reacties Link kopieren
Precies wat je hier schrijft tegen haar zeggen.
.
Dus als ik het goed begrijp roddelt de nieuwe teamleider over de oude teamleider, en die oude teamleider werkt nog steeds in dezelfde organisatie?
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gewoon bij het MT neer leggen hoe de gang van zaken nu zijn en dat je hoopt dat iemand haar daar op aan kan spreken omdat het zo een lastige werk situatie wordt voor jou.
en daarom wordt het nooit wat in sommige organisaties
kopjechino schreef:
05-06-2019 11:39
Dus als ik het goed begrijp roddelt de nieuwe teamleider over de oude teamleider, en die oude teamleider werkt nog steeds in dezelfde organisatie?
Ja klopt!

Het lastige is dat ik ondergeschikt ben en geen deel uitmaak van het MT.
Kon je goed overweg met de oude leidinggevende en vertrouw je hem/haar? Dan zou ik het daar neerleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven