Werk & Studie alle pijlers

Twijfel buitenland

21-07-2018 11:43 29 berichten
Hallo
anoniem_653140ee80eb3 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 09:39
Reden: Boze reacties enzo
94.62% gewijzigd
oke
Alle reacties Link kopieren
Bij twijfel niet doen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Welk buitenland? België, een hutje in een Afrikaans dorp of NY maakt nogal een verschil.

En wat viel je de laatste keer tegen?
Ben je alleen, heb je een gezin en verhuizen zij mee?
Inderdaad, welk buitenland? Ben je er wel eens geweest?
Waarom viel vorige keer tegen? Had je echt heimwee, waren het de omstandigheden?
En wat voor baan? Een buitenkansje of iets wat regelmatig voorbij komt? Hoe is je situatie? Ben je vrijgezel, heb je een baan, hoe oud ben.

Dat is: Ik neem aan dat je advies wilt?
Geen behoefte aan zoveel negativiteit
anoniem_653140ee80eb3 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 09:40
Reden: Reacties
81.15% gewijzigd
Je kan het proberen. Bevalt het niet dan kun je altijd nog terug verhuizen en een andere baan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Communiceren is hopelijk niet belangrijk voor die baan
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Je bent wel erg minimaal in je informatie.

Had je het wel naar je zin voordat de relatie klapte? Of was de relatie al niet ok toen jullie gingen.

Je klinkt niet erg enthousiast overigens. Maar als je jong en ongebonden bent, is het altijd leuk en vast een goede ervaring. Je kan altijd weer terug. Maar als je geen zin hebt of ambitie om in het buitenland te wonen, waarom overweeg je het dan überhaupt? Kan je soortgelijke baan in Nederland krijgen?
Ik geef liever niet teveel info ivm met herkenbaarheid en ik laat het hier wel bij.
privacy
anoniem_653140ee80eb3 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 09:41
Reden: Privacy
96.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
naamloosjes schreef:
21-07-2018 13:40
Ik geef liever niet teveel info ivm met herkenbaarheid en ik laat het hier wel bij.
Goed topic!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
naamloosjes schreef:
21-07-2018 13:47
Ik snap dat het onduidelijk is, maar weet dat er meerdere vrienden van me op dit forum zitten. Verder kan ik prima communiceren hoor en dat is ook mijn werk. Maar dit voelt niet zo vrij op deze manier. Ik heb zelf ook wel is iemand 'herkend' hier.
Wel is?

Waarom open je een topic zonder vraag, zonder informatie, zonder iets?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Het ene buitenland is meestal het andere buitenland niet.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Nou dat was een zinvol topic inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal, lekker kort ook. Mijn antwoord op je vraag: als je twijfelt dan wil je niet genoeg.
Je wil niet en het betaald niet goed.

Moeten er nog meer redenen zijn voordat jij zelf kan beslissen om het niet te doen?
Alle reacties Link kopieren
Als je op dit moment toch geen vaste baan of leuke baan in Nederland hebt zou ik de kans aanpakken.
Het staat altijd mooi op je CV en je hoeft natuurlijk niet te blijven als het tegenvalt.
Ik weet niet om wat voor baan het gaat en wat jouw leeftijd is :sarcastic: ,
maar mocht het een vakantiebaan zijn zou ik het gewoon doen.
Als het om een langer dienstverband gaat zou ik eerst is gaan kijken hoe de stad waarin je gaat werken bevalt en oogt.
:sherlock:
Privacy
anoniem_653140ee80eb3 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 09:42
Reden: Privacy
97.72% gewijzigd
naamloosjes schreef:
21-07-2018 13:47
Ik snap dat het onduidelijk is, maar weet dat er meerdere vrienden van me op dit forum zitten. Verder kan ik prima communiceren hoor en dat is ook mijn werk. Maar dit voelt niet zo vrij op deze manier. Ik heb zelf ook wel is iemand 'herkend' hier.
Waarom open je dan in godsnaam een topic? Logica van een..... :facepalm:
naamloosjes schreef:
21-07-2018 13:27
Nou vorige keer was ik met mijn ex en de relatie knalde erop. De baan is in Frankrijk. Ik ben nu vrijgezel.

Ik twijfel omdat het niet super betaalt ook.
Dus je wilt meteen voor een dubbeltje op de eerste rang. Wat maakt het uit dat het niet super betaalt. ( verwende generatie..) het gaat om de geestelijke rijkdom die je opdoet. Een taal leren, mensen ontmoeten, ervaring opdoen...andere culturen verbreden je horizon.
Lekker veel irritatie dit topic ik laat t hierbij.
zoutopmijnhuid schreef:
22-07-2018 09:09
Dus je wilt meteen voor een dubbeltje op de eerste rang. Wat maakt het uit dat het niet super betaalt. ( verwende generatie..) het gaat om de geestelijke rijkdom die je opdoet. Een taal leren, mensen ontmoeten, ervaring opdoen...andere culturen verbreden je horizon.
Het gaat om 1000 euro verschil ruim en ik moet ook ergens wonen lijkt me. Dus verwend gaat nergens over want je kent geen details.
Alle reacties Link kopieren
Je zou voor jezelf een berekening kunnen maken wat heb je nodig om daar te leven.
Hoe duur is daar de woonruimte kun je er verder doorgroeien in die baan .
Ga gewoon niet. Snap die reacies van sommige hier ook niet. Waarom moet je per se naar het buitenland?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven