Werk & Studie alle pijlers

Uitzendbureau voor part-time werk met bachelor geschiedenis?

14-09-2009 19:54 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ruim een jaar geleden heb ik mijn bachelor geschiedenis afgerond en ben inmiddels alweer een jaar bezig met mijn master. Ik hoop over een half jaar af te studeren. Ik had altijd een bijbaan in de zorg naast mijn studie, helaas hebben zij mij daar na deze maand niet meer nodig.

Ik zou daarom graag via een uitzendbureau part-time werk willen doen dat meer aansluit bij mijn studie-achtergrond. Tot dat ik opzoek kan gaan naar iets meer permanents. Ik ben echter helemaal niet thuis in de uitzendbureau's, daarom vroeg ik mij af of hier iemand weet bij welk uitzendbureau ik het beste langs zou kunnen gaan.

Alvast bedankt

Varuca
@coffeepot: Je vertelt over een vriend die stadswandelingen gedaan heeft, dat lijkt me zeker een logische bijbaan voor een geschiedenisstudent.

Hoe denk jij over het (tijdelijk) werken voor een stadsmuseum / streekmuseum of het werken voor een historische vereniging?

Ik kan mij voorstellen dat het helpen organiseren van een expositie of het meewerken aan een brochure of boek in opdracht van zo'n organisatie een erg leuke en leerzame ervaring is.
Ehm ik woon nog thuis en zie daar echt het probleem niet van in. Anders had ik ook geen tijd gehad voor dat jaar bestuur omdat de kamers in A'dam niet te betalen zijn.

En mijn Frans is zelfs met een opfriscursusje niet te redden. Heb in de 5e examen lezen gedaan. in dat jaar kon je twee pogingen doen, beiden gezakt. Eerste was volgens mij een 2,8. uiteindelijk in de 6e net aan gehaald met een 5,6. En ik denk nog steeds dat mijn docente daar ergens bij gesmokkeld heeft. Tja ik heb gewoon echt geen talent voor talen.

Maar goed ik ga nu eerst kijken of Amnesty lukt, want dat is wel iets dat mij erg aanspreekt, en als ik daar niet wordt aangenomen kijk ik weer verder.
Varuca, heb je al iets gehoord van Amnesty?
Nope nog niets gehoord. Misschien is de persoon die er over gaat op vacantie. Ik wacht nog even af.
Van de week nog ee keer de mail verstuurd en kreeg vanochtend reactie. Helaas was de vacature al vergeven, maar hadden ze hem nog niet verwijderd. Er is wel nog plek bij verschillende lokale amnesty groepen. Het is niet helemaal wat ik in mijn hoofd had, maar amnesty is wel een organiasatie die me aanspreekt en ik kan de ervaring wel gebruiken, dus ik denk dat ik daar dan maar voor ga.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven