Werk & Studie alle pijlers

update solliciteren en angst

22-11-2012 17:08 12 berichten
vorige maand heb ik eens een topic geopend dat ik er zo tegen op zag om te gaan beginnen met solliciteren.

monsterboard heb ik een cv geplaatst, en heb her en der gezocht voor een nieuwe baan.

toen ik een echt serieuze poging deed, was ik dan ook echt van mijn aprepo af. maar goed zouden wel zien hoe het ging lopen. dag erna kreeg ik een telefoontje dat ik op gesprek mocht komen. die week erna wederom een telefoontje dat ik op het tweede gesprek mocht komen. nu ga ik het contract teken. gewoon mijn eerste sollicitatie in dik 14 jaar en meteen zo positief.in het nieuwe jaar ga ik beginnen met mijn nieuwe baan

wil menigeen van jullie dan ook bedanken voor die virtuele schop onder mijn angstige hol!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Je kunt meer dan je denkt.
Never give up hope.
quote:Suziiiie schreef op 22 november 2012 @ 17:18:

Je kunt meer dan je denkt.dat is ook wel zo. maar ja al 14 jr werkzaam bij dezelfde baas en dan is ineens moeten solliciteren best eng haha

Mijn sollicitatiepakket is gisteren ook de deur uit gegaan, zo spannend!
quote:Poppeding schreef op 22 november 2012 @ 17:24:

Mijn sollicitatiepakket is gisteren ook de deur uit gegaan, zo spannend!jaa spannend is dat he.. hoor je wel iets, of hoe lang duurt het en als je iets hebt is het weer spannend om te lezen of te horen of het goed of slecht is.. ik zal duimen voor je
Gefeliciteerd!! Fijn dat het gelijk zo positief is !
quote:thasmo schreef op 22 november 2012 @ 17:29:

Gefeliciteerd!! Fijn dat het gelijk zo positief is !dank je wel.ja had ik eigenlijk niet verwacht maar ze zijn super enthousiast over mij en ik over hen haha
Goed van je! Gefeliciteerd!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Tijd voor een flesje bubbles dus! Proost en gefeliciteerd!
Hier waakt de enige echte Barones
.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
...
Wat heerlijk, gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven