Werk & Studie alle pijlers

Voorwerp meenemen sollicitatie

05-07-2019 15:57 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet voor een sollicitatie een voorwerp meenemen om mijzelf voor te stellen . Iets persoonlijks . Ik maak daarbij een korte pitch. Nu ben ik me al 3 dagen aan het gek maken wat ik nu zal meenemen. Het moet natuurlijk een bruggetje met je verhaal worden. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben?
houseofcards70 schreef:
05-07-2019 16:21
Ik zat zelf te denken aan mijn handtas of een product van Rituals maar ik kan een verhaal erbij lastig bedenken. Ik ga er nog een goed over nadenken.
Om wat voor functie gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Als je lekker kan koken/bakken, zou versgebakken cupcakes een idee kunnen zijn. Iets met creatief, dingen kunnen plannen, smaakmaker, en je kan soms een hap nemen als je wat langer over een antwoord na wil denken.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
houseofcards70 schreef:
05-07-2019 16:21
Ik zat zelf te denken aan mijn handtas of een product van Rituals maar ik kan een verhaal erbij lastig bedenken. Ik ga er nog een goed over nadenken.
Waarom??

Als je dan toch meegaat in zoiets achterlijks bedenk dat iets goeds.. .iets wat echt iets betekend voor je.... Rituals.. Echt serieus?
De ingevroren placenta zou nog een optie kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat vooral om je verhaal...
Alle reacties Link kopieren
Raar toestand fyn verder kijken
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
05-07-2019 16:26
Om wat voor functie gaat het?
Het is een klantenservice afdeling!
Orișa schreef:
05-07-2019 16:28
De ingevroren placenta zou nog een optie kunnen zijn.
:HA: @( :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
05-07-2019 16:27
Waarom??

Als je dan toch meegaat in zoiets achterlijks bedenk dat iets goeds.. .iets wat echt iets betekend voor je.... Rituals.. Echt serieus?
Ik zei toch ik ben er slecht in!
houseofcards70 schreef:
05-07-2019 16:31
Het is een klantenservice afdeling!
Klantenservice of callcenter?
Beter nog: verwerk die plancenta in de cupcakes die iemand net voorstelde. Dit soort ongein moet onmiddellijk de kop ingedrukt worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook eens gehad, ik heb toen een pen meegenomen. Die pen kwam van een plek die me dierbaar is en die plek past heel erg bij mij als persoon. Ik schrijf ook altijd met die pen omdat ik me dan een beetje 'daar' voel. Dus daar heb ik wat over verteld, omdat ik daarmee iets over mezelf vertelde.

Misschien even andersom denken: wat is typisch jij, of waar voel je je helemaal goed, en zoek er dan pas een voorwerp bij .
hangmat wijzigde dit bericht op 05-07-2019 16:34
0.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
05-07-2019 16:33
Klantenservice of callcenter?
Nee echt klantenservice geen verkoop.
houseofcards70 schreef:
05-07-2019 16:34
Nee echt klantenservice geen verkoop.
Bij een callcenter?
ViezeHond schreef:
05-07-2019 16:04
Wc rol. Zeg je dat je altijd in de ochtend schijt, voor je naar je werk gaat.
:HA:
Hangmat schreef:
05-07-2019 16:33
Ik heb het ook eens gehad, ik heb toen een pen meegenomen. Die pen kwam van een plek die me dierbaar is en die plek past heel erg bij mij als persoon. Ik schrijf ook altijd met die pen omdat ik me dan een beetje 'daar' voel. Dus daar heb ik wat over verteld, omdat ik daarmee iets over mezelf vertelde.

Misschien even andersom denken: wat is typisch jij, of waar voel je je helemaal goed, en zoek er dan pas een voorwerp bij .
Echt iets heel belangrijks om te weten bij een klantenservice of welke functie dan ook.

Vind het echt onzinnig gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Sugarspice schreef:
05-07-2019 16:23
Tjonge jonge jonge. Ik zal wel erg oud zijn, maar godzijdank heb ik dit nooit hoeven doen. Pas nog een gewoon, vriendelijk gesprek gehad waarbij je niet wanhopig de toffe peer hoeft uit te hangen. Als het echt zou moeten zou ik een bezem meenemen. Als in nieuwe bezems vegen schoon, als er met mij gefuckt wordt ben ik een heks en als jullie mij met nog meer van deze onzin opschepen geef ik jullie eerst een geweldige hengst of stop de bezem overdwars in je hol en vlieg er daarna op weg, nou goed? Tfoe wat een ONZIN dit.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
05-07-2019 16:34
Bij een callcenter?
Bij een zorgverzekeraar !
Neem iets krachtigs mee, niet iets emotioneels.

Moest zoiets ooit doen bij een cursus. Zaten mensen te sniffen bij het verhaal van de ring van hun oma. Of een wazig verhaal te vertellen over hun steun en toeverlaat in bange dagen en showden dan hun verlepte teddybeer.
Sugarspice schreef:
05-07-2019 16:23
Tjonge jonge jonge. Ik zal wel erg oud zijn, maar godzijdank heb ik dit nooit hoeven doen. Pas nog een gewoon, vriendelijk gesprek gehad waarbij je niet wanhopig de toffe peer hoeft uit te hangen. Als het echt zou moeten zou ik een bezem meenemen. Als in nieuwe bezems vegen schoon, als er met mij gefuckt wordt ben ik een heks en als jullie mij met nog meer van deze onzin opschepen geef ik jullie eerst een geweldige hengst of stop de bezem overdwars in je hol en vlieg er daarna op weg, nou goed? Tfoe wat een ONZIN dit.
ik denk niet dat ze je dan nog op de klantenservice willen :rofl:
Een tampon. Je helpt bij kleine problemen, bent goed in stelpen en af en toe zit ie scheef genoeg om van je af te bijten.
Ik zou bedanken, wat een raar iets.
Alle reacties Link kopieren
Sugarspice schreef:
05-07-2019 16:33
Beter nog: verwerk die plancenta in de cupcakes die iemand net voorstelde. Dit soort ongein moet onmiddellijk de kop ingedrukt worden.
:yes:

De bron van alle bestaan,
heb ik in deze cake gedaan
Jullie hebben mijn droombaan,
neem mij aan?

Jeetje wat stom dat ze zoiets van je vragen, ik snap de logica er niet van.
Flauwekul.
Callcenters (klantenservice, sales)
Doen dit vaker met een pitch en een voorwerp, het gaat om het verhaal dat je erbij vertelt.

Ik heb ooit eens in plaats van een voorwerp een spreuk meegenomen.

Dus misschien is dat ook iets?
Alle reacties Link kopieren
een mens-erger-je niet spel (ik hoor dat ze dat bij de buren spelen)
ik erger me niet zo snel, als de ene manier(pion) niet lukt probeer ik met een andere het doel te bereiken.
Moet je trouwens het slaan van de andere pionnen positief kunnen brengen, niet : ik sla iedereen aan de kant die in de weg staat
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven