Werk & Studie alle pijlers

Vragen om overplaatsing?

10-04-2012 14:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om een lang verhaal kort te maken:

Wie heeft dit ook meegemaakt of kan mij tips geven?
Let's have tea...
Je hebt het recht om dit soort dingen te onderzoeken en zelfs ergens anders te solliciteren. Aangezien je toch al onenigheid hebt op je werk kan dat er ook nog wel bij toch?.....
Ja ok, maar als na onderzoek blijkt dat er geen mogelijkheid is dan wordt mijn positie niet echt sterker lijkt mij...
Let's have tea...
Is er geen vacaturebank binnen de organisatie? Via intranet of de website?
wat ik begrijp (van 2 schoonzussen) is dat je het kan aangeven binnen de gemeenschap stichting e.d. waar je school invalt.

En als je aangeeft dat je nu wat onenigheid heb wordt er meestal gewoon van 2 kanten meegewerkt of zo moeten je echt een slechte lerares vinden?)
Jouw huidige school is vast heel erg blij dat jij weg wilt. Verstoorde verhoudingen komen namelijk zelden van één kant. Ik zou het dus gewoon bespreekbaar maken bij personeelszaken van jouw organisatie.
Naar aanleiding van je berichten in je vorige topics, geef ik je het volgende advies:

- Mocht je lesgeven op de school van mijn kinderen, dan raad ik je zeer zeker aan om je zo snel mogelijk te laten overplaatsen.

- Mocht je op een andere school lesgeven, dan is overplaatsen ook een heel goed idee, zolang het maar niet naar 'onze' school is.
...
bedankt voor je 'nuttige' advies!
Let's have tea...
Geen dank!

Ik vraag mij oprecht af waarom je je wilt laten overplaatsen, als je zo graag uit het onderwijs wilt. Een nieuwe werkplek binnen het onderwijs verandert echt het werk niet. Het kost in eerste instantie juist veel extra energie.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven