Werk & Studie alle pijlers

vrijdagavond studeren! wie doet er mee?

18-06-2010 17:22 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, omdat ik weinig motivatie heb en toch écht mijn school dit jaar wil haren. Ga ik vanavond ook studeren... doet er iemand mee?
ik meld me! (toch gek dat ik nu dus wel op dit forum rond hang)

Nog even leren en dan zijn dat mijn laatste tentamens ooit van deze studie!

Welk vak ben jij aan het doen?
nou ja, ik zit nog in vwo 5. Hoor al een klas hoger.... misschien kan je me helpen met een vak? haha

Jij veel succes. Wat ga jij doen?

Ik ga frans doen, en nederlands denk ik....
Ik ben toetsen aan het nakijken en rapportcijfers aan het uitrekenen..... telt dat ook?
Jaa hoor!

Voel me al een stuk minder alleen, haha! Ik begin zo (Echt waar)
Ik doe ook mee!! Leer voor erkend hypotheekadviseur en heb maandag een eerste toets. Vaderdag en voetbal kost weer tijd dus vanavond helaas ook studeren.
Ja, zou ik wel moeten doen.... Ik denk alleen dat het pas zal gaan wanneer zoon slaapt.
Ja ik moet het doen vanwege dat ik anders niet over ga. Ja niet over ga... ik moet gewoon de puntjes op de i zetten.

maar gaat moeilijk... Mijn motivatie neemt namelijk een beetje af door omstandigheden. Maar ik wil wel echt mijn best doen, alleen gaat het zo moeizaam!!
Mijn toetsen zijn allemaal nagekeken en de cijfers zijn ook uitgerekend. Ik hoefde gelukkig maar 2 vakken, omdat ik de rest al eerder had gedaan.

Dus ik mag even forummen van mezelf.........................

Straks alle rapporten in het net schrijven.....
Niet studeren, maar wel werken. Mag dat ook?

Als ik nu even hard doorwerk dan ga ik morgen & overmorgen met een gerust hart naar Festival Mundial en maandag met een gerust hart een paar dagen naar Zweden.
Sterkte met studeren vanavond, Beio.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ja, ik meld me! Niet echt aan het leren, maar scriptie schrijven.. Yeah! Echt geen zin, maar het moet.. Het einde is in zicht! Succes iedereen, en niet forummen!!
pff.. ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer! Ik ga zo tussendoor even fitnessen en dan weer verder..

Volgens mijn planning (jaja, ik heb een planning gemaakt) moet ik nog 1 college doorwerken voor vandaag. Het college over homonieme hemianopsie! (nou, dan weten jullie genoeg toch!)
quote:AgentL schreef op 18 juni 2010 @ 18:44:

Niet studeren, maar wel werken. Mag dat ook?

Als ik nu even hard doorwerk dan ga ik maandag met een gerust hart een paar dagen naar Zweden.

Ik ben jaloers...!

Zweden lijkt me heerlijk ontspannen om daar te zijn.

Alleen ik bedacht me 2 weken terug dat het leuk zou zijn daar heen te gaan .

Najah wie weet volgende vakantie wel...
Dankje Elmervrouw.

Ik ga nu SO engels leren en vanavond misschien stappen... na het studeren....
@ IngaPinga.. ik heb een scriptievrije week ingelast om me nog even op die laatste tentamens te storten. Toch lekker als je bijna klaar bent! Wat zal ik straks genieten van mn avonden en weekenden:)
jeetje studeren scholieren inmiddels ook al? In mijn tijd heette dat gewoon leren....

Maar in ieder geval succes Beio!
Ik studeer ook een soort van, of eigenlijk ben ik vooral bezig met mijn boeken te ontlopen. Maarja, ik moet het voor 12 uur inleveren dus ik heb nog..... 5 uur! Oja, ik zit in 5VWO en werk aan een verschrikkelijk PO over teksanalyses.

Sterkte allemaal!
quote:noa_lynn schreef op 18 juni 2010 @ 18:51:

[...]

Ik ben jaloers...!

Zweden lijkt me heerlijk ontspannen om daar te zijn.

Alleen ik bedacht me 2 weken terug dat het leuk zou zijn daar heen te gaan .

Najah wie weet volgende vakantie wel...

Jaaaa, Zweden is leuk! Maar ik zit vlak voor een grote deadline, en ik doe alleen een bliksembezoek om mijn broer op te halen.

Hij heeft daar een half jaar gewoond voor zijn studie. Dus ik vlieg maandagavond heen, en we pakken samen dinsdag de trein. Via Kopenhagen, en dan vanaf Kopenhagen met de nachttrein naar NL. Al met al ben ik maar 1,5 dag weg, wel leuk zo'n roadtrip!

En ik kon het goed inplannen met het project waar ik nu werk, maar dus wel even vooruit werken.
Ik meld me ook. Ik heb volgende week herkansingen en heb mezelf beloofd vanavond nog wat aan Management Accounting te doen. Vanmiddag al een beetje begonnen met het maken van een eigen samenvatting. Straks wil ik verder gaan.

Domme ik, waarom heb ik zoveel lastige vakken tot het einde van het schooljaar laten zitten(heb overigens tot februari om ze te halen?) Ik doe overigens hbo International Business & Management Studies.
I choose happy!
ik meld me ook! Nog twee tentamens en dan helemaal klaar!! Dus ook een zure vrijdagavond..
niet studeren wel aan het werk.. ga je toch weer met een lekkerder gevoel 't weekend in !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven