vrijdagavond studeren! wie doet er mee?
vrijdag 18 juni 2010 om 18:35
vrijdag 18 juni 2010 om 18:44
vrijdag 18 juni 2010 om 18:48
vrijdag 18 juni 2010 om 18:51
quote:AgentL schreef op 18 juni 2010 @ 18:44:
Niet studeren, maar wel werken. Mag dat ook?
Als ik nu even hard doorwerk dan ga ik maandag met een gerust hart een paar dagen naar Zweden.
Ik ben jaloers...!
Zweden lijkt me heerlijk ontspannen om daar te zijn.
Alleen ik bedacht me 2 weken terug dat het leuk zou zijn daar heen te gaan .
Najah wie weet volgende vakantie wel...
Niet studeren, maar wel werken. Mag dat ook?
Als ik nu even hard doorwerk dan ga ik maandag met een gerust hart een paar dagen naar Zweden.
Ik ben jaloers...!
vrijdag 18 juni 2010 om 19:12
vrijdag 18 juni 2010 om 19:17
quote:noa_lynn schreef op 18 juni 2010 @ 18:51:
[...]
Ik ben jaloers...!
Jaaaa, Zweden is leuk! Maar ik zit vlak voor een grote deadline, en ik doe alleen een bliksembezoek om mijn broer op te halen.
Hij heeft daar een half jaar gewoond voor zijn studie. Dus ik vlieg maandagavond heen, en we pakken samen dinsdag de trein. Via Kopenhagen, en dan vanaf Kopenhagen met de nachttrein naar NL. Al met al ben ik maar 1,5 dag weg, wel leuk zo'n roadtrip!
En ik kon het goed inplannen met het project waar ik nu werk, maar dus wel even vooruit werken.
[...]
Ik ben jaloers...!
Jaaaa, Zweden is leuk! Maar ik zit vlak voor een grote deadline, en ik doe alleen een bliksembezoek om mijn broer op te halen.
Hij heeft daar een half jaar gewoond voor zijn studie. Dus ik vlieg maandagavond heen, en we pakken samen dinsdag de trein. Via Kopenhagen, en dan vanaf Kopenhagen met de nachttrein naar NL. Al met al ben ik maar 1,5 dag weg, wel leuk zo'n roadtrip!
En ik kon het goed inplannen met het project waar ik nu werk, maar dus wel even vooruit werken.
vrijdag 18 juni 2010 om 19:19
Ik meld me ook. Ik heb volgende week herkansingen en heb mezelf beloofd vanavond nog wat aan Management Accounting te doen. Vanmiddag al een beetje begonnen met het maken van een eigen samenvatting. Straks wil ik verder gaan.
Domme ik, waarom heb ik zoveel lastige vakken tot het einde van het schooljaar laten zitten(heb overigens tot februari om ze te halen?) Ik doe overigens hbo International Business & Management Studies.
Domme ik, waarom heb ik zoveel lastige vakken tot het einde van het schooljaar laten zitten(heb overigens tot februari om ze te halen?) Ik doe overigens hbo International Business & Management Studies.
I choose happy!