Werk & Studie alle pijlers

Wat advies nodig :)

08-07-2013 12:26 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn situatie. Ik heb best veel werkervaring, maar niet erg gericht. Gezien de huidige banenmarkt denk ik niet dat ik snel iets zal vinden. Ik ben veel te breed opgeleid en mis de relevante werkervaring om een aantrekkelijke kandidaat te zijn voor bijvoorbeeld een touroperator. Wat me erg aanspreekt.

Bij het NHTV zou ik een 2jarig traject kunnen volgen voor een functiegerichte opleiding. Er zit echter geen stage bij inbegrepen.

Mijn vraag is dus. Zijn er ook mensen die stage lopen zonder opleiding? Ik heb namelijk meerdere keren gelezen dat bedrijven hier niet aan doen.

Bedankt voor de info
anoniem_158632 wijzigde dit bericht op 08-07-2013 17:09
Reden: Te veel info van mijn kant :P lompe opmerking..
% gewijzigd
Je kunt zelf bedrijven benaderen of je stage mag lopen toch? Wij hebben hier (compleet andere sector dat wel) laatst ook een vrijwillige stagiaire gehad. Die vond de opleiding te theoretisch en wilde graag in de praktijk ook wat doen. Geen studiepunten, maar wel goed voor jezelf, en je cv!
Ben je altijd zo paniekerig als het om dit soort dingen gaat? Want je draaft nu wel erg door...
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te weten dat het toch kan Had meerdere malen gelezen dat meeste bedrijven daar niet aan begonnen. Me voor niets zo'n zorgen lopen maken :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven