wat te doen met deze stage?
zaterdag 15 december 2018 om 14:13
Hi,
Ja weer een topic over stage, maar dit is op het moment het enige wat mij bezig houdt...
Ik loop stage bij een bedrijf waar ik alleen zwaar logistiek werk moet doen, wat niks met mijn opleiding te maken heeft. Ik heb dit aangegeven op school, daar kwam een gesprek uit en daaruit kwam dat ik sneller moest werken, want dan kon ik wat leuks gaan doen. Ik ben in mijn eentje in het bedrijf en krijg geen begeleiding. Ik leer niks en krijg alleen maar nare kritiek dat ik vrij weinig goed doe, terwijl zonder mij het bedrijf niet meer zou bestaan. Na het gesprek ben ik nog sneller gaan werken, alleen het wordt steeds meer en zodra ik klaar ben moet ik bezig in het magazijn. Ik moet nog 8 weken (klink minder lang dan dat het voelt aangezien ik het geestelijk en lichamelijk niet meer aankan). Bij het bedrijf werken nog andere mensen die zich bezig houden met andere zaken, alle werknemers zijn al naar mij toegekomen, omdat zei vinden dat ze stagiaires zo niet mogen behandelen. Wat zouden jullie dan als jullie in mijn schoenen zouden staan?
xxx
Ja weer een topic over stage, maar dit is op het moment het enige wat mij bezig houdt...
Ik loop stage bij een bedrijf waar ik alleen zwaar logistiek werk moet doen, wat niks met mijn opleiding te maken heeft. Ik heb dit aangegeven op school, daar kwam een gesprek uit en daaruit kwam dat ik sneller moest werken, want dan kon ik wat leuks gaan doen. Ik ben in mijn eentje in het bedrijf en krijg geen begeleiding. Ik leer niks en krijg alleen maar nare kritiek dat ik vrij weinig goed doe, terwijl zonder mij het bedrijf niet meer zou bestaan. Na het gesprek ben ik nog sneller gaan werken, alleen het wordt steeds meer en zodra ik klaar ben moet ik bezig in het magazijn. Ik moet nog 8 weken (klink minder lang dan dat het voelt aangezien ik het geestelijk en lichamelijk niet meer aankan). Bij het bedrijf werken nog andere mensen die zich bezig houden met andere zaken, alle werknemers zijn al naar mij toegekomen, omdat zei vinden dat ze stagiaires zo niet mogen behandelen. Wat zouden jullie dan als jullie in mijn schoenen zouden staan?
xxx
donderdag 20 december 2018 om 19:55
Dit is geen goedgekeurde stage. Leer hier op andere manieren van, bijvoorbeeld om je niet te laten uitbuiten.sArAh_dV schreef: ↑20-12-2018 18:46Ik loop stage, vind t allemaal helemaal niks zoals jullie waarschijnlijk na mijn andere topic wel gemerkt hebben, maar ik kan dus niet stoppen. Ik wil het echt niet meer, maar als ik nu stop gaan ze me beoordelen met een Onvoldoende... natuurlijk ontzettend kinderachtig, aangezien ik alle kutklusjes voor ze gedaan heb, en dit is wat ik er voor terug krijg.. Weet iemand of ik hier in nog rechten heb ofzo? En wat als ik nog een andere stage vind waar ik de laatste weekjes het mag afmaken, wie beoordeeld mij dan?
Groetjes
Deze stage is simpelweg niet te redden want je stagebegeleider kent je nauwelijks.
vrijdag 21 december 2018 om 11:52
Hoe kan een beoordeling positief of negatief beinvloedt worden als degene die je moet beoordelen niet aanwezig is en je dus niet meemaakt en je je leerdoelen daar niet kan doen?