Werken vanuit huis,
dinsdag 24 januari 2012 om 16:37
Hoi allemaal,
Door ziekte zit ik al een behoorlijke tijd aan huis gekluisterd. Ik ben niet of nauwelijks in staat buiten de deur te werken, maar zou wel heel graag willen werken vanuit huis.
Nu heb ik zelf al allerlei dingen bedacht, maar ik heb meer inspiratie nodig! Welke beroepen kennen jullie waarbij vaak vanuit huis gewerkt wordt?
Voor mij is het belangrijk dat de het werk flexibel is, zodat ik de tijden zelf per dag in kan delen. Maar noem vooral alles wat in je opkomt, dat kan mij wellicht weer op ideeën brengen!
Ik zal vast een beginnetje maken:
- webshop
- vertaler
- webdesigner
- ...
- ...
Ik ben benieuwd naar jullie input. Alvast bedankt!
Door ziekte zit ik al een behoorlijke tijd aan huis gekluisterd. Ik ben niet of nauwelijks in staat buiten de deur te werken, maar zou wel heel graag willen werken vanuit huis.
Nu heb ik zelf al allerlei dingen bedacht, maar ik heb meer inspiratie nodig! Welke beroepen kennen jullie waarbij vaak vanuit huis gewerkt wordt?
Voor mij is het belangrijk dat de het werk flexibel is, zodat ik de tijden zelf per dag in kan delen. Maar noem vooral alles wat in je opkomt, dat kan mij wellicht weer op ideeën brengen!
Ik zal vast een beginnetje maken:
- webshop
- vertaler
- webdesigner
- ...
- ...
Ik ben benieuwd naar jullie input. Alvast bedankt!
dinsdag 24 januari 2012 om 16:46
dinsdag 24 januari 2012 om 16:53
dinsdag 24 januari 2012 om 17:14
quote:jo12345 schreef op 24 januari 2012 @ 16:43:
Ik zag laats een baan als callcenter medewerker die volledig vanuit huis ging. Kan hem ff niet meer vinden. Het leek best gunstig te zijn.Ik heb het idee dat dat enkel uitbellen is voor commerciële doelen...daar moet je maar net van houden...(zgn als freelancer)
Ik zag laats een baan als callcenter medewerker die volledig vanuit huis ging. Kan hem ff niet meer vinden. Het leek best gunstig te zijn.Ik heb het idee dat dat enkel uitbellen is voor commerciële doelen...daar moet je maar net van houden...(zgn als freelancer)
dinsdag 24 januari 2012 om 17:16
je hebt ook wel eens via het nipo telefonisch werk..mensen bellen met enquetes...aangezien nipo leuke enquetes heeft en voorkomt als non profit (zijn ze non profit?) lijkt me dat een stuk leuker..
ik heb zelf een webshop en doe vertaalwerk...terwijl zoon in huis rondhuppelt
(nou ja, werk ook even keihard door als zoon slaapt)
ik heb zelf een webshop en doe vertaalwerk...terwijl zoon in huis rondhuppelt
dinsdag 24 januari 2012 om 17:33
Kijk ook eens op www.moneypenny.nl Die bieden volgens mij alleen maar banen-vanuit-huis aan.
(nee, ook geen aandelen)
(nee, ook geen aandelen)
dinsdag 24 januari 2012 om 19:38
dinsdag 24 januari 2012 om 22:25
quote:laeneal schreef op 24 januari 2012 @ 19:38:
Wauw, wat fijn, al zoveel mensen die meedenken! Leuk om jullie ideeën te zien.
Oh en aandelen of niet, dat maakt me niet zoveel uit hoor!
@gelukkigmeisje: zonnetje92 vroeg het ook, maar hoe is het voor jou om thuis te werken?
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met thuiswerken?
ik doe het omdat het goed te combineren is met zoon...en vriend werkt ook veel thuis (2 dagen thuis 2 dagen op kantoor gemiddeld) dus tsja...we zijn net ook flink verhuisd (200km) dus we moeten sowieso een nieuw netwerk opbouwen...dus ik zie het wel...voor mij geldt dat zoon voor gaat...dus meer dan 1-2 dagen zou ik niet buiten de deur willen werken en dat lijkt onmogelijk...
ik probeer sociale contacten op andere manieren te krijgen...bijv. via peuterspeelzaal waar hij binnenkort heen gaat...
Wauw, wat fijn, al zoveel mensen die meedenken! Leuk om jullie ideeën te zien.
Oh en aandelen of niet, dat maakt me niet zoveel uit hoor!
@gelukkigmeisje: zonnetje92 vroeg het ook, maar hoe is het voor jou om thuis te werken?
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met thuiswerken?
ik doe het omdat het goed te combineren is met zoon...en vriend werkt ook veel thuis (2 dagen thuis 2 dagen op kantoor gemiddeld) dus tsja...we zijn net ook flink verhuisd (200km) dus we moeten sowieso een nieuw netwerk opbouwen...dus ik zie het wel...voor mij geldt dat zoon voor gaat...dus meer dan 1-2 dagen zou ik niet buiten de deur willen werken en dat lijkt onmogelijk...
ik probeer sociale contacten op andere manieren te krijgen...bijv. via peuterspeelzaal waar hij binnenkort heen gaat...
dinsdag 24 januari 2012 om 23:40
Telefonisch interviewer gezocht
De uitgever van de Nationale Franchise en Formulegids, First Formula, is op zoek naar een telefonisch interviewer (m/v). In deze functie heeft u het eerste contact met kandidaat-franchisenemers, en u verzorgt een intakegesprek. Het gaat om een afwisselende functie, waarbij u uw uren in overleg zelf kunt indelen.
Klik hier om de vacature te openen <http://www.thuiswerkbaan.com/aangeboden ... zocht.html>
MedCall vertegenwoordiger worden
MedCall is een nieuw concept waarbij artsen en apothekers worden geïnformeerd over specifieke indicaties, ziektebeelden en producten. Een MedCall conversatie vindt plaats via het internet of de telefoon.
Bekijk deze vacature <http://www.thuiswerkbaan.com/aangeboden ... orden.html>
Calliber zoekt telesales professionals
Calliber is een serieus en betrouwbaar bedrijf en is bewezen succesvol voor opdrachtgevers die hun Telefonische Acquisitie hebben uitbesteed aan Calliber. Voor enkele nieuwe langdurige BtB-projecten heeft Calliber een aantal ervaren BtB Tele Sales Professionals nodig. Vanuit je thuiskantoor benader je beslissers binnen A-merken die verantwoordelijk zijn voor de inkoop van Displays en Point Of Sale materiaal. Het doel is om kwalitatief hoogwaardige afspraken te maken voor onze opdrachtgever met de beslissers.
Lees meer over deze baan <http://www.thuiswerkbaan.com/gezocht/Te ... onals.html>
De uitgever van de Nationale Franchise en Formulegids, First Formula, is op zoek naar een telefonisch interviewer (m/v). In deze functie heeft u het eerste contact met kandidaat-franchisenemers, en u verzorgt een intakegesprek. Het gaat om een afwisselende functie, waarbij u uw uren in overleg zelf kunt indelen.
Klik hier om de vacature te openen <http://www.thuiswerkbaan.com/aangeboden ... zocht.html>
MedCall vertegenwoordiger worden
MedCall is een nieuw concept waarbij artsen en apothekers worden geïnformeerd over specifieke indicaties, ziektebeelden en producten. Een MedCall conversatie vindt plaats via het internet of de telefoon.
Bekijk deze vacature <http://www.thuiswerkbaan.com/aangeboden ... orden.html>
Calliber zoekt telesales professionals
Calliber is een serieus en betrouwbaar bedrijf en is bewezen succesvol voor opdrachtgevers die hun Telefonische Acquisitie hebben uitbesteed aan Calliber. Voor enkele nieuwe langdurige BtB-projecten heeft Calliber een aantal ervaren BtB Tele Sales Professionals nodig. Vanuit je thuiskantoor benader je beslissers binnen A-merken die verantwoordelijk zijn voor de inkoop van Displays en Point Of Sale materiaal. Het doel is om kwalitatief hoogwaardige afspraken te maken voor onze opdrachtgever met de beslissers.
Lees meer over deze baan <http://www.thuiswerkbaan.com/gezocht/Te ... onals.html>
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
dinsdag 24 januari 2012 om 23:41
Dat kreeg ik over de email, allemaal bellen vanuit thuis.
En moet ik ook melden dat ik geen aandelen heb :p
Ben ingeschreven bij die website en krijg dit altijd tot mijn ergenis binnen. Komt het toch nog eens vanpas. Binnenkort gaat ie onder mijn spamfilter.
En moet ik ook melden dat ik geen aandelen heb :p
Ben ingeschreven bij die website en krijg dit altijd tot mijn ergenis binnen. Komt het toch nog eens vanpas. Binnenkort gaat ie onder mijn spamfilter.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
zondag 29 januari 2012 om 09:09
TNS NIPO enqueteur.. je moet dan minimaal 7,5 uur per week werken, mag natuurlijk uiteraard meer. Per week indeelbaar.. mogelijk om de ene week op bijv ma te werken en de week daarop op vrij... ideaal dus als je nog andere dingen erom heen wilt doen.. 1 dag naar amsterdam voor de cursus en je kunt beginnen
zondag 29 januari 2012 om 10:42
Is het niet belangrijker dat je denkt vanuit je interesses en vaardigheden. Je noemt bijvoorbeeld webshop en webdesigner.
- Kan je goed vormgeven?
- Heb je kennis van html/css/javascript?
- Heb je een netwerk, hoe kom je aan klanten?
- Waarin wil je een webwinkel beginnen?
- Heb je verstand van seo?
- Heb je een portfolio?
- Kan je goed vormgeven?
- Heb je kennis van html/css/javascript?
- Heb je een netwerk, hoe kom je aan klanten?
- Waarin wil je een webwinkel beginnen?
- Heb je verstand van seo?
- Heb je een portfolio?