Werk & Studie alle pijlers

wie weet het

24-09-2013 16:54 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het hier neer kan zetten of niet..,maar zou niet weten waar ik het anders moet plaatsen.
Gewoon. Thuisgebleven om de zorg voor de kinderen op mij te nemen. Thuisblijfmoeder.

En heb je je toen ook ingezet voor school, clubjes, of wat anders? Voorleesmoeder, overblijf, mee op schoolreis? Vermeld dat er dan ook bij.
Gewoon niks invullen. Je hebt toch niks gedaan in die periode. Een cv gaat over je studie's en werkervaring. Dat je 10 jaar thuis hebt gezeten zien ze dan ook wel aan dat gat. Dat kan je niet rooskleuriger maken dan het is lijkt me.
'Thuisblijfmoeder' op je CV vermelden vind ik raar staan. Dat komt op mij over alsof je het een echt beroep vindt ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gewoon niets lijkt mij? Tenzij je natuurlijk vrijwilligerswerk heb gedaan o.i.d.
Zet het gewoon in je sollicitatiebrief bij je motivatie. Je bent de afgelopen 10 jaar thuisblijfmoeder geweest en nu ben je toe aan een nieuwe uitdaging buitenshuis. Zoiets. En dan weten ze meteen waarom je CV stopt bij 2003.
Ik vind thuisblijfmoeder echt een suf woord.

Ik zou dat woord zelf niet gebruiken. Zet dan gewoon dat je voor je gezin hebt gezorgd.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Desperate_Housewive schreef op 24 september 2013 @ 17:02:

Gewoon niks invullen. Je hebt toch niks gedaan in die periode. Een cv gaat over je studie's en werkervaring. Dat je 10 jaar thuis hebt gezeten zien ze dan ook wel aan dat gat. Dat kan je niet rooskleuriger maken dan het is lijkt me.Dit. Op je CV niks vermelden dus. Ja, een gat van 10 jaar kan je niet verhullen. Heb je in die tijd vrijwilligerswerk gedaan? Dat kan je wel vermelden.
[quote]vlinderfladder schreef op 24 september 2013 @ 16:54:

I

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven