zijn....
maandag 27 maart 2017 om 17:00
maandag 27 maart 2017 om 17:14
Ik doe het altijd wel, ook als ik ergens tijdelijk werk. Tenminste wel iets langer dan een week. Vorig jaar allemaal vijf euro in de lief- en leedpot gedaan met nog ruim twee maanden contact te gaan. Bij mijn afscheid en het afscheid iemand anders weer vijf euro de pot gedaan. En toen was er voor mij ook iets uit die pot. Leuk toch?
maandag 27 maart 2017 om 17:19
Nee doe ik niet. Ik werk volgens mij bij de grootste werkgever van Nederland. Ik ken niet eens al mijn collega's, laat staan dat ik ze allemaal wat geef.
Op mijn eigen afdeling doe ik ook niet meer met de pot. Voorheen bij andere werkgevers wel gedaan maar het kost elke keer geld en de meeste collega's zijn gewoon collega's en meer niet.
Op mijn eigen afdeling doe ik ook niet meer met de pot. Voorheen bij andere werkgevers wel gedaan maar het kost elke keer geld en de meeste collega's zijn gewoon collega's en meer niet.
maandag 27 maart 2017 om 17:22
dinsdag 28 maart 2017 om 16:30