2x bloeding voor nod?

03-03-2017 11:24 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag mensen.

Dit is weer mijn eerste ronde na mijn vroege miskraam van vorig jaar.

Ik heb dus een vraagje..

Ik heb een cyclus van 28 dagen.

Op dag 13 van mijn cyclus had ik krampen in m'n buik toen ik op bed lag, kwartiertje later in de wc druppeltjes lichtbruin bloed. Was maar een klein beetje dus ik dacht dat is de innesteling. Maar nu op dag 18 heb ik weer wat bloedverlies, donkerbruin, kan dit? Was ook maar weer een klein beetje.

Heb ook veel symptomen.

Heeft iemand hier ervaring mee, 2x een bloeding voor nod?

Groetjes onzekere meid.
Niemand hier heeft een glazen bol. Wacht het af.
quote:Lou- schreef op 03 maart 2017 @ 11:29:

Niemand hier heeft een glazen bol. Wacht het af.Ik wou alleen weten of er nog meer mensen ervaring mee hadden en toch zwanger waren. Dankje voor je snelle reactie!
Kan zeker van een innesteling zijn!
Zou de ene bloeding van de ovulatie zijn en de andere innesteling? Volgens mij komt het allebei wel voor namelijk. Maar ik heb er geen ervaring mee. Ik zit ook in de eerste cyclus na een vroege miskraam. Sterkte met afwachten de komende dagen/weken
quote:mayolijn28 schreef op 03 maart 2017 @ 11:36:

Zou de ene bloeding van de ovulatie zijn en de andere innesteling? Volgens mij komt het allebei wel voor namelijk. Maar ik heb er geen ervaring mee. Ik zit ook in de eerste cyclus na een vroege miskraam. Sterkte met afwachten de komende dagen/weken

Ik vind het wel raar dat ik het dan (misschien) toevallig allebei zou hebben haha.

Echt rot, een miskraam, daar wordt je heel erg onzeker van. ook positief want ik weet dat ik wel zwanger kan worden.

Jij ook heel veel sterkte en succes!!!

Hopen dat het allebei lukt in de eerste ronde !!
quote:anoniempje133 schreef op 03 maart 2017 @ 11:31:

[...]

Ik wou alleen weten of er nog meer mensen ervaring mee hadden en toch zwanger waren. Dankje voor je snelle reactie!En dan? Het kan goed gaan, het kan fout gaan. De ervaringen van een ander zeggen niets over hoe het bij jou gaat lopen. Met stressen bereik je helemaal niets.
TO ik snap je onzekerheid, het is gewoon super spannend. Ik had toen ik net zwanger was (en het nog niet wist) van mijn zoon, die ondertussen een peuter is, een kleine bloeding vlak voor NOD. Ik had dat bij eerdere zwangerschap die uitliep op MA, niet gehad. Het zegt volgens mij niets over hoe een zwangerschap verloopt en of je zwanger bent maar het zou kunnen. Succes met wachten
Op dag 13 een innesteling is onmogelijk m.i.
Ik heb na een ma toen ik kort erop weer zwanger bleek 3 bloedingen gehad waarvan 1 hele erge. Gelijk een echo gemaakt en gelukkig was er met het vruchtje niets aan de hand.

Het hoeft dus niets te betekenen alleen is het bij ieder weer verschillend.

Veel sterkte en probeer rustig te blijven en niet teveel stressen. Sterkte en succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven