4 dagen tot NOD

28-11-2016 18:33 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal...

Moet even van me af schrijven, en hoop op reacties... voor de zwangeren onder ons; herkennen jullie deze symptomen voor NOD?

- menstruatie achtige buikpijn, al vanaf ovulatie (18 oktober)

- gevoelige borsten, ook al sinds ovu

- blauwe aderen op borsten (heb het altijd wel iets maar het lijkt erger te worden)

- afgelopen 3 dagen heb ik een paar keer per dag een felle steek rechtsonderin mijn buik... echt even een 'auwwww' steek van een paar seconden

- gekke dromen

Ik hoor het graag...
Ja. Maar het wegblijven van je menstruatie is je grootste aanwijzing nog even geduld dus.
NOD
Ik had het allemaal en bleek niet zwanger... De keer er op had ik het weer allemaal en bleek ik wel zwanger..

Conclusie: geen touw aan vast te knopen:)
quote:Yggdrasil- schreef op 28 november 2016 @ 18:38:

NOD ? Zeg ik iets verkeerds? Haha
nee.

Kunnen net zo goed pre-menstruale klachten zijn.
Je ovulatie is al lang geleden zeg
quote:Dragisa schreef op 28 november 2016 @ 18:44:

nee.

Kunnen net zo goed pre-menstruale klachten zijn.Dat zal ook wel...... maar ben gewoon benieuwd of mensen het herkennen!
quote:Marie87 schreef op 28 november 2016 @ 18:45:

Je ovulatie is al lang geleden zeg Klopt, voor m'n gevoel al 6 weken

Je ovulatie is al lang geleden zeg Idd
quote:Boortje1991 schreef op 28 november 2016 @ 18:44:

[...]

? Zeg ik iets verkeerds? Haha

Nou, Uh......

Dit is viva, geen babybrabbel
quote:Yggdrasil- schreef op 28 november 2016 @ 18:48:

[...]

Nou, Uh......

Dit is viva, geen babybrabbel Staat toch vrij om te vragen hier? Wat is nu je punt?

Je ovulatie is al lang geleden zeg Wakker!
Ik testte 4 dagen voor nod duidelijk positief met kruidvattesten 2 voor 5 euro..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
quote:bam_1984 schreef op 28 november 2016 @ 19:16:

Ik testte 4 dagen voor nod duidelijk positief met kruidvattesten 2 voor 5 euro..Die zal ik morgen eens halen

Je ovulatie is al lang geleden zeg Oh oeps, haha hij valt nu pas :P
De symptomen die jij op noemt herken ik van mijn zwangerschappen, maar ook van sommige maanden zonder zwangerschap. Dat zijn gewoon standaard hormonale kwaaltjes waar internet mee vol staat.

De symptomen die hier opvielen en ik verder nooit last van heb waren bloedend tandvlees, specifieke cravings, geen eetlust, maagzuur en hele levendige dromen.
quote:issiee321 schreef op 28 november 2016 @ 19:38:

De symptomen die jij op noemt herken ik van mijn zwangerschappen, maar ook van sommige maanden zonder zwangerschap. Dat zijn gewoon standaard hormonale kwaaltjes waar internet mee vol staat.

De symptomen die hier opvielen en ik verder nooit last van heb waren bloedend tandvlees, specifieke cravings, geen eetlust, maagzuur en hele levendige dromen.Ja precies, die dromen herken ik.. moet mezelf als ik wakker wordt echt ff herpakken omdat ik uit zo'n 'echte' droom kom..
Je hebt ook van die testen waarmee je al voor je NOD testen kunt. Toen ik zwanger was, werkte deze test een paar dagen voor mijn NOD erg goed.
Succes trouwens en hopelijk gefeliciteerd!
quote:blackberry1980 schreef op 28 november 2016 @ 19:42:

Succes trouwens en hopelijk gefeliciteerd!Dat hoop ik ook!!! en bedankt!
Raak niet teleurgesteld als je niet positief test.. Ik testte pas 5 dagen na NOD positief..
Nou, ik ben juist een beetje voorzichtig met testen om teleurstellingen te voorkomen ... maar ga toch s een gokje wagen morgenvroeg!
Oké, zelf weten.. Weet wel dat 't in die paar dagen alsnog als' menstruatie ' over kan gaan.. Oftewel.. Een miskraam die je anders niet opgemerkt had..

Het beste is toch afwachten of je ongesteld wordt.
Daar ben ik me van bewust..... je hebt gelijk hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven