5 dagen overtijd

01-03-2014 22:05 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.

Ik ben 20 jaar en woon samen met mijn vriend we willen samen heel graag een kindje en nu ben ik 5 dagen overtijd kan het zijn dat ik zo graag zwanger wil zijn dat ik daardoor niet ongesteld wordt?? Mijn vriend is trouwens 29 en hebben gewoon een gezinwoning en elke maand vast inkomsten en natuurlijk heel veel liefde te geven mensen zeggen dat we geen goede ouders zijn omdat we het niet breed hebben maar kunnen kleding voeding en alles wat een baby nodig heeft geven we kunnen alleen niet elke week naar een pretpark of iets of elke week een cadeau kopen zijn hier meer mensen die dit hebben gehad want ik wordt er wel onzeker van

Liefs M.
ZWB is weer ¤20,- rijker..

Koop een test zou ik zeggen! En niemand gaat elke week naar een pretpark of koopt elke week een cadeau?

Jou situatie klinkt wel oke.. Was je al gestopt met anticonceptie?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Idd doe een test dan weet je het.

Goeie basis toch? Liefde is belangrijk, elke wk pretpark en cadeaus overdreven naar mijn mening
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Hoi.

Ja ik heb eind december mijn spiraaltje laten verwijderen ik was er nog vergeten te zeggen dat ik ook gevoelige tegels heb heel moe maar slecht slapen en misselijk vooral s avond als ik naar bed ga.

Wat bedoelde je met zwb 20 euro rijker?
Paar uur geleden een test gedaan die was negatief...
Is je cyclus al regelmatig?
quote:sarosie schreef op 01 maart 2014 @ 22:08:

ZWB is weer ¤20,- rijker..

Wel ook even in het ZWB-topic melden volgende keer, want anders moeten wij alles zelf in de gaten houden telt het niet.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ja cyclus is regelmatig 28 precies
ZWB was een flauw grapje.. 123zwangerschapstest.nl heeft goedkope testen het klinkt wel alsof je zwanger zou kunnen zijn maar dat weet ik natuurlijk niet vanaf hier..

Al de financiële balans opgemaakt? Even de inkomsten en uitgaven in excel zetten, probeer een beetje te voorspellen hoe duur een baby zal zijn.
Misschien over een paar dgen weer testen, maar dan met ochtend urine.
quote:Solomio schreef op 01 maart 2014 @ 22:27:

[...]

Wel ook even in het ZWB-topic melden volgende keer, want anders moeten wij alles zelf in de gaten houden telt het niet. Zal het doen :p
quote:sarosie schreef op 01 maart 2014 @ 22:29:

ZWB was een flauw grapje.. 123zwangerschapstest.nl heeft goedkope testen het klinkt wel alsof je zwanger zou kunnen zijn maar dat weet ik natuurlijk niet vanaf hier..

Al de financiële balans opgemaakt? Even de inkomsten en uitgaven in excel zetten, probeer een beetje te voorspellen hoe duur een baby zal zijn.Zou ik doen voordat ie raak schiet.............
Ik heb al test gedaan was negatief maar over de inkomsten en uitgaven hebben we eerst goed besproken zodat we zeker wisten tot we het makkelijk gingen redden toen ook pas besloten dat spiraal eruit ging dus dat is geen probleem we hebben er goed over nagedacht
Over paar dagen opnieuw testen.

En interpunctie gebruiken.
Ehm... als je denkt dat ouderschap betekent dat je naar pretparken gaat en cadeautjes geeft, dan vraag ik me af of je wel aan het ouderschap toe bent. Overzie je wel wat een kind hebben inhoudt?
Sorry maar heb je wel goed gelezen wat ik geschreven heb. Ik zei dat mensen dat zeggen dat wij dat slechte ouders zijn ik weet heel goed wat het is om een kind te hebben want van mijn 13 tot 20 heb ik de verzorging gedaan van me gehandicapten zusje dus kom hier alsjeblieft niet aanzetten dat ik niet weet wat ik kind ik houd want zoals ik al zei ik kan een kind alles geven wat het nodig heeft en cadeaus en pretpark dat vindt ik onbelangrijk...
quote:mandyy20 schreef op 01 maart 2014 @ 22:50:

Sorry maar heb je wel goed gelezen wat ik geschreven heb. Ik zei dat mensen dat zeggen dat wij dat slechte ouders zijn ik weet heel goed wat het is om een kind te hebben want van mijn 13 tot 20 heb ik de verzorging gedaan van me gehandicapten zusje dus kom hier alsjeblieft niet aanzetten dat ik niet weet wat ik kind ik houd want zoals ik al zei ik kan een kind alles geven wat het nodig heeft en cadeaus en pretpark dat vindt ik onbelangrijk...

Mandy, je kunt er ook voor kiezen om niet in de verdediging te schieten. Jij en je vriend hebben er goed over nagedacht, jullie zijn volwassen dus laat 'die mensen' lekker lullen.

Wat betreft je vraag: over een paar dagen nog een keer testen, of misschien ben je dan inmiddels ongesteld geworden en dan vrolijk verder naar de volgende ronde!

Succes!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Heb jij de volledige verantwoording gehad voor jouw zus? 24/7 voor 7 jaar lang?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Word je onzeker van je uitblijvende menstruatie of twijfel je nu of het wel echt zo'n goed idee is?
En eten en kleertjes is een ding maar hoe wil je de opvang gaan regelen? En het uitzicht op betere financien hoe zit het daarmee? Want jij vindt pretparken misschien niet zo belangrijk maar je kind wil straks wel gewoon mee op schoolreizen etc.
quote:Fame schreef op 01 maart 2014 @ 23:27:

Heb jij de volledige verantwoording gehad voor jouw zus? 24/7 voor 7 jaar lang?Nee niet helemaal alleen natuurlijk maar ik heb mijn moeder hier heel veel mee geholpen en doe ik nog steeds omdat ik het leuk vindt mijn zusje en ik zijn 2 handen op 1 buik
quote:matroesjka_ schreef op 01 maart 2014 @ 23:30:

Word je onzeker van je uitblijvende menstruatie of twijfel je nu of het wel echt zo'n goed idee is?Ik wordt onzeker Door het uitblijven van de menstruatie in combinatie met een negatieve test
quote:n87 schreef op 01 maart 2014 @ 22:40:

Over paar dagen opnieuw testen.

En interpunctie gebruiken.+1 Dit leest echt voor geen meter
quote:mandyy20 schreef op 01 maart 2014 @ 23:37:

[...]

Ik wordt onzeker Door het uitblijven van de menstruatie in combinatie met een negatieve test

Dat kan twee kanten op gaan.

1. Je wordt alsnog ongesteld.

2. Het blijkt over een paar dagen dat je toch zwanger bent.

In beide gevallen kunnen we daar nu niks aan voorspellen of veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven