Al langer in de MMM
zondag 11 november 2018 om 13:06
Hoi Allemaal,
Eerder schreef ik in een topic met andere dames die in de MMM molen zitten. In die topics zitten ook vaak dames die pas aan het begin van een traject zitten, of er binnenkort mee starten. Inmiddels zijn wij dik 2,5 jaar onderweg en ik zou het fijn vinden om in een klein groepje te praten met andere dames die al wat langer bezig zijn met hun kinderwens. Ik merk dat ik na 2.5 jaar dingen anders ervaar dan aan het begin van een traject. Zelf ben ik vrij nuchter, maar vind het fijn ervaringen te delen en soms wat te kunnen (na)vragen.
Wie schrijven er mee:
Tijdelijk uit de tabel gehaald i.v.m. lang niet meeschrijven. Dames, laat het gerust weten als jullie wel weer willen meeschrijven! Van harte welkom!
Eerder schreef ik in een topic met andere dames die in de MMM molen zitten. In die topics zitten ook vaak dames die pas aan het begin van een traject zitten, of er binnenkort mee starten. Inmiddels zijn wij dik 2,5 jaar onderweg en ik zou het fijn vinden om in een klein groepje te praten met andere dames die al wat langer bezig zijn met hun kinderwens. Ik merk dat ik na 2.5 jaar dingen anders ervaar dan aan het begin van een traject. Zelf ben ik vrij nuchter, maar vind het fijn ervaringen te delen en soms wat te kunnen (na)vragen.
Wie schrijven er mee:
Naam | Leeftijd | Kindje | Bezig sinds | Doet nu | Wacht op |
---|---|---|---|---|---|
Botanietje | 35-34 | 1 | 08-2014 | Ovulatie Inductie (letrozol) | - |
ArcticFox | 27-37 | 1 | ? | Ovulatie Inductie | - |
DaisyLiz | 28-29 | eerste kindje overleden | 12-2014 | IVF | - |
Pergamon | 34-41 | 1 | 04-2016 | Ovulatie Inductie | - |
Saartje26 | 28-33 | 1 | 03-2016 | ICSI | - |
Redcurlz | 34-37 | 1 | 9-2016 | IUI | - |
Tijdelijk uit de tabel gehaald i.v.m. lang niet meeschrijven. Dames, laat het gerust weten als jullie wel weer willen meeschrijven! Van harte welkom!
Irish_W_W | 36-43 | 1 | 10-2016 | 3x IUI | - |
pergamon wijzigde dit bericht op 28-03-2019 10:48
48.31% gewijzigd
donderdag 28 februari 2019 om 08:11
Ik wil wel graag even wat nuanceren over mijn zusje. Het is super fijn dat we hier zonder nuances kunnen spuien, maar in het echt liggen dingen natuurlijk soms wel wat anders. Mijn zusje doet haar best. Dat staat voor mij als een paal boven water. Maar zij is vlot zwanger en kent dit traject op geen enkele manier. Zwanger betekent ook:hormonen. En spanning, onzekerheid. De effecten daarvan kennen we zelf ook maar al te goed, toch? Ook voor mijn zusje is het lastig. Door mijn situatie heeft haar zwangerschap niet de onbeperkt roze wolk. Ze wil er alles aan doen om het voor mij makkelijk te maken, maar zoals een blinde geen kleuren kan beschrijven en ze maar een beetje moet raden doet zij dat nu ook. En ze zit er nu faliekant naast, maar ze probeert het wel. Het is ook aan mij om zusje te helpen vat te krijgen op de situatie.
donderdag 28 februari 2019 om 10:20
Wow saartje dat zijn dr mooi wat! Bij ons is alles goed, zaad, eisprong etc vind het enorm frustrerend.
In ons ziekenhuis is streven naar 2, 3 zijn bespreekbaar maar liefst 2. Zelf heb ik het gevoel dat, dat nog iets van kans geeft. Maar omdat ik niet weet waar ik het zoeken moet wat het probleem is, klamp ik mij ook maar ergens aan vast, zo van met dat zou het misschien lukken.
Pergamon wat moeilijk, ergens herken ik hoe je dit omschrijft zoals het tussen een vriendin en mij is gegaan. Zij wel zwanger, weinig tot geen idee van effect als je niet zwanger raakt of van behandelingen, wel dr best doen naar mij, maar zat dr behoorlijk naast. Wij hebben een tijdje afstand van elkaar onbewust genomen, gaf wat lucht. Nu is het contact er weer wat meer. Gelukkig want het is best een leuk mens.
Ik ben net bij een medisch psycholoog geweest, de psycholoog waar ik loop had dat geadviseerd. Ze gaan nu met elkaar kijken hoe ze mij goed kunnen helpen in dat proces. Ben dr wel erg blij mee.
In ons ziekenhuis is streven naar 2, 3 zijn bespreekbaar maar liefst 2. Zelf heb ik het gevoel dat, dat nog iets van kans geeft. Maar omdat ik niet weet waar ik het zoeken moet wat het probleem is, klamp ik mij ook maar ergens aan vast, zo van met dat zou het misschien lukken.
Pergamon wat moeilijk, ergens herken ik hoe je dit omschrijft zoals het tussen een vriendin en mij is gegaan. Zij wel zwanger, weinig tot geen idee van effect als je niet zwanger raakt of van behandelingen, wel dr best doen naar mij, maar zat dr behoorlijk naast. Wij hebben een tijdje afstand van elkaar onbewust genomen, gaf wat lucht. Nu is het contact er weer wat meer. Gelukkig want het is best een leuk mens.
Ik ben net bij een medisch psycholoog geweest, de psycholoog waar ik loop had dat geadviseerd. Ze gaan nu met elkaar kijken hoe ze mij goed kunnen helpen in dat proces. Ben dr wel erg blij mee.
donderdag 28 februari 2019 om 16:45
Redcurls frustrerend is het he, als ze niks kunnen vinden. Bij ons leek eerst ook alles goed, zaadkwaliteit was niet uitmuntend met 13 en 21 miljoen maar genoeg. Tot ze er bij de eerste iui achter kwamen dat het nog maar 250.000 waren, de tweede iui zelfs maar 150.000 toen kwamen wij ineens in een rap tempo bij icsi terecht. Hoeveel spuit jij nu?
En wat doet een medisch psycholoog anders als een “gewone” psycholoog?
Pergamon dat van je zusje begrijp ik ook hoor. Ze zal zeker haar best doen maar toch is het een lastige situatie. Op het forum is een fijne plek om soms even de irritaties van je af te schrijven toch? En dat mag ook, het is gewoon niet makkelijk allemaal.
Hier vandaag weer in het ziekenhuis geweest! Van de 13 zijn er 8 goed doorgegroeid! De andere 5 zouden nog wel mee kunnen doen maar dat is even afwachten. 8 eiblaasjes zijn al tussen de 15 en 18mm groot.
Ik moet zaterdag weer terugkomen voor een controle echo, en dan maandag waarschijnlijk de punctie al!!
Waaaaaaa punctiestresssss!
Daisyliz ik las nog terug dat jij in eerste instantie 10 embryo’s had en maar 6 ingevroren. Wat is er dan met die andere embryo’s gebeurd?
Pergamon dat van je zusje begrijp ik ook hoor. Ze zal zeker haar best doen maar toch is het een lastige situatie. Op het forum is een fijne plek om soms even de irritaties van je af te schrijven toch? En dat mag ook, het is gewoon niet makkelijk allemaal.
Hier vandaag weer in het ziekenhuis geweest! Van de 13 zijn er 8 goed doorgegroeid! De andere 5 zouden nog wel mee kunnen doen maar dat is even afwachten. 8 eiblaasjes zijn al tussen de 15 en 18mm groot.
Ik moet zaterdag weer terugkomen voor een controle echo, en dan maandag waarschijnlijk de punctie al!!
Daisyliz ik las nog terug dat jij in eerste instantie 10 embryo’s had en maar 6 ingevroren. Wat is er dan met die andere embryo’s gebeurd?
donderdag 28 februari 2019 om 17:04
Even snel: eentje is direct (vers) teruggeplaatst, de andere 3 waren niet goed genoeg om in te vriezen. Ze kijken op dag 3 of 5, afhankelijk van het protocol, naar de kwaliteit. Alleen embryo’s van goede kwaliteit worden ingevroren. Anderen zullen het ontdooiproces niet overleven.Saartje26 schreef: ↑28-02-2019 16:45Redcurls frustrerend is het he, als ze niks kunnen vinden. Bij ons leek eerst ook alles goed, zaadkwaliteit was niet uitmuntend met 13 en 21 miljoen maar genoeg. Tot ze er bij de eerste iui achter kwamen dat het nog maar 250.000 waren, de tweede iui zelfs maar 150.000 toen kwamen wij ineens in een rap tempo bij icsi terecht. Hoeveel spuit jij nu?
donderdag 28 februari 2019 om 17:09
donderdag 28 februari 2019 om 18:26
Ja heel frustrerend Saartje. Vonden jullie het ergens ook fijn dat, dat eruit kwam en dus een verklaring als het ware geeft? Al is dat misschien wat raar om te vragen, kan mij ook voorstellen dat het ook weer heel confronterend is. (Vaak dubbel qua gevoel lijkt mij)Ik spuit 75 gonal f ze kijken volgende maand nog even of ik er dan weer 2 groei, eerste maand was dat wel namelijk, zo niet verhogen ze de dosis. Wat ik wel gek vind ik moest as zaterdag voor iui, waren er al 2 die op de planning stonden ohhh ken ook wel zondag zegt gynaecoloog, ik ben bang dat ie straks gevlogen is
eitje dan.
Medisch psycholoog zou mensen in het ziekenhuis rondom de processen wat meer kunnen begeleiden, dat was denk wel de insteek van de andere psycholoog maar vraag me af of dat helemaal zo zal gaan.
Wat goed maandag al de punctie, spannend zeg! Das wel een fijn vooruit zicht
Daisy ik moet nodig wat pagina's terug lezen, wanneer heb jij de terug plaatsing gehad?

Medisch psycholoog zou mensen in het ziekenhuis rondom de processen wat meer kunnen begeleiden, dat was denk wel de insteek van de andere psycholoog maar vraag me af of dat helemaal zo zal gaan.
Wat goed maandag al de punctie, spannend zeg! Das wel een fijn vooruit zicht
Daisy ik moet nodig wat pagina's terug lezen, wanneer heb jij de terug plaatsing gehad?
donderdag 28 februari 2019 om 19:24
Ik vond de punctie echt te doen! Ik kreeg pijnstilling via een infuus, dat heel tijdelijk werkt (een minuut of 10) en ik vond het heerlijk

Vanwege het grote aantal eicellen (uiteindelijk bleken er 13 rijp), had ik wel een enorm groot risico op overstimulatie en veel napijn. Ik denk dat ik daarom een kleine week erna thuis ben geweest. Ik moest het ook gewoon heel rustig aandoen van de arts, vanwege de heftigheid van de punctie bij mij.
Hier gaat het verder ok hoor. Dag 33 van mijn cyclus vandaag en geen idee wanneer ik ongesteld word. Ik begin lichtelijk ongeduldig te raken nu. Hopelijk komt het snel, zodat ik ook eindelijk weer een kans heb.
@redcurls ik zit in een wachtcyclus,
omdat er geen plek was in het ziekenhuis dus ik heb geen terugplaatsing gehad.
vrijdag 1 maart 2019 om 06:25
@Saartje, mooie score!!
@DaisyLiz, ik hoop dat je menstruatie snel komt. Mag je anders niet een provera kuur? Enige 'voordeel' wat ik kan bedenken is dat je geen cyclus hebt hoeven missen, maar nu direct doorkan. Het is maart inmiddels! Of moet je eerst weer een ronde aan de pil om alles te reguleren?
@DaisyLiz, ik hoop dat je menstruatie snel komt. Mag je anders niet een provera kuur? Enige 'voordeel' wat ik kan bedenken is dat je geen cyclus hebt hoeven missen, maar nu direct doorkan. Het is maart inmiddels! Of moet je eerst weer een ronde aan de pil om alles te reguleren?
vrijdag 1 maart 2019 om 09:53
Hoe bedoel je precies cyclus missen? Ik heb in januari gebeld voor een nieuwe cryoterugplaatsing, maar toen zat februari al vol, dus ik moest één cyclys overslaan en sta nu op de lijst voor maart. Ik mag wel provera hoor denk ik, maar liever niet. Voor ik dan ongesteld ben, is het ook twee weken verder dus ik wacht het liever even af!Pergamon schreef: ↑01-03-2019 06:25@Saartje, mooie score!!
vrijdag 1 maart 2019 om 10:04
DaisyLiz schreef: ↑01-03-2019 09:53Hoe bedoel je precies cyclus missen? Ik heb in januari gebeld voor een nieuwe cryoterugplaatsing, maar toen zat februari al vol, dus ik moest één cyclys overslaan en sta nu op de lijst voor maart. Ik mag wel provera hoor denk ik, maar liever niet. Voor ik dan ongesteld ben, is het ook twee weken verder dus ik wacht het liever even af!
Omdat je in februari niet ongesteld bent geweest kan je nu hopelijk meteen van start. Als je vorige week ongesteld was geworden had je wellicht tot eind maart moeten wachten voor je weer een behandeling kon starten. Of begrijp ik de wachttijd gewoon niet goed? Dta je liever geen provera hebt snap ik heeeeel goed. Heb het 1x voorgeschreven gekregen en heb het toen ook niet genomen.
vrijdag 1 maart 2019 om 10:26
Oh zo! Ik snap je gedachten, maar als ik een week geleden ongesteld was geworden had ik ook mogen beginnen gelukkig. Ik moet namelijk sowieso nog een week of drie aan de hormonen voor de terugplaatsing. Dus ik zat zelfs te denken om, als ik niet snel ongesteld word, voor de zekerheid het ziekenhuis even te bellen. Want straks wordt het april en ik heb geen idee of ik dan automatisch doorschuif.Pergamon schreef: ↑01-03-2019 10:04Omdat je in februari niet ongesteld bent geweest kan je nu hopelijk meteen van start. Als je vorige week ongesteld was geworden had je wellicht tot eind maart moeten wachten voor je weer een behandeling kon starten. Of begrijp ik de wachttijd gewoon niet goed? Dta je liever geen provera hebt snap ik heeeeel goed. Heb het 1x voorgeschreven gekregen en heb het toen ook niet genomen.
Ik heb een keer of drie provera gehad, maar ik vond het verschrikkelijk spul!
zaterdag 2 maart 2019 om 18:58
Daisyliz thnx voor je reactie! Stelt me toch wat gerust! Hoop dat je menstruatie snel komt zodat je door kan.
Ik ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest.
Er zitten inmiddels 19 eiblaasjes!!!
Sowieso 13 van de juiste grootte. Maandagochtend heb ik de punctie en gaan ze ze alle 19 aanprikken. Vind het echt mega spannend en eng, maar ga het maar gewoon op me af laten komen! 09.00 uur punctie en daarna naar de uitslaapkamer bijkomen. Dan horen we ook meteen hoeveel eicellen we hebben en wat de zaadkwaliteit is!
Ik ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest.
Er zitten inmiddels 19 eiblaasjes!!!
Sowieso 13 van de juiste grootte. Maandagochtend heb ik de punctie en gaan ze ze alle 19 aanprikken. Vind het echt mega spannend en eng, maar ga het maar gewoon op me af laten komen! 09.00 uur punctie en daarna naar de uitslaapkamer bijkomen. Dan horen we ook meteen hoeveel eicellen we hebben en wat de zaadkwaliteit is!
maandag 4 maart 2019 om 07:39
Saartje, heel veel succes bij de punctie vandaag! Ik duim voor een boel mooie eicellen/bevruchtingen en succesvolle terugplaatsingen.
Ik ga even de rest bijlezen, lig nu toch in bed met voedselvergiftiging.
Gelukkig pas helemaal aan het eind van de trip ziek geworden. Verder was het erg geslaagd. Wel ongesteld geworden helaas, maar ach, anders had ik me nu toch alleen maar zorgen gemaakt over het effect van de voedselvergiftiging.
Ik ga even de rest bijlezen, lig nu toch in bed met voedselvergiftiging.

Je moet niet alles geloven wat je denkt
maandag 4 maart 2019 om 16:39
Botanietje wat naar een voedselvergiftiging, en ook naar van je menstruatie natuurlijk. Fijn dat de trip verder wel geslaagd was! Doe maar rustig aan nu, en hopelijk voel je je snel wat beter.
Ik heb vandaag de punctie gehad. Wat was het vreselijk zeg. Heb echt ondanks de morfine zoveel pijn gehad vond het niet te doen. En het duurde ook best lang omdat er 19 follikels waren.
De arts heeft na de punctie wel 5x zijn excuses aangeboden voor de pijn die ik had. Als ik ooit nog een keer een punctie moet ondergaan dan krijg ik een roesje.
Het goede nieuws is wel dat ze uit die 19 follikels, 15 eicellen hebben gehaald!!
Ben heel blij met deze score.
Moet het de komende dagen heel rustig aan doen ivm hoge kans op overstimulatie. 3 liter drinken per dag en zoveel mogelijk rusten. En elke dag wegen en temperaturen.
Maar ik ben zo moe van alle medicijnen dat ik eigenlijk al de hele dag lig te slapen!
Morgen krijgen wij te horen hoeveel eicellen er bevrucht zijn!
Ik heb vandaag de punctie gehad. Wat was het vreselijk zeg. Heb echt ondanks de morfine zoveel pijn gehad vond het niet te doen. En het duurde ook best lang omdat er 19 follikels waren.
De arts heeft na de punctie wel 5x zijn excuses aangeboden voor de pijn die ik had. Als ik ooit nog een keer een punctie moet ondergaan dan krijg ik een roesje.
Het goede nieuws is wel dat ze uit die 19 follikels, 15 eicellen hebben gehaald!!
Ben heel blij met deze score.
Moet het de komende dagen heel rustig aan doen ivm hoge kans op overstimulatie. 3 liter drinken per dag en zoveel mogelijk rusten. En elke dag wegen en temperaturen.
Maar ik ben zo moe van alle medicijnen dat ik eigenlijk al de hele dag lig te slapen!
Morgen krijgen wij te horen hoeveel eicellen er bevrucht zijn!
maandag 4 maart 2019 om 16:54
Wow Saartje, dat klinkt heel pittig.
Arme jij. Heb je nu nog veel pijn? Goed uitrusten en drinken dan maar de komende dagen. Kun je verder iets doen om overstimulatie tegen te gaan en mag je pijnstillers nemen als dat nodig is? Wel heel fijn dat al die pijn je in ieder geval 15 eicellen heeft opgeleverd. Laat je (tussen het slapen en rusten!) weten hoeveel er bevrucht zijn? Wat spannend.
Ik duim nog steeds.

maandag 4 maart 2019 om 17:49
Heb nu ook nog pijn, maar het is te doen nu. Ik mag 4x 2 paracetamol en vanavond nog een naproxen.
Heb ook best ruim bloedverlies en stolsels, dat moet ik even in de gaten houden nog. Sowieso morgenochtend even weer contact met de arts!
Had wel geweldig lieve artsen en verpleegkundige om me heen, dat was wel heel fijn.
Zaadkwaliteit was dit keer 3 miljoen, meer als we gewend waren! Dus dat is ook positief, nu hopen op mooie bevruchtingen!
Tegen die overstimulatie kan ik niet meer doen, 3 liter drinken en per dag en veel rusten/slapen. Mag verder niks doen.
Ik hou jullie op de hoogte hoor!
Heb ook best ruim bloedverlies en stolsels, dat moet ik even in de gaten houden nog. Sowieso morgenochtend even weer contact met de arts!
Had wel geweldig lieve artsen en verpleegkundige om me heen, dat was wel heel fijn.
Zaadkwaliteit was dit keer 3 miljoen, meer als we gewend waren! Dus dat is ook positief, nu hopen op mooie bevruchtingen!
Tegen die overstimulatie kan ik niet meer doen, 3 liter drinken en per dag en veel rusten/slapen. Mag verder niks doen.
Ik hou jullie op de hoogte hoor!
maandag 4 maart 2019 om 21:22
dinsdag 5 maart 2019 om 12:10
Ook ik was een weekendje weg. Even alleen. Was heerlijk.
Bij ons is ook alles goed. Zelf vind ik dat juist heel fijn. Zo van, we hebben dikke vette pech, maar alles wijst er op dat het nog gewoon kan gaan gebeuren. Ik haal er veel hoop uit.
Aaah ik snap het nu! Dan extra balen dat het zo lang op zich laat wachten. Lekker bellen als het te lang duurt. Niet voor die Provera-zooi, maar voor het tijdspad.
... heb jij weer! Hoe voel je je nu? Was de alcohol wel lekker? (Of heb je eigenlijk gewoon een dikke kater
)
@Saartje; wat een prachtige score. Ik duim mee voor veel bevruchtingen! Heel spannend! Hopelijk heb je snel wat minder pijn. Doe het rustig aan
Ik moet nog een paar dagen werken en dan gaan we een weekje op wintersport. Rond die periode zal ik ook Ovitrelle spuiten. Morgen een echo en dan weten we hoe de vlag er bij hangt.
Bij ons is ook alles goed. Zelf vind ik dat juist heel fijn. Zo van, we hebben dikke vette pech, maar alles wijst er op dat het nog gewoon kan gaan gebeuren. Ik haal er veel hoop uit.
DaisyLiz schreef: ↑01-03-2019 10:26Oh zo! Ik snap je gedachten, maar als ik een week geleden ongesteld was geworden had ik ook mogen beginnen gelukkig. Ik moet namelijk sowieso nog een week of drie aan de hormonen voor de terugplaatsing. Dus ik zat zelfs te denken om, als ik niet snel ongesteld word, voor de zekerheid het ziekenhuis even te bellen. Want straks wordt het april en ik heb geen idee of ik dan automatisch doorschuif.
Ik heb een keer of drie provera gehad, maar ik vond het verschrikkelijk spul!
Aaah ik snap het nu! Dan extra balen dat het zo lang op zich laat wachten. Lekker bellen als het te lang duurt. Niet voor die Provera-zooi, maar voor het tijdspad.
botanietje schreef: ↑04-03-2019 07:39Saartje, heel veel succes bij de punctie vandaag! Ik duim voor een boel mooie eicellen/bevruchtingen en succesvolle terugplaatsingen.
Ik ga even de rest bijlezen, lig nu toch in bed met voedselvergiftiging.Gelukkig pas helemaal aan het eind van de trip ziek geworden. Verder was het erg geslaagd. Wel ongesteld geworden helaas, maar ach, anders had ik me nu toch alleen maar zorgen gemaakt over het effect van de voedselvergiftiging.
... heb jij weer! Hoe voel je je nu? Was de alcohol wel lekker? (Of heb je eigenlijk gewoon een dikke kater

@Saartje; wat een prachtige score. Ik duim mee voor veel bevruchtingen! Heel spannend! Hopelijk heb je snel wat minder pijn. Doe het rustig aan

Ik moet nog een paar dagen werken en dan gaan we een weekje op wintersport. Rond die periode zal ik ook Ovitrelle spuiten. Morgen een echo en dan weten we hoe de vlag er bij hangt.
dinsdag 5 maart 2019 om 18:01
Fijn he, even eruit? Ik vond het ook heerlijk, in een bubbel met z'n tweeën. Toch anders dan een weekend thuis hangen. Veel plezier op de wintersport!
Haha, ik snap de verdenking.

Het gaat alweer een stuk beter vandaag: mijn maag voelt niet de hele tijd alsof hij door een ouderwetsche mangel gehaald wordt. Misschien heeft het me nog een hormonale kilo gekost, dat zou fraai zijn.
dinsdag 5 maart 2019 om 19:49
Lekker dat je er ook even tussen uit bent geweest pergamon!
En spannend morgen de echo!
Botanietje fijn dat het wat beter gaat!
Moet wel een beetje lachen om je bericht haha!!
Hier vandaag gebeld door het lab, van de 15 eicellen waren er 3 niet rijp genoeg. Van de overige 12, is de bevruchting maar bij 4 eicellen gelukt. Nu is het nog afwachten of deze goed door gaan delen. In principe heb ik donderdag een terugplaatsing, hopelijk hebben we dan nog wat over.. wat een afvalrace zeg..
Hier vandaag gebeld door het lab, van de 15 eicellen waren er 3 niet rijp genoeg. Van de overige 12, is de bevruchting maar bij 4 eicellen gelukt. Nu is het nog afwachten of deze goed door gaan delen. In principe heb ik donderdag een terugplaatsing, hopelijk hebben we dan nog wat over.. wat een afvalrace zeg..
dinsdag 5 maart 2019 om 22:41
Dat is zeker een afvalrace zeg. Hoop zeker dat alle vier bevruchte eicellen goed gaan delen! Maar des te beter dat je zoveel eicellen bij de punctie had dus. Hoe is het nu met de napijn? En het wegen en temperaturen, hoe weet je of je veilig zit qua overstimulatie? Hier alle vingers gekruist voor een goede terugplaatsing donderdag!Saartje26 schreef: ↑05-03-2019 19:49
woensdag 6 maart 2019 om 08:58
Ik was in m'n uppie even weg en vond het heerlijk. Heb alles heerlijk op m'n gemakje gedaan en mezelf getrakteerd op een gebakje.botanietje schreef: ↑05-03-2019 18:01Fijn he, even eruit? Ik vond het ook heerlijk, in een bubbel met z'n tweeën. Toch anders dan een weekend thuis hangen. Veel plezier op de wintersport!
Haha, ik snap de verdenking.Maar ik mag hopen dat ik niet twee dagen boven een emmer hing door één 33cl flesje Grimbergen (hoewel ik hem wel voelde doordat ik dus he-le-maal niets meer gewend ben. Maar dan nog). En lekker was hij zeker!
Nee, het was die vermaledijde kip in het wegrestaurant op de terugweg. Niet meer voor mij, blugh (gelukkig is dat thuis een makkie: overwegend vega).
Het gaat alweer een stuk beter vandaag: mijn maag voelt niet de hele tijd alsof hij door een ouderwetsche mangel gehaald wordt. Misschien heeft het me nog een hormonale kilo gekost, dat zou fraai zijn.
Dapper van je dat je kip durfde te eten bij een wegrestaurant! Juist daar ga ik standaard voor vega. Fijn dat je je inmiddels wat beter voelt en er zelfs nog slanker bent uitgekomen.
Saartje26 schreef: ↑05-03-2019 19:49Lekker dat je er ook even tussen uit bent geweest pergamon!
Nou inderdaad wat een afvalrace. Is dat normaal? Ik ben nog heerlijk onwetend over IVF en ICSI... hoor je donderdag ook pas hoe ze hebben gedeeld? Of word je vandaag nog even gebeld?
Ik heb de echo al achter de rug. Zit me toch niet helemaal lekker. 1 van 10 en 1 waarvan ze niet zeker wiste of 'ie nog bij die 10 hoorde (een uitstulpinkje zeg maar) of dat' ie er achter lag. Gegokt op erachter en dan gegokt op 15mm. Vrijdag terug.
Klinkt niet zo heel gek, maar bizar genoeg heb ik het gevoel alsof ik al geovuleerd heb. Kan het niet uitleggen, maar qua lichaam (borsten, afscheiding) en qua 'hoofd' (weer wat somberder) denk ik, verdorie, ik heb ''t toch niet gemist?! De linker eierstok is ook helemaal leeg, terwijl ik altijd wel activiteit in beide eierstokken heb. Kan m'n vinger er niet op leggen, maar het zit me niet lekker.
Kreeg ook een (heel aardig bedoelde!) opmerking van "joh, je schrikt nog steeds zo als ik je aanraak, gaat het wel?" terwijl ik die lichamelijke reactie lastig kan uitzetten. Heb dat al van jongs af aan dat ik het onprettig vind, al die aanrakingen. Lig er voor mijn gevoel juist net een beetje ontspannen bij. Dus ja... kwam een beetje 'bleeeh' uit het ziekenhuis gewandeld. Vingers crossed voor vrijdag, dat ik er gewoon keihard naast zit.