App groepje uitgerekend eind juli

15-04-2018 07:44 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben op dit moment 26 weken zwanger van een meisje en thuis loopt al een kleine man rond van 19 maanden.

Ik schreef tijdens het prille geluk van deze zwangerschap mee in een topic maar in week 6 werd alle geluk overspoeld door het plotselinge overlijden van mijn moeder.
Alles qua zwangerschap schoof ik voor mijn gevoel naar de achtergrond (ik wil en kan het niet meer...)

Ik denk dat het me goed doet om 'gewoon' over de zwangerschap te kletsen met een paar (4 tot 6?) meiden die ook eind juli zijn uitgerekend. Ik ken genoeg moeders en zwangeren, maar specifiek deze termijnpraat lijkt me fijn!

Zijn er meiden die het leuk vinden een (niet al te groot) appgroepje te beginnen?

Liefs Melbourne :flag:
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!
Gecondoleerd met je moeder. Er is een topic uitgerekend 15 t/m 31 juli 2018. Misschien leuk om daar ook mee te schrijven? Daar zitten al wat dames bij elkaar. Ik schrijf daar zelf ook mee. Niet recent trouwens maar mijn moeder is ook overleden.. dus ik begrijp wel een beetje hoe het voelt! Sterkte. En geniet van je zwangerschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven