Azoospermie

21-04-2017 15:43 34 berichten
Dinsdag de uitslag gehad

Wij proberen nu bijna ander half jaar een kindje te krijgen maar het wilde maar niet lukken.

20 kilo afgevallen naar een gezond bmi, gezonder eten, geen drank, ovulatietesten en noem maar op. Toen maar naar de huisarts.

Ik heb bloed laten prikken en mijn vriend moest een potje inleveren.

afgelopen dinsdag de uitslag. Geen zaadcellen gevonden.

Onze wereld storte in. Huisarts wilt over 2 weken dat er nieuw sperma word ingeleverd en mijn vriend word de dag daarna onderzocht door de huisarts.

Huisarts zei dat er misschien een meet fout is gedaan. Maar dat kan toch helemaal niet??? Sperma word gewoon onder de microscoop geplaatst. Nu maar hoop blijven houden maar ik voel mij verschrikkelijk!!
Update:

Vanmiddag de uitslagen van het bloed gehad. Hier was niks mee aan de hand. Dus de kansen maandag zijn nog steeds 50/50. Nog een week in spanning afwachten.
Ik ben wel blij dat er niks uit het dna onderzoek is gekomen maar dan heb je toch de vraag waarom zit er dan niks in het sperma. Pfff nja nog even afwachten dus. Misschien dat daarna de zenuwen en stress een beetje wegvallen.
Update nummer 2;

Operatie vandaag gehad en er zijn 8 rietjes ingevroren :cheer: :applause:
Super blij alle 2 en er valt al 1 last van onze schouders!!!

Morgen heb ik al een afspraak over icsi traject.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een goed nieuws Leonie!! Hopelijk kunnen jullie snel starten :cheer2:
Wauw wat een super uitkomt van de Tese!! Heel veel succes met het komende icsi traject!
Leonie wat een geweldig nieuws. 8 rietjes dat geeft erg veel hoop.
Ik ben benieuwd wanneer je met ICSI kan beginnen. Er is ook een topic zwanger worden door IVF/ICSI. Ik schrijf daar zelf ook als je behoefte hebt om daar mee te schrijven ben je welkom.
In ieder geval heel veel succes met het komende resultaat.

Lammie je verhaal geeft me moed. Bij ons zijn er 6 rietjes ingevroren en ik start 11-10 met het prikken voor de eerste ICSI poging.
MevrouwStippel schreef:
22-08-2017 10:07
Leonie wat een geweldig nieuws. 8 rietjes dat geeft erg veel hoop.
Ik ben benieuwd wanneer je met ICSI kan beginnen. Er is ook een topic zwanger worden door IVF/ICSI. Ik schrijf daar zelf ook als je behoefte hebt om daar mee te schrijven ben je welkom.
In ieder geval heel veel succes met het komende resultaat.

Lammie je verhaal geeft me moed. Bij ons zijn er 6 rietjes ingevroren en ik start 11-10 met het prikken voor de eerste ICSI poging.
Ik vind dat topic nogal onduidelijk. Het is nogal veel daar.
Ik heb het vandaag aan mijn team verteld op het werk. Dat ik soms dingen vergeet te doen omdat ik het slecht kan onthouden op het werk en soms wat snibbig kan reageren. Gelukkig reageerde hier iedereen goed op.
Geen idee of er hier nog meelezen🙈 Maar moet weer even wat van mij afschrijven.

4 december mogen we eindelijk naar de informatie bijeenkomst en 18 dec gesprek met de arts en vpk en hormonen op gaan halen. Allemaal heel spannend.

Maaarrrr. Je snapt hem al....
Vandaag was ik met een vriendin een dagje uit en tijdens het eten vertelde mijn beste vriendin dat ze zwanger was.
Ik natuurlijk huilen. Terwijl ik super blij voor haar ben en het haar ook hardstikke gun ben ik kwaad en verdrietig tegelijk. Ik gun het mezelf ook gewoon zo erg. En als het bij iemand binnen 2 maanden raak is en wij al zolang bezig zijn ben ik gewoon zo jaloers. En ik zou dat niet moeten hebben want gun het hun echtwel. En ben ook echt wel blij voor ze.

Nja dit moest ik even kwijt, niet dat het nou zo goed helpt maar toch. Misschien een beetje.
Ach Meis tuurlijk ben je verdrietig en ook blij voor die vriendin! Zijn veel meiden hier bij wie het om een tal van redenen niet zo makkelijk lukt om zwanger te worden of te blijven. Helaas ben ik daar ook een van en toen een tijdje terug allemaal baby's om me heen werden geboren was ik echt een wrak zo verdrietig was ik! Het is denk ik ook meer de onzekerheid van gaat het dan ooit bij ons wel lukken!? Gelukkig dat je in december al weer een stapje verder bent! En op naar 2018!
Update:
Vandaag eindelijk mogen beginnen met de hormoon injecties.
Vloeistof brand een beetje. Gelukkig jas ik de injecties er zo in😂

Vanmiddag mijn zwangere vriendin over de vloer gehad. Ik vind het lastig. Ze is zo blij, wat terecht is natuurlijk. Maar bij mij steekt het enorm.
Ze luisterd wel naar mijn verhaal en hoe het traject verloopt enzo. Maar heb het gevoel dat ze het toch niet snapt.

En dan het verhaal nog van de babyshower die moet komen.
Want dat doe je als beste vriendin toch?
Ow wat zie ik hier als een berg tegen op. Dat word maar op mijn lip bijten en doorgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven