Bedorven appelsap
dinsdag 12 januari 2016 om 20:08
Vandaag 2 kleine flesje appelsap troebel gekocht in een winkel. De eerste smaakte prima maar toen ik een paar slokken van het andere flesje nam, smaakte het vies en bedorven .
Op het flesje stond dat het tot morgen goed zou zijn.
Nu heb ik een paar uur pijn in m'n buik en diarree.
Voor mezelf maakt het me niet uit, maar kan dit kwaad voor mijn kind?
Ik ben nu 12 weken zwanger.
Op het flesje stond dat het tot morgen goed zou zijn.
Nu heb ik een paar uur pijn in m'n buik en diarree.
Voor mezelf maakt het me niet uit, maar kan dit kwaad voor mijn kind?
Ik ben nu 12 weken zwanger.
dinsdag 12 januari 2016 om 21:13
quote:Gravinnetje schreef op 12 januari 2016 @ 21:00:
[...]
Mijn gedachtegang was als je nooit appelsap drinkt en nu ineens 2 flesjes dat het daarom zo je darmen prikkelde.
Ik lees hier net trouwens dat troebele appelsap niet laxerend werkt. Waarom gewone dan wel en troebele niet is me een raadsel......Appelsap is na het persen altijd troebel, een gistingsproces maakt het helder. En dat gist werkt laxerend.
[...]
Mijn gedachtegang was als je nooit appelsap drinkt en nu ineens 2 flesjes dat het daarom zo je darmen prikkelde.
Ik lees hier net trouwens dat troebele appelsap niet laxerend werkt. Waarom gewone dan wel en troebele niet is me een raadsel......Appelsap is na het persen altijd troebel, een gistingsproces maakt het helder. En dat gist werkt laxerend.
dinsdag 12 januari 2016 om 21:35
quote:fietsie schreef op 12 januari 2016 @ 21:16:
[...]
Lekker domme opmerkimg weer! Vers sap is echt niet zolang houdbaar. Laat staan ná de tht datum.
Appelsap gaat gisten (dat zegt TO ook, dat het wat alcoholisch smaakte) dat is in principe niet giftig of ongezond.
Wel vies, maar da's een ander verhaal
[...]
Lekker domme opmerkimg weer! Vers sap is echt niet zolang houdbaar. Laat staan ná de tht datum.
Appelsap gaat gisten (dat zegt TO ook, dat het wat alcoholisch smaakte) dat is in principe niet giftig of ongezond.
Wel vies, maar da's een ander verhaal