Bedorven appelsap

12-01-2016 20:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 2 kleine flesje appelsap troebel gekocht in een winkel. De eerste smaakte prima maar toen ik een paar slokken van het andere flesje nam, smaakte het vies en bedorven .

Op het flesje stond dat het tot morgen goed zou zijn.

Nu heb ik een paar uur pijn in m'n buik en diarree.

Voor mezelf maakt het me niet uit, maar kan dit kwaad voor mijn kind?

Ik ben nu 12 weken zwanger.
Dankjullie voor de reacties. De meeste stellen me gerust. Morgen moet ik sowieso de vak bellen voor een uitslag en zal het dan ook nog even melden daar.
Dankjullie voor de reacties. De meeste stellen me gerust. Morgen moet ik sowieso de vk bellen voor een uitslag en zal het dan ook nog even melden daar.
Ik heb wel eens een slok bedorven appelsap binnengekregen en wat ik mij er van herinner is dat het een slijmerige substantie was geworden. Ongelooflijk smerig, sindsdien nooit meer appelsap gedronken.

O ja en ik ben er niet ziek van geworden
quote:Gravinnetje schreef op 12 januari 2016 @ 21:00:

[...]

Mijn gedachtegang was als je nooit appelsap drinkt en nu ineens 2 flesjes dat het daarom zo je darmen prikkelde.

Ik lees hier net trouwens dat troebele appelsap niet laxerend werkt. Waarom gewone dan wel en troebele niet is me een raadsel......Appelsap is na het persen altijd troebel, een gistingsproces maakt het helder. En dat gist werkt laxerend.
quote:MarianneDavids schreef op 12 januari 2016 @ 21:07:

Appelsap dat een dag over de datum is? Al is het een maand over de datum, dan krijg je er nog niets van.Lekker domme opmerkimg weer! Vers sap is echt niet zolang houdbaar. Laat staan ná de tht datum.
quote:fietsie schreef op 12 januari 2016 @ 21:16:

[...]

Lekker domme opmerkimg weer! Vers sap is echt niet zolang houdbaar. Laat staan ná de tht datum.

Appelsap gaat gisten (dat zegt TO ook, dat het wat alcoholisch smaakte) dat is in principe niet giftig of ongezond.

Wel vies, maar da's een ander verhaal
Waarschijnlijk heb je gewoon een griepje.
kan appelsap bederven dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven