ben ik zwanger?

03-06-2014 18:35 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een predictor zwangerschapstest gegdaan... Volgens mij ben ik zwanger. Gisteren de test gedaan. Toen was ik 1 dag overtijd.

Ik heb 2 steepjes gekregen waarvan de teststreep iets vager is dan de controlestreep.

Zou ik nou zwanger zijn?

Xx mier
Gefeliciteerd.
RTFM
Ik zou niet vertrouwen op een Predictor...
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Streepje = zwanger

Gefeliciteerd
Been there, done that, got the T-shirt.
Ja je bent zwanger! gefeliciteerd! Bij mij was de controle streep vager dan de (Ik testte ook met predictor)
Bi sonraki hayatimda gel.
Ik vind het wel grappig dat het tegenwoordig met foto op Instagram gezet wordt. TO, je bent zwanger, streep is streep. Doe er anders nog een.
Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan. Ik geef ze ongelijk.
@aardbeienthee, klopt, maar de helft van mijn vriendenkring zit op instagram en niet op facebook. Zo kan ik ook de rest laten weten dat er iets bijzonders aankomt.
quote:ime21, 19 minuten geleden

Ja je bent zwanger!!!! Van harte gefeliciteerd!! Bij mij was de controle streep vager dan de teststreep!

Bijzonder om haar te feliciteren en met uitroeptekens te strooien als je niet eens weet of ze zwanger wil zijn of niet.

Maarja, dat is waarschijnlijk instagrammig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op dinsdag 03 juni 2014 19:02 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div">ime21, 19 minuten geleden

Ja je bent zwanger!!!! Van harte gefeliciteerd!! Bij mij was de controle streep vager dan de teststreep! </div></blockquote>

Bijzonder om haar te feliciteren en met uitroeptekens te strooien als je niet eens weet of ze zwanger wil zijn of niet.

Maarja, dat is waarschijnlijk instagrammig. Tjonge jonge, gooi jij het abortus bijltje maar vast op dan. Waarschijnlijk wil ze het wel en geloofd ze het niet.
Zo wel bergachtig zijn..
quote:ime21, 58 seconden geleden

Zo wel bergachtig zijn..Hihi!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zat er geen gebruiksaanwijzing bij ofzo?
quote:himalaya schreef op 03 juni 2014 @ 19:07:quote:ime21, 58 seconden geleden

Zo wel bergachtig zijn..Hihi!
ja, van een drieling.
Bij mij gaf de predictor ook positief aan. Heb er voor de zekerheid toch nog 3 verschillende testen tegen aan gegooid en vandaag nog een. Maar heb ook wel eens anders gehoord, dus zou wel met nog een andere test testen.

Een voorzichtige gefeliciteerd vanaf hier
Ik zou de gebruiksaanwijzing even lezen..
Nee, je eet teveel.
Ik heb net een test gekocht van clear blue! Er staat op dat ik zwanger ben ?... Joepieee

Op internet ook t 1 en ander over indrooglijntjes gelezen..

Nu weet ik t zeker :Imao:
quote:Starshine schreef op 03 juni 2014 @ 18:52:

Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan. Ik geef ze ongelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zou zeggen lees de bijsluiter...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven