Borsten opeens slap?

24-06-2015 20:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 28 weken zwanger en mijn borsten zijn slap en klein, net zoals voor de zwangerschap maar nog slapper. Eerste drie maanden waren ze best gegroeid en toen stond het stil. Sinds deze week dus dit. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?
Heb je ook zorgen over de baby?Dan zou ik even bellen met jouw verloskundige.

Zo niet dan vraag je de volgende keer tijdens de afspraak hoe dit kan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is alles verder wel goed met de baby?
Ik maak me verder geen zorgen om de baby. Voel haar de hele dag door en had een paar dagen geleden nog een afspraak bij de verloskundige. Zal het volgende afspraak ook wel vragen maar vraag me voor nu af of andere dit herkennen.
Heeft je buik niet ineens een groeispeurt gemaakt, dan vallen je borsten ook minder op natuurlijk.
Als je de baby gewoon goed voelt zou ik mij nergens zorgen over maken. Mijn borsten wisselenden ook :-) Enorm zijn ze nooit geworden, (heb cup A) en heb bij alledrie mijn kinderen 1-1.5 jaar borstvoeding gegeven.

Of maak je je ergens anders zorgen over?
Als je dochtertje eenmaal geboren is en je krijgt stuwing, zul je met heimwee terugdenken aan je kleine borstjes!

Komt vast goed hoor, niet teveel zorgen maken!
Hier ook slapper dan in het begin of halverwege de zwangerschap, ben nu 37+4. Zal straks wel anders zijn
Mijn borsten zijn niet eens gegroeid. Zelfs nu bij 33 weken nog niet. Ze veranderen overigens wel steeds van vorm; dan weer wat harder en dan weer wat slapper. Maar ik heb er (helaas) geen enkele cupmaat bij gekregen. Zo lang je je kindje goed voelt, zou ik me niet teveel zorgen maken. En anders het gewoon even aankaarten bij je volgende afspraak met de verloskundige.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven