Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echo was idd goed! Alles erop en eraan. Echt gaaf om er zo naar te kijken en natuurlijk erg fijn dat alles goed is..

Vakantie zit er ook weer op, ben lekker uitgerust en voel me eigenlijk voor t eerst weer goed en lekker in mn vel.

Ben snel moe hoor, maar dat zal wel gewoon zo blijven.
Bn: Gefeli!!!! Wat een mooi nieuws!!!! Leuk een meisje :D (die hadden we hier nog niet!)

Mooi he zo'n 20w echo!!! Echt genieten!
Gefeliciteerd BN! Wat leuk een meisje! Ik heb er twee dus kan het weten

Morgen hopen wij ook het geslacht te weten. Ik vind het zo spannend! Merk dat ik ook erg zenuwachtig ben of de kleine nog leeft... maak me best zorgen. Kan niet wachten tot ik de schopjes kan voelen.
@jamaz

Heeeeeeeeel veel succes vandaag! Ik duim voor een prachtige echo met volledig gezonde Mini, zodat ook jij je kop uit het zand kunt halen en naast ons op de roze/blauwe wolk kunt plaatsnemen! En vergeet vooral niet te genieten, als de eerste spanning er eenmaal af is!

@visje

Jullie ook veel plezier met de pretecho!

@BN

Van harte met meisje!!

@Kroes

Thans voor aanpassen van de tabel
Jamaz Succes vandaag! Mijn duimen draaien (nog steeds)

@tabel ik las dat kroes hem heeft aangepast? Ik pas hem altijd op zaterdag/ zondag en dinsdag aan, dus nu weet ik niet meer hoeveel weken de rest is...kan iemand me helpen?
@BN van harte gefeliciteerd! Een meisje wat leuk, Ik ben er zelf van overtuigd dat het bij mij een meisje is.

@Jamaz heel veel succes

Ik ben vandaag 11 weken. Voor de tabel Verder heel benieuwd naar de echo van donderdag. Het voelt nog steeds goed.

@visje ik duim ook hard voor jou
Helaas was het geslacht niet zichtbaar. Kleine werkte niet mee. Gelukkig zag alles verder goed uit. Het hartje, hersenen, nieren, ruggengraat en maagje alles zag er prima uit. Toch weer een flinke opluchting. Nu twijfelen we of we het niet gewoon een verassing laten wat het geslacht is.

Kijk wel of ik me kan bedwingen bij de 20 weken echo
Sproet: verder heb ik niks aan tabel gedaan hoor.

Mijn 23 week klopt hoor.
Mijn week 17 en die van moppie heb ik vandaag aangepast dus die kloppen ook
Hallo, hier een struisvogel die zijn kop uit het zand haalt!

Vandaag de eerste echo en een HARTJE, JEUJJJJJ!!!! Alles zag er goed uit en "het" bewoog zelfs :)!!!!

Ben echt helemaal blij al is het noch steeds onwerkelijk. Heb dit keer dus wel het welkomst pakket meegenomen ;) en daarna lekker met vriend koffie met gebak gegeten (in hetzelfde tentje waar we vorige keer na verkeerde echo broodje filet americain gegeten hadden uit "protest" tegen de MK).

Ben nu 8+4, over 3 wkn (8 okt) termijn echo. Moeten alleen nog even nadenken over de combinatie test maar neigen naar niet.

Visje, wat goed, jij ook weer een goeie echo!! Wat naar van die reacties, ik ken genoeg stellen waar t niet handig uitkwam maar dat is allemaal goedgekomen, en belangrijkste is dat jullie er zelf achter staan!

BN jij ook een mooie goeie echo, met geslacht, wat leuk n meisje, een echte roze wolk dus!

Leuk te lezen dat jullie al bezig zijn met kamertjes enzo. Daar heb ik al helemaal zin in maar mag ik nog niet tot de termijn echo.
@jamaz Joepieeee! Super gefeliciteerd! En geniet ervan!
Visje: Jammer dat je niet hebt kunnen spieken wat het wordt!

Nog even (of even tot de UD) wachten!

Wel super dat alles verder goed is met de uk!!

Jamaz: Gefeliciteerd!!! (zal kijken hoever ik je gegevens heb voor in het tabel!)

Leuk dat jullie het gevierd hebben met een gebakje!!
Jamaz van harte en geniet er van. We weten allemaal hoe spannend die eerste echo is.

Visje jammer dat je het geslacht nog niet kon zien maar wel super dat de echo helemaal goed was.
** inbreker**

Na lange tijd afwezig kom ik es kijken op 'zwanger', zoekend naar 'Verboden voor' zie ik Nena hier staan.. Ik kijken,, Nena je bent zwanger!!!! en druppel!!, jij ook!! Lieverds, hoe voelen jullie je?? Ben zo blij voor jullie!! Geniet van de roze wolk, hoop dat het goed gaat met de klachten.

Liefs cookie

(en nu doorzoeken naar 'verboden voor')
Jeeeuhj, ik uit wij proberen door heb vannacht positief getest!!!!!
Yeah!!! Dominoo!! Gefeliciteerd en welkom.
Jamaz

Welkom op de roze/blauwe wolk!

Welkom DOMINOOOOOOO!

Van harte gefeliciteerd meid!

@Cookie

Heeeeeejjjj hoe is het met jou?

Hier alles dik in orde. Inmiddels al weer 17 weken. Het genieten begint nu te komen. De misselijkheid en extreme vermoeidheid van de eerste periode is voorbij. Alle onderzoeken waren goed, waaromder ook de combinatietest. Buikkie begint nu ook te groeien. Maar ik zit nog steeds 5 kg onder startgewicht.
Dank jullie dames. Vind t doodeng. Ben namelijk eergister geopereerd aan kwaadaardige huidkanker. Kwam als een schok. Dus onder narcose geweest. Zo de gyn bellen om te vragen in hoeverre dat kwaad kan.
Dominoo: Gefeliciteerd!!!

Oh wel dubbel zeg dat je net dan onder narcose bent geweest!!!

Ik zou zelf zeggen dat het nu minder uit maakt als straks als het helemaal met jou verbonden is!

Want dat is volgens mij met 7 a 8 week. (maar ben geen arts..)

Gister voor de eerste keer naar zwangerschapscursus geweest.

Was meer kennismaking en even wat theorie. Over houding en pijntjes.

Maar nu al wat dingen opgestoken dus denk dat het wel leuk wordt.
@Dominoo van harte gefeliciteerd. Ik duim hard voor je dat alles goed blijft gaan.

@Cookie alles gaat goed, uiteraard moe en misselijk maar dat heb ik er graag voor over. Hoe is het met jou?

@druppel jij bent dan wel echt veel afgevallen de eerste weken. Kan ik helaas niet zeggen. Ach het komt er ook niet met kilo's aan per dag.

Vandaag de termijnecho en nekplooimeting, spannend maar hebben er vooral veel zin in om uk weer te zien en zijn erg benieuwd hoe groot hij/zij nu is. Zijn pas aan het einde van de middag aan de beurt.
Duimduim voor Nena!
Nena hoe was het?

Hier nog onwerkelijk.

Vandaag knort m'n buik de hele tijd. Weet dat dat kan maar ook zeurende menstruatie pijn. Is dat normaal?

Sorry hoor maar ben nog onzeker.

We hebben het al wel tegen m'n ouders gezegd omdat die van onze mmm af wisten en ik ze heel vaak zie. Verder houden we het nog lekker lang stil. Voordat ik binnen was bij m'n ouders huilde ik al en m'n moeder moest ook zo hard huilen.

Verder huilde ik vanmiddag bij het zien van een klein baby aapje op tv :-/

En slecht geslapen. Adrenaline of hormonen?!?

Ik ga dit topic eens doorlezen.
Hallo dames,

termijnecho van gisteren was prima. Vandaag precies 11 weken en 3 dagen en kindje is 4,5 cm, ligt dus helemaal op schema. Volgende week de nekplooimeting want daar was het kindje net een mm te klein voor. Gisteren al wel daarvoor alle bloed laten prikken dus dan horen we met de echo ook de uitslag. Gaan uit van een goede uitslag. Het was een zeer beweeglijk kindje. Zo grappig om te zien en zo vreemd dat het in mij groeit.

Vandaag aan vrienden, verre familie en collegae vertelt en iedereen is super blij voor ons.

@Dominoo we snappen je onzekerheid allemaal want die hebben we allemaal (gehad). Meer dan hopen dat het goed blijft gaan kun je niet doen. Ik duim heel hard voor je.

Nou ik ga van het weekend genieten
@Missvis hoe is het bij jou? Ik hoop zo dat alles goed is.
Dominoo, JEEUUUJJJJ! Wat goed, gefeliciteerd, gezellig dat je er bent! Wel verrassend, en hoop snel goed nieuws vd narcose en nu helemaal klaar met je huidje.

Ik heb ook al van allerlei krampjes gehad, en bruine afscheiding, zelfs n dagje rood, en net n goede echo gehad. Het blijft spannend, dat is heel normaal. Zelfs nu ben ik nog niet helemaal gerust op n goede afloop.

Nena, gefeliciteerd met de goede termijn echo, dat moet een heel fijn en geruststellend gevoel geven.

Wij hebben besloten om het pas na de termijn echo aan iedereen te vertellen incl ouders/broers/zussen, behalve 3 vriendinnen die me ook door dik en dun gesteund hebben met alle teleurstellingen van de afgelopen jaren.

Fijn weekend allemaal, heerlijk ff bijkomen (werk icm die vermoeidheid is echt killing!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven