Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa Druppel!! Hartstikke welkom natuurlijk!

Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
**Doet de deur open voor Druppel!**



Welkom!!! En van harte gefeliciteerd!!!





Zo ik ga eerst nu heerlijk slapen!!! (hopelijk wordt het niet TE warm..)
Alle reacties Link kopieren
* Breekt even in *



Lieve druppel van harte gefeliciteerd met dit fantastische nieuws!

Ik hoop dat je ondanks alles een fijne en onbezorgde tijd tegemoet zal gaan en dat je straks een mooi kindje in je armen mag houden.

Een hele goede zwangerschap meid!



* Breekt snel weer uit *
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat jullie allemaal al een hartje achter jullie naam hebben staan! Hoewel ik ook de onzekerheid in jullie berichten teruglees. Dat kan ik me zo goed voorstellen! Maar die hartjes zijn super!!



Allemaal een hele fijne zwangerschap toegewenst verder! Ik blijf jullie volgen!
Alle reacties Link kopieren
Druppel je staat in het tabel!! :D



Hoe voel je je? Kan je het wat bevatten??
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een warm welkom! En al in de tabel ook!



Ik vind het nog doodeng!

Heb wel ter bevestiging al een 9 maanden dagboekje gekocht, ik hoop dat ik deze wel helemaal vol kan schrijven, plakken en kleuren. (De vorige heb ik helaas moeten omdopen tot 9 weken dagboek)



Ik voel me verder prima, ik merk wel dat ik meer ruik als normaal hierdoor af en toe een vleugje misselijk, zeker als ik honger heb. En ik ben moe, dus nu even lekker een uurtje op de bank.





Voor de tabel

24 februari is voorlopig uitgerekende datum

16 juli heb ik eerste echo en afspraak met gyn, ik ben dan 8 weken.
Alle reacties Link kopieren
Kan me voorstellen dat je het eng vindt!



Ben je eindelijk zwanger, kan je even blij zijn! Maar daarna direct die grote onzekerheid! Ik herken het helemaal!

Maar dus ook al een afspraak bij de gyn!



Zal het allemaal even bijwerken.
Alle reacties Link kopieren
Foutje!! Had de OP gequote ipv bewerkt!!! Gr Kroes
Alle reacties Link kopieren
@druppel, ja spannend hè?! Ik kan je verzekeren, zelfs na een goede echo is het nog spannend!

Hoe vind je man het?



Wat leuk trouwens dat je een dagboek bijhoudt. Ik zat er ook aan te denken, maar weet nog niet of ik het ga doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook een soort van dagboekje bij.

In de zwanger week agenda van Whys (gratis op te halen bij de Jumbo)



Daar schrijf ik per week (maar soms ook niet) in hoe en wat.

Ook schrijf ik mijn gewicht en zet ik mijn buikomvang erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ja welkom druppel! Geniet er van, ondanks alle onzekerheid.



Ik weet dat de combinatietest zelf geen risico's heeft, maar had bedacht als ik het mogelijke vervolgonderzoek toch niet wil doen heeft die kansberekening ook weinig zin :-)



Ga nu snel slapen, vakantie is vermoeiend
Alle reacties Link kopieren
Heee Kroes en Druppel, ik ken jullie van elders gefeliciteerd met jullie zwangere buikies! Veel geluk en gezondheid gewenst... Zo lang verwacht en hard verdiend! Hoop dat jullie je goed voelen! Ik ben nu 5 maanden en schrijf int oktobertopic

Iiefs Reintje.
Alle reacties Link kopieren
Welkom druppel! En gefeliciteerd natuurlijk



Ik heb gister intake gehad bij de VK. Wat veel vragen zeg!

Wel fijn gesprek gehad. 8 juli echo, wat duurt dat nog lang!!!



Vind de weken zo sloom gaan nu.. Hoop echt dat de 12 weken voor iedereen snel aanbreken en dat het allemaal goed is dan!



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Als ik de positieve test van vanmorgen mag geloven denk ik dat ik me hier ook mag melden....



@ Druppel Vind het ook super spannend en eng allemaal...!!!
Alle reacties Link kopieren
moet echt even inbreken:



JOEHOEOEOEOEOEOEOE voor Druppel!!!!!

(en natuurlijk ook voor Moppie en de anderen)



liefs Murpeltje
Alle reacties Link kopieren
Yeahhhhh moppie1985!



Van harte gefeliciteerd... Wat valt er nu nog te twijfelen na een positieve test?



Hier gaat het goed. Ik heb wel steeds kramp in mijn benen 's nachts. En aan het einde van de werkdag ben ik echt op



@reintje

Leuk even van je lezen. Zal zo even in oktober spieken hoe het met je is.



@sproetje

Drupman vind het nog wat onwennig, maar stuurt wel hele lieve berichtjes aan 'ons'. En hij is wel erg gecharmeerd van groeiende borsten (al zat ik met een DD cup niet echt zonder). Voor mij voelt het ook nog wel vreemd.

Zolang verlang je en leef je toe naar zwanger worden en nu het zover is merk ik er nog weinig van. Maar het onbewust broekloeren bij ieder krampje gaat nog door.



Hoe gaat het met de andere dames, zijn er al kwaaltjes te bespeuren? Zijn jullie ook moe?
Alle reacties Link kopieren
Thanks!



Ja eigenlijk niet zoveel natuurlijk...Maar toch bang dat ie me voor de gek houdt of dat ik alsnog ongesteld wordt of dat er straks geen hartje te horen is...

Oftwel mezelf een beetje gek aan het maken omdat het gewoon nog zo onwerkelijk is!

Wij hebben de 18e eerste echo, kijk daar naar uit en hoop dat het dan wat "echter" wordt.
Alle reacties Link kopieren
@moppie SUPER! Gefeliciteerd en welkom!

Spannende tijd ga je tegemoet! Heb je ook gegevens voor de tabel?



@druppel qua kwaaltjes, ik ben sinds vorige week ontzettend misselijk. Vermoeidheid had ik in het begin heel erg, heb het idee dat ik nu weer wat meer energie begin te krijgen, maar ik doe naast mijn werk ook niet zoveel, dus misschien ligt het daar wel aan, haha!



@iedereen geniet van iedere dag!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Sproetje



Voor de tabel

Moppie1985

27jaar

1e kindje

UD 27 februari 2014

Hoelang 4 weken (do)

Afspraak 18juli 1e echo in ZH



Goed idee van een dagboekje ga het ook alvast maar ergens opschrijven ben bang dat ik het anders zo snel weer vergeet!



Met hoeveel weken hebben jullie het aan familie/vrienden gezegd?



Bij ons weten een aantal mensen dat we bezig waren en nu ook voor de HSG zouden "moeten" zij weten ook wel een beetje wanneer ik ongesteld zou moeten worden dus daar kan ik echt niet om heen. Is voor mijn gevoel ook niet eerlijk om ze voor de gek te houden terwijl ze zo meeleven. Dus denk dat we die van het weekend maar het goede nieuws gaan vertellen
Alle reacties Link kopieren
@Vertellen

Mijn beste vriendin heb ik het al verteld, zij was ook de enige die wist van mijn vorige miskraam en de MMM.

De rest (inclusief mijn dochter) wil ik het pas vertellen na de 12 weken; als we er bijna zeker van kunnen zijn dat het goed zit.

En hoe toevallig, die termijn valt samen met mijn vorige uitgerekende datum.



Maar voorlopig de eerste echo afwachten...
Alle reacties Link kopieren
Zo he!!! Wat een drukte hier!!! :D





Moppie: Gefeliciteerd!! Welkom hier!!!

Hoe voel je je??



Vertellen: wij hebben het met 6 week verteld aan onze naaste familie. En daarna aan wat beste vrienden.

De rest hoort het na de termijn echo.

Maar als anderen weten dat jullie in de MMM zaten. Zou ik het wel eerlijk vertellen. Ze leven toch met jullie mee (denk ik)



Klachten: Momenteel is het vermoeidheid. Maar het is wel te doen. Op tijd mijn rust proberen te pakken.

Ik ben ook misselijk geweest tot 8w. Nu bijna niet meer! :D

Het groeien van mijn borsten in combi met man herken ik hier ook. Al had ik geen cup DD. En ook Hoe is het met "jullie"?



Rienroef: Leuk dat je hier even kwam buurten!!! :D
Alle reacties Link kopieren
@ Kroes Thanks



Voel me op zich wel goed hoor. Wel moe...

En heb wel "regelmatig" steken in m'n onderbuik... Maar hoop maar dat 't er allemaal bij hoort ;)



@ Druppel dat is idd ook toevallig!



Vind het allemaal wel super spannend. Ben ook ontzettend ongeduldig...dan duurt 18 juli nog wel heel lang..

Maar ja hoort erbij en als ik het zo lees hebben meerdere hier "last" van!



Wij hebben het vanavond ook aan vrienden verteld welke heel dicht bij ons staan. Konden het voor hen ook niet langer geheim houden aangezien zij ook wisten van de MMM.

Wel gek hoor wordt toch al iets officiëler nu het bij hen ook bekend is...

Nog aan het twijfelen wanneer we het anderen vertellen. Laten we nog even afhangen van hoe het voelt denk ik.



Ben er ook over aan het denken om mee te doen aan MVM. Denk wel pas nadat we zeker weten dat er een hartje te horen is, dus week 8. Hier nog andere meiden die dat doen?
Alle reacties Link kopieren
De mevrouw van MvM was hier 5 dagen na mn positieve test

Geen enkele twijfel over, aangezien mijn zus geen kinderen kan krijgen zonder de hormonen die ze uit de urine halen.

Ik zou het iedereen aanraden. Kleine moeite, waar je veel mensen mee kunt helpen. Je zal t ooit zelf maar nodig hebben.... dan hoop je ook dat veel zwangere er aan mee zullen doen! Mijn zus kon bij de afgelopen icsi poging niet de beste medicatie krijgen vanwege tekort.



Tot zover mijn betoog
Alle reacties Link kopieren
@MVM

ik had heel graag mee gedaan, maar ik mag niet omdat ik een bloedtransfusie heb gehad na de geboorte van de eerste. Ik vind het echt heel jammer, bij de eerste ontdekte ik het bestaan van MVM te laat en nu mag het niet meer....
Alle reacties Link kopieren
MVM: Ik had me ook aangemeld nadat ik wist dat ik zwanger was. En een week later was ze hier.

Maar ook ik heb een bloedtransfusie gehad..... Dus helaas kan ik niet helpen!



En de test die ik toen moest doen met opgevangen urine knalde er lekker uit!! Dat gaf me wel goede moed!



Moppie als het lukt zal ik wel nu al aanmelden...maar das natuurlijk helemaal aan jezelf! (en als je 9 week helpt krijg je extra cadeautje volgens mij!)





Verder hier alles goed. Lekker uitgeslapen vandaag :D Heerlijk!!! Was er blijkbaar aan toe!

Ben wel heeeeeel benieuwd naar morgen!!!! Gelukkig in de ochtend een afspraak :D Hoeven we niet lang te wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven