Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
@visje wat ongelovelijk spannend zeg! Hoever was je met je miskramen? Wil je misschien ook in de tabel? Als je dat wilt zet hier even je gegevens neer, dan zet ik je er bij in!

@Bn hoe is het met je hoofdpijn? Heb je de spanning nog een beetje onder controle?
De vorige keten ging het vroeg mis. Meestal al in de 4e week en een keer was ik 5+2. Al wist ik die keer dat het ook mis zou gaan. De CB Versprong niet van 1-2 naar 2-3. Gelukkig geeft de clearblue nu wel netjes 2-3 weken aan. Ik super opgelucht natuurlijk, maar het betekent verder niets. Kans bestaat natuurlijk nog steeds dat het mis kan gaan.

Ik wil graag in de tabel. Naam visje81, ik ben 32 jaar en dit wordt ons 3e kindje, 4 vmk gehade en PCOS
@kroes ik krijg visje er niet bij in en zie niet waar het fout zit. Wil jij er nog eens naar kijken? Groetjes Sproetje
Er miste een [tr] voor de gegevens van visje
Ben alleen vergeten het aantal zwangeren aan te passen naar 8....
Thanks druppel, ik kon de fout niet vinden!

@visje wanneer is jouw wisseldag?
Ik vermoed op donderdag. Als ik dus uitga van de dag dat ik denk dat ik tijdens de vakantie mijn eisprong had. Ik had toen echt hele erge buikpijn, moest het echt wegpuffen. Als ik uit moet gaan van mijn laatste menstruatie zal het op zondag zijn.

Voor nu houd ik de vermoedelijke eisprongdag aan. Ben dan wel 4 dagen minder ver.
Hoi allemaal

Ik voel me de laatste dagen best goed! Ben veel vrij deze week dus lekker rustig aan gedaan.

Blijf alleen wel misselijk! Morgen de echo, kijk er erg naar uit.. heb nog steeds t gevoel dat t gewoon goed is dus momenteel valt de spanning best mee...

Vandaag ga ik met nn vriend en 2 andere vrienden naar de wereld draait buiten. Duurt de hele dag dus ben er benieuwd hoe dat gaat verlopen! Gelukkig een leuke dag die snel voorbij gaat en dan is t maandag echo dag!
Tabel: Al opgelost zie ik! :D

Visje: Spannend! Maar wel hoop blijven houden hoor!!!

BN: Leuk gehad bij De wereld draait buiten?!

Succes morgen!!!

Ik was gister op een dance feest. Heb het toen aardig lang volgehouden. We gingen wel als eerste weg van de groep... maar is niet anders.

Morgen gaan we samen wat babywinkels bekijken

....ohjah en vriendlief zijn van de week dat hij nu het geslacht niet meer wil weten... je bent toch in verwachting...dus dan verwacht je straks wat. "um ja! duuh...Maar weet toch niet wie er in mijn buik zit...."

Beetje jammer dus...:P

Minnie: Morgen ook succes!!!

Fijne nieuwe week allemaal!!! (ik ga lekker slapen nu! )
@bn Succes vandaag!

@hier: vandaag 12 weken! Tijd voor een klein feestje:)
Sproet: You Go Girl!
Gefeliciteerd sproetje!!!

Ik heb echt zin in vanmiddag.. Gek genoeg voel ik vooral leuke, gezonde spanning.

Hoop echt dat mn gevoel me niet in de steek laat.

Voel me mega zwanger vandaag, erg misselijk. Komt door de drukke dag van gister, ben nu vermoeider en daardoor dus misselijker.

Maar prima, heb wel een leuke dag gehad!
@bn spannend he?! Fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt!

Heb de wereld draait buiten nog gekeken, maar heb je niet gezien (ook wel heel lastig natuurlijk want ik weet niet hoe je eruit ziet )

Hier ook meer misselijk als ik vermoeid ben. En verschrikkelijke nachtmerries, hebben jullie dit ook?

Kroes, ik las er niks over terug, jullie hebben geen combinatietest gedaan? Wij hebben besloten het niet te doen.

Weet de rest het al?

Pfff moet nog 5,5 week werken tot mijn vakantie. Ben er echt zo aan toe...! Jullie al bijna vakantie of...!?
Wat goed Sproet gefeliciteerd

Kroes wat jammer dat je vriend het geslacht niet wilt weten. Wij wel hoor ben zo benieuwd weer! Je weet toch niet hoe de baby eruit ziet en wat voor karakter het heeft. Dat blijft nog een verassing
@ Kroes leuk veel plezier met babyspulletjes kijken!

@ Sproet Gefeliciteerd met de 12 weken!!!

Toevallig had ik vannacht 2 verschrikkelijke nachtmerries over miskramen..! Helemaal gek wakker worden is dat zeg...

@ BN succes! Ben benieuwd hoe het was!

@ Hier Ook nog geen spulletjes hoor! Wil ook wachten tot de echo. Toevallig wel vandaag cadeautje gekregen van MVM. Dus dat is het eerste

Of we willen weten wat het wordt weten we nog niet zeker, wat betreft manlief wel... moet zeggen dat ik het super leuk vind bij anderen als het een verassing blijft maar niet weet of ik zelf mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen...
Hele mooie echo gehad!

Alles zag er goed uit. Baby bewoog veel, super bijzonder om te zien.

Ben vandaag 11 weken en 1 dag. Iets vooruit gezet dus!

Mijn uitgerekende datum is 26 januari.

Wil iemand dat er voor me inzetten? Weet niet hoe dat werkt!

Heb 7 aug weer controle.

Ben blij, ga t lekker vieren vanavond!!
@bn Wat super! Nu echt gaan genieten!
Bn: Wat een mooi nieuws!!!! Hopelijk trekt je misselijkheid nu ook wat weg!

Sproet: Ha, wat een uitspraak! "Bn, heb je niet gezien" haha!

Klopt wij hebben geen combinatietest gedaan.

Minnie: ook al nieuws??

Vandaag: Samen er uitgekomen dat we voor een Joolz gaan. (had ik al in mijn hoofd maar vriend nu ook)

Shoppen/ kijken zonder te weten voor welk geslacht is niet echt leuk haha.

Wel wat positiekleding gepast. Binnenkort moet ik denk ik wel aan de broek (rare dingen)

Moppie: Dus jij mag lekker plassen de komende weken! Wat goed dat je mee doet! (ik mocht niet mee doen)

Visje: idd ook al weet je wat het wordt je weet niet WIE! er uit je buik komt. Wordt nog lastig hier....

Ja dan koop je de rest toch na je bevalling....

Alsof je daar dan zin in hebt! Wat is jou ervaring Visje?
Haha, zie t nu pas wat sproetje zei..

Heb je me niet eens gezien? Moet toch zijn opgevallen; blond haar en een zonnebril!

Hihi kans van 1 op 7000 gok ik zo :-)

Was een leuk festival, wel echt kapot op t eind!
Hoi dames, slecht nieuws. Ons kindje is gestopt met groeien net na de vorige echo. Ik heb geen buikpijn of bloedverlies gehad dus geen enkele waarschuwing. Was echt een schok vanochtend. Vanmiddag meteen weer door naar het ziekenhuis, naar onze fertiliteitsarts en dan begint het verhaal weer van voor af aan..

Ik trek me voorlopig even terug van het forum, kan het even niet meer opbrengen.

Ik wens jullie allemaal veel geluk!
Och lieve Minni

Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.
Nee Minnie bah wat naar!

Heel veel sterke ! Dikke knuffel!
Ah nee, minnie, wat verschrikkelijk!

Heel veel sterkte!
Jeetje Minni! Wat heftig!!!

Heel veel sterkte!
Minni, wat heftig en onverwacht! Heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven