eerste afspraak ziekenhuis. Gestopt pil jan 2018.
maandag 27 mei 2019 om 19:16
Hallo allemaal..
Ik heb een tijdje na gedacht of ik een berichtje zou plaatsen of niet.
Maar vind het toch wel fijn om er met anderen over te praten.
Ik ben in januari 2018 gestopt met de pil.
En we zijn dus alweer een dik jaar bezig om zwanger te worden. Ik ben zelf 27 en mijn vriend 28. Ik heb zelf wel wat overgewicht en twijfel of het daarom niet lukt. Ben al flink aan het sporten en gezond aan het eten. Sinds 3/4 weken lopen wij nu in het ziekenhuis.
En hebben mijn partner en ik een gesprek gehad. En heb ik 2 echo's gehad waar duidelijk op te zien was dat er een eisprong aan zat te komen.
Aankomend weekend kan ik testen... maar ik durf haast niet meer te hopen.
Over ander half week gaan ze de sperma van mijn partner onderzoeken. En aankomende maandag heb ik zelf weer een afspraak staan.
Zijn er nog meer mensen die in het zelfde schuitje zitten? En er inmiddels wel een beetje down van worden dat het niet lukt?
En zich zelf afvragen waar het aan kan liggen?
Liefs Anna
Ik heb een tijdje na gedacht of ik een berichtje zou plaatsen of niet.
Maar vind het toch wel fijn om er met anderen over te praten.
Ik ben in januari 2018 gestopt met de pil.
En we zijn dus alweer een dik jaar bezig om zwanger te worden. Ik ben zelf 27 en mijn vriend 28. Ik heb zelf wel wat overgewicht en twijfel of het daarom niet lukt. Ben al flink aan het sporten en gezond aan het eten. Sinds 3/4 weken lopen wij nu in het ziekenhuis.
En hebben mijn partner en ik een gesprek gehad. En heb ik 2 echo's gehad waar duidelijk op te zien was dat er een eisprong aan zat te komen.
Aankomend weekend kan ik testen... maar ik durf haast niet meer te hopen.
Over ander half week gaan ze de sperma van mijn partner onderzoeken. En aankomende maandag heb ik zelf weer een afspraak staan.
Zijn er nog meer mensen die in het zelfde schuitje zitten? En er inmiddels wel een beetje down van worden dat het niet lukt?
En zich zelf afvragen waar het aan kan liggen?
Liefs Anna
maandag 27 mei 2019 om 22:43
Jeetje dat is ook heftig zeg. Heb er even geen woorden voor...OpenHaardVuur schreef: ↑27-05-2019 22:29Ik/wij hebben een iets afwijkend traject bewandeld. Omdat ik wat medische klachten heb gehad, waardoor ik vaak in het ziekenhuis moest zijn (niets echt erfelijks, of dodelijk ofzo, wel vervelend) hebben wij de keuZe gemaakt om mijn man als eerste te laten testen. Om met de woorden van Thomas Acda te spreken: om te testen wat er mis is met de man is een redelijk prezierig onderzoek in vergelijking met de marteling die vrouwen moeten ondergaan.
Helaas is het zaad van mijn man niet goed, als in niet aanwezig. Die test is twee keer gedaan, waarna ik niet meer getest hoefde te worden. Er zijn nu geen extra vervolgstappen voor ons.
Hoe oud waren jullie toen je dit te horen kreeg?