Even stoom afblazen.. :-)

03-11-2015 10:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet gewoon even klagen... Sorry alvast

Ik zit er even helemaal doorheen.. Mijn man had voor 2 weken een hartinfarct. Is hiervoor geopereerd (4 bypassen) en komt morgen weer thuis.. Het is harstikke zwaar met 2 kleine kinderen en ben zelf ook nog eens zwanger, nu 33 weken.

Vanmorgen ook nog eens gevallen van de trap waardoor mijn stuitje pijn doet en niet meer kan bukken.. (Met baby is aakes goed)

Daarbij komt nog eens dat ik erge nestel drang heb maar niets kan doen.. De hele kinderkamer moet nog gedaan worden en wil het huis eens goed poetsen.. Maar met kleine kinderen en elke dag heen en weer na het ziekenhuis red ik dat gewoon niet.. (Ziekenhuis is een uur rijden)

Zo genoeg geklaagd... Dat lucht op..
Balen! Klinkt allemaal heel heftig bij elkaar. Kan je niet een groepje vriendinnen/familie optrommelen om even de hele baby kamer te maken? Zo van binnen 1 dag even heel veel werk verzetten?
Zo dat is niet niks. Schakel hulp in, zoveel als kan!
Jeetje zeg, dat is ook niet niks. Kunnen die twee niet even 2 daagjes ergens logeren? dan heb je heel even rust want het klinkt alsof je niet veel reserves meer hebt. En met 33 weken heb je die echt wel nodig straks.

Sterkte met je man. En kan er niet iets van thuishulp ingeschakeld worden? Kijk anders eens bij het leger des heils. Klinkt raar maar die hebben ook schoonmakers voor speciale gevallen. (weet ik ook pas sinds kort) en wie weet kunnen zij je voor 2 of 3 keer even helpen, is iig niet duur. Verder sterkte er mee.
Wat vervelend!

Kun je niet een stel vrienden bij elkander roepen die in ieder geval de baby- kamer voor je in orde maken?

Of dat je de kinderen twee dagen kunt uitbesteden aan familie, en rustig 1 dag kan opruimen/rommelen en 1 dag kan bijkomen?
Jee wat heftig! Ik vind wat hierboven geschreven wordt heel goede tips, ik zou als vriendin je graag willen helpen. Bijvoorbeeld even 1 kind overnemen, al is het maar een dag. Sterkte!
Zo jij hebt echt alle recht van klagen, wat een pech en vreselijk zwaar.

Wat zal je ook geschrokken zijn van het hartinfarct van je man!

Ik hoop dat hij goed hersteld en als hij straks thuis is langzaam aan ook als de baby komt jou wat hulp kan bieden.

Eigenlijk is dit nu geen doen voor jou, is er echt geen optie om oma's, opa's of vriendinnen in te schakelen??
Jeetje meid wat heftig! Wat moet dat zwaar voor je zijn, je man zal de komende tijd wel rust moeten nemen dus ik zou echt wat familie en vruenden inschakelen voor hulp want dit kan je niet alleen.

Sterkte! Hoop dat je toch een beetje kan genieten de laatste weekjes.
Bedankt allemaal.

Het is gelukkig niet zo dat ik er helemaal alleen voor sta. Heb wel wat hulp maar toch voel ik me alleen.

Het is gewoon zo zwaar..

Maar nog even volhouden. Er veranderd elke dag zoveel en voordat ik het weet is mijn man weer op de been en wordt de kleine "gezond" geboren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven