Geboortekaartjes

11-02-2019 23:07 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden bij een drukker een leuk kaartje uitgezocht Kreeg ik vandaag de offerte binnen, komt het op rond de 500 euro voor 90 kaarten Meer dan 5 euro per kaart dus exclusief postzegel
We hadden kennelijk een kaart van speciaal papier en met een soort reliëfdruk
Nou dat gaat me echt te ver
Wat hebben jullie ongeveer betaald ?
Is het te doen om het online te bestellen ?
Zelf vind ik het fijn om de kaart eerst te zien
Voor een exclusieve kaart op geschept papier en met relief is €500 niet duur. Een mooie kaart is gewoon een stuk duurder dan eentje gemaakt in een grote kleurenprinter.

De vraag is alleen, hebben jullie het er voor over?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ikzelf heb €200 exclusief enveloppen en postzegels betaald voor 150 kaarten. Best prijzig maar de kaart is dan ook in opdracht ontworpen en afgewerkt met haar naam in goudfolie, dat alles maakte het prijzig.

Maar goed, ik vond bijna alle kaarten op internet niet mooi of te standaard of te hip...

Ik bedoel de kaartjes met hartjes, diertjes en zo'n broertje of zusje erop heb ik nu wel gezien, dus dan maar geld ertegenaan voor iets waar ik wél blij van werd!
Als je trouwens in de regio Utrecht/Amsterdam woont wil ik je haar naam en gegevens wel doorgeven!
ClaireSophie schreef:
12-02-2019 09:15
Ikzelf heb €200 exclusief enveloppen en postzegels betaald voor 150 kaarten. Best prijzig maar de kaart is dan ook in opdracht ontworpen en afgewerkt met haar naam in goudfolie, dat alles maakte het prijzig.
Bij 150 kaarten is dat toch helemaal niet duur? Ja 200 is veel, maar je hebt ook veel kaarten.
Ik heb bij de eerste online iets zelf samengesteld. Volgens mij was het bij kaartje2go ofzo. Veel werk en achteraf niet zo’n bijzonder kaartje. Wel mooi, maar niet zo dat ik het nu nog zou kiezen.

Bij de tweede hebben we een kaartje bij brievenbusdroom laten maken. Wensen doorgegeven, aangepast, proefdruk gekregen. Na wat aanpassingen deze gekozen en uiteindelijk voor 150 voor 50 kaartjes deze gekozen. Duur, maar ik vind het echt nog steeds een eyecatcher. Ik heb het kaartje ook groot in zijn kamertje staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven