gek van de testen!

29-01-2019 20:25 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerder had ik een topic dat ik vorige week een digitale test vd Etos had gedaan die was positief, dag erna in de middag digitale van Clear Blue indicator die was negatief. Paar dagen later deed ik weer in de ochtend een digitale vd Etos ook positief. En vanmiddag een van de Action die is negatief! Wat is dit nou?? Ik heb wel gevoelige borsten en ik ben misselijk. Maar ik word gek eigenlijk!
Wat denken jullie?
Lang leven de lol!
Ga naar de huisarts.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Stoppen met testen
Ik zou een afspraak maken bij de huisarts!
Verloskundige volgende week maar afwachten?
Lang leven de lol!
Geen bloed is goed.
Sowieso kun je het beste met ochtendurine testen. Ik zou morgenochtend nogmaals met een Action test testen als je die nog hebt liggen.
Tja, een positieve test betekent dat je hcg aanmaakt en dus zwanger bent.
De negatieve testen betekenen dan dat je blijkbaar nog niet zo veel hcg aanmaakt en dat minder gevoelige testen dat nog niet kunnen detecteren.

Heb ik ook 1x gehad en die zwangerschap bleek niet goed te zijn, maar dat kun je nu dus nog niet weten.
Er zit idd niks anders op dan afwachten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
fiona2018 schreef:
29-01-2019 20:41
Sowieso kun je het beste met ochtendurine testen. Ik zou morgenochtend nogmaals met een Action test testen als je die nog hebt liggen.
Dit ja. Ochtend en middag kan verschil maken.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Je andere topic was een week geleden. In die tijd moet je hcg wel al een stuk hoger liggen.. misschien kan de huisarts een bloedtest doen?
Vaak kun je 't met 6 maanden wel zien.
Even geduld nog.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
LUV91 schreef:
29-01-2019 21:11
Je andere topic was een week geleden. In die tijd moet je hcg wel al een stuk hoger liggen.. misschien kan de huisarts een bloedtest doen?
Wat een onzin, beetje de zorgkosten opdrijven.
je bedoeld 6 weken hoop ik o_o
Lang leven de lol!
roomster schreef:
29-01-2019 21:38
je bedoeld 6 weken hoop ik o_o
Nee, natuurlijk bedoelt ze 6 maanden.
Sarcasme.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Als je nou die hele boel eens vergeet voor een week of drie, vier, vijf. Als je zwanger bent, ben je dat over een paar weken ook nog wel. En als je niet zwanger bent, ben je tegen die tijd wel ongesteld.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik voel me wel zwanger! Ik heb enkele kwaaltjes.
Lang leven de lol!
Vals positieve testen zijn best zeldzaam.
Vals negatieve testen komen vaker voor.

Dus, je bent zwanger.

Nu stoppen met stressen en testen.
Omg dat is toch niet reeel de boel even vergeten als je graag zwanger wilt raken en in spanning zit. Kom op. En zorgkosten to betaald ook gewoon zorgkosten en mag gebruik maken van de huisarts wanneer zij denkt dat t nodig is.

To zijn die Etos testen knal positief of licht?
Als het erg licht is en niet oploopt in een week zou het kunnen dat je hcg niet oploopt.
Als jij je er fijner door voelt bel je even je huisarts voor overleg
where ever you go, go with your heart
Superuser2018 schreef:
29-01-2019 21:38
Wat een onzin, beetje de zorgkosten opdrijven.

17 jaar geleden moest ik me bij de huisarts laten doorverwijzen naar een prikpunt zodat ze allerlei bloedwaardes konden onderzoeken trouwens. Is dat nog steeds zo?
Skawa schreef:
29-01-2019 22:38
Omg dat is toch niet reeel de boel even vergeten als je graag zwanger wilt raken en in spanning zit. Kom op. En zorgkosten to betaald ook gewoon zorgkosten en mag gebruik maken van de huisarts wanneer zij denkt dat t nodig is.

Als het erg licht is en niet oploopt in een week zou het kunnen dat je hcg niet oploopt.
Waarom zou je in godsnaam blijven testen?
Toen ik zwanger wilde worden testte ik 1 keer als ik overtijd was.
Negatief was volgende keer beter. Positief was zwanger.
Skawa schreef:
Omg dat is toch niet reeel de boel even vergeten als je graag zwanger wilt raken en in spanning zit.

Ik wilde ook ooit heel graag zwanger worden maar vond het toch niet nodig om een stapeltje testen in huis te hebben. Ik was zo´n twee maanden zwanger toen ik de test deed. En toen ik stuiterend de verloskundige belde meldde die doodleuk dat ik vier weken later verwacht werd voor een eerste controle.
Zaadje&eicel kan inmiddels zelf autorijden.

Tijd gaat heus snel zat voorbij. Een weekje wachten met nog vier testen overleef je echt wel.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
ik test zoveel, omdat ik in 2018 3 maanden niet menstrueerde, zonder zwanger te zijn. Bij Gyna geweest alles zag er goed uit zowel bloed als echo. maar half dec bloedde ik minimaal, dat scheen een menstruatie te kunnen zijn. Daarom test ik zoveel.
Lang leven de lol!
Skawa schreef:

Nee is een digitale test.
Lang leven de lol!
roomster schreef:
29-01-2019 22:50
ik test zoveel, omdat ik in 2018 3 maanden niet menstrueerde, zonder zwanger te zijn. Bij Gyna geweest alles zag er goed uit zowel bloed als echo. maar half dec bloedde ik minimaal, dat scheen een menstruatie te kunnen zijn. Daarom test ik zoveel.
Nou dan ga je naar de huisarts voor een bloedtest. Lijkt me prima gezien de voorgeschiedenis.
Maar zoals ik al zei: vals positieve testen zijn erg zeldzaam.
Huisarts heeft geen zin. In het bloed kijken ze ook naar het hcg gehalte.

Het zou een vroege miskraam kunnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven