gek van de testen!

29-01-2019 20:25 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerder had ik een topic dat ik vorige week een digitale test vd Etos had gedaan die was positief, dag erna in de middag digitale van Clear Blue indicator die was negatief. Paar dagen later deed ik weer in de ochtend een digitale vd Etos ook positief. En vanmiddag een van de Action die is negatief! Wat is dit nou?? Ik heb wel gevoelige borsten en ik ben misselijk. Maar ik word gek eigenlijk!
Wat denken jullie?
Lang leven de lol!
Was bij vk geweest voor inwendige echo. Helaas niks te zien. Wel een paar cysten. Dus nu weer naar gynaecoloog.
Lang leven de lol!
roomster schreef:
01-02-2019 15:08
Was bij vk geweest voor inwendige echo. Helaas niks te zien. Wel een paar cysten. Dus nu weer naar gynaecoloog.

Dus toch goed dat je langs bent geweest. Jammer dat er niks te zien is maar je hebt duidelijkheid in ieder geval en cystes zijn vervelend. Weet er alles van! Sommige soorten cysten kunnen voor vals positieve testen zorgen hoe vaag en raar dat ook klinkt. Lichaam is een gek iets. Sterkte meid!
roomster schreef:
01-02-2019 15:08
Jammer, maar je hebt wel duidelijkheid. Hopelijk word je snel ongesteld en Kun ke weer verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven