Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Ooh haha, nu moet het lukken!
Meral, zou je mijn NOD willen veranderen naar 7-2 in de tabel wanneer je daar tijd voor hebt 😊 Op naar een nieuwe ronde! Vriend is de 7e jarig dus ben heel benieuwd!! Hihi
Xana, als het goed is heb je mijn privebericht nu ontvangen!
Hoi lieve meiden! Nou helaas was de test negatief vrijdag :( maar ik ben nog steeds niet ongesteld en heb continue het gevoel dat ik ongesteld ben.. echte ongi krampjes, mijn vriend vraagt iedere dag en en? Al ongesteld.. nee schat nog niet, dan springt hij een gat in de lucht! Mocht ik het volgend weekend nog niet zijn doe ik opnieuw een test. Op dit moment probeer ik neutraal te denken maarja achterin mijn hoofd zit ik toch te hopen dat het raak is hihi.

Jeetje meral wat heftig! Naar begin van je zwangerschap, ik hoop dat de medicijnen aanslaan en dat je vanaf de 4e/5e maand je weer helemaal jezelf voelt zonder alle nare klachten!

Ik ga toch proberen om dagelijks op de forum te komen want mis erg veel van de gesprekken en ik wil graag van iedereen op de hoogte blijven
Hi Nadaaitje! Dat worden nog spannende dagen die nu gaan komen!!! Snel hopen op duidelijkheid!! Dat lijkt me toch het prettigst! Dat je weet waar je aan toe bent! Ik hoop op twee streepjes voor jullie!! Succes met wachten!
Ha dames. En een warm welkom voor Laura.

In de pauze van Divorce snel een berichtje.

Nadaaitje. Je hebt gelijk, je mist meteen een hoop als je even niet kijkt.

Spannend of jouw menstruatie wel/niet komt...Hou ons op de hoogte.

Lollie, nog ff volhouden. Knap trouwens dat je nog studeert en al zwanger wilt worden. Hoe lang moet je nog?!

Lijkt me leuk, een groep op Facebook. Maar inderdaad wel de voorwaarden die genoemd zijn; geen toegang of mee-lees-recht voor anderen.

Meral, goed dat je zoveel gepoetst hebt! Je mag hier ook wel komen!

Haha, Anne en Panda; uit dezelfde omgeving. Grappig!

Meisje, jammer dat jij óók ongesteld bent geworden...

Meral, mijn NOD is nu: 9-2
Nadaaitje spannend alles kan dus nog! Benieuwd of er nog een positieve test gaat komen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Elkebloem dat ben ik ook aan het kijken. Lekker in bed. Want vriendlief is voetbal aan het kijken haha. Stuur mij even via prive je emailadres. Dan stuur ik je een link naar de groep.

Nog meer meiden wat samen met ons ook op fb wil?
Hoe heet zo'n groep dan? Gewoon besloten groep of geef je er een naam aan? In het laatste geval graag iets anoniems dan :-)

En kan dan niemand de inhoud zien? Ik wil nog niet dat anderen zien op fb dat ik met babies bezig ben.

Mbt de tabel: ik ga later even alles aanpassen.
Laura welkom!

Nadaaitje spannend!!! Leuk zo'n enthousiaste vriend!

Meisje wat balen
Meral de groep is besloten niemand kan lezen wat er geschreven staat. En niemand kan de groep straks vinden.

Zou zelf ook niet willen dat iemand iets kwam te weten.
ok
Hoe heet de Facebook groep Xana? 😊
Of willen we dat hier niet schrijven, zou ik ook goed snappen! Vind de anonimiteit ergens ook wel prettig 😉
Hmm wat jammer Meisje, en wat spannend Nadaaitje! Ik had echt gehoopt/verwacht dat er deze ronde wel iemand zou aansluiten bij Meral....

Wat betreft mijn studie: ik werk in principe gewoon, maar doe daarnaast een thuisstudie bij LOI. is wel een HBO maar kan alles dus op mijn eigen tempo doen. Dus ik zie wel hoe alles loopt als ik straks zwanger ben en een kleine heb. Heb er geen haast mee!

Dat fb klinkt aan de ene kant heel leuk, maar ben nogal huiverig ook omdat ik het niet ken... denk er nog even over na of ik me aansluit! Als jullie dan ineens allemaal daar gaan schrijven wordt het hier weer zo stil
Panda, en Elkebloem, ik kan jullie geen prive bericht sturen. Ik zie net dat ik ook daar de link kan zetten.

Lollie, niemand verder kan dat zien dan alleen onze groep. Maar we kunnen gewoon hier blijven kletsen en de fb groep houden voor foto's van testen en andere meer prive dingen.
Xana, als het goed is kun je me nu de link sturen. Ik zou nu berichten hier moeten kunnen ontvangen! ;) Dan wil ik even kijken wat ik van die link zie als ik geen lid ben 😊 En daarna misschien deelnemen maar ik heb ook nog een lichte twijfel net als Lollie 😉
Ik hoop dat jullie nog wel ook hier blijven schrijven ondanks fb groep? Vind het nog steeds erg leuk om met jullie mee te lezen. Ben zelf past net gestopt met de pil maar het kriebelt wel al heel erg. Ik ga nu ook beginnen met foliumzuur (moet nog wel halen want vergeten te kopen dit weekend) maar wacht nog op mijn eerste echte ongesteldheid na de pil. Maar dat kan nog wel een paar weekjes duren denk ik..
anoniem_206372 wijzigde dit bericht op 12-01-2015 13:44
Reden: spelling
% gewijzigd
Panda heb je de link gestuurd. Meisje en meral zitten er ook. Hopelijk snel nog andere meiden.

Therealarya wij blijven hier gewoon schrijven hoor. Facebook is fijn om meer prive dingen te bespreken en onze foto's te delen.
Goed om te horen
Jaaaa, ik blijf ook zeker hier!

Ga nu even mijn gegevens aanpassen, zodat je me kunt berichten.
Wil je mij dan ook een pb sturen met de link?
Elkebloempje en Lollie jullie hebben de link in pb!
Ik blijf ook sowieso hier kletsen, vind het te gezellig hier om te stoppen 😊 twijfel nog een beetje over FB als ik eerlijk ben.... Vind het zeker een leuk idee maar vind het anonieme ook wel iets hebben 😊
Kan deze forum niet privé worden? Dat zou ook beter zijn.. fb is en blijft toch openbaar.. foto's kunnen gebruikt worden voor reclames etc, dat zijn nieuwe regels van fb vanaf februari :( maar het is idd wel ontzettend leuk als we foto's kunnen delen zoals positieve testen en eventuele echo's
Helemaal mee eens nadaaitje!! FB is erg openbaar en kan van alles gebruikmaken, helaas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven