Hoeveel weken zwanger tijdens bruiloft?

10-08-2019 16:15 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hei allemaal!

Mijn vriend en ik willen dolgraag zwanger worden. Ik wil dat de baby in een warm nest terecht komt, dus er moet nog eerst flink verbouwd worden. Ook gaan wij volgend jaar augustus trouwen en ik wil niet hoogzwanger zijn op mijn bruiloft. Toch zijn we er wel al dagelijks mee bezig, zoeken alvast kinderwagens uit, hebben al namen, zijn niet weg te slaan bij de baby afdeling van de hema en ik ben sinds juni gestopt met de pil (nu al een normale cyclus). Ons idee was om te proberen om tijdens de bruiloft een aantal weken zwanger te zijn, als het ons gegunt is!

Nu was mijn vraag aan jullie: bij hoeveel weken zwanger is het nog te doen om op een leuke manier je eigen bruiloft te vieren? Dit is voor iedereen anders, weet ik wel. Maar kan mij er niets bij voorstellen. Ik wil mij nog graag een mooie vrouw voelen tijdens de bruiloft, echt nog vrouw en niet al moeder zeg maar. Dus dat ik mijn jurk gewoon nog pas! En hoe zit het dan met de zwangerschapskwaaltjes? Ik hoor graag jullie ideeën!

Liefs, blij-ei
Alle reacties Link kopieren
Blij-ei schreef:
10-08-2019 20:57
Ja, ik kan hier zeker wat mee!
Excuse me? Dit kan je niet menen toch zeker?

Plaats vervangende schaamte. Er zijn hier vrouwen die hele ingrijpende gebeurtenissen met je delen. En dan is dit je reactie.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ze reageert wel meer op het forum. Dus het is niet een nieuwe TO met één post...
COtweepuntnul schreef:
10-08-2019 22:57
Ze reageert wel meer op het forum. Dus het is niet een nieuwe TO met één post...
Ja en wel heel frequent :P
In januari een post, in maart één en nu in augustus wel drie. Waaronder twee in dit topic.
Zonde van de tijd dus.

Voor degenen die hier iets hebben geschreven over hun persoonlijke, niet fijne ervaring:
Confronterend om jullie verhalen zo te lezen. :hug: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
10-08-2019 22:57
Ze reageert wel meer op het forum. Dus het is niet een nieuwe TO met één post...
Ze heeft wel geteld vijf berichten in meer dan zeven maanden gepost, dat zou ik niet echt ‘wel meer’ noemen..

Dus nee het is geen nieuwe TO, maar misschien is dit de nieuwe strategie? Want normaal gesproken zijn het idd van die eenmalige posts.
Alle reacties Link kopieren
Vaucluse schreef:
10-08-2019 18:51
Om nooit genoeg van te krijgen!
Nee, heerlijk idd! Voor de genietmomenten die we ook verdienen :hug: :sun: :love:
Alle reacties Link kopieren
Ik sliep tot een week of 18 a 20 elke dag van 19 tot 06.30 a 07.00 en als ik kon ook nog overdag.

Denk dat ik tijdens het jawoord of de ceremonie in slaap zou zijn gevallen.
En daarbij proost ik graag een alcoholisch drankje en neem alle lekkere hapjes met dingen die ik niet mag tijdens zwangerschap.

Tijdens mijn eigen huwelijk zwanger zijn was echt een no-go.
Alle reacties Link kopieren
Blij-ei schreef:
10-08-2019 20:57
Ja, ik kan hier zeker wat mee!
Dus?

Deze maand nog zwanger worden zodat je in augustus 2020 weer fit en strak in je jurk past?

Of komend jaar maar even niet meer naar de Hema?
Alle reacties Link kopieren
Vaucluse schreef:
11-08-2019 00:27
Dus?

Deze maand nog zwanger worden zodat je in augustus 2020 weer fit en strak in je jurk past?

Of komend jaar maar even niet meer naar de Hema?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar TO!
JonathanStrange schreef:
10-08-2019 21:10
Doe normaal zeg. Er vertellen hier mensen over hun ervaringen, zowel positief als negatief, uitgebreid en kort, en dít is hoe je antwoordt?
Bizar onbeschoft.

Past dan weer wel helemaal bij het beeld dat ik had.
Ik was 7 weken zwanger toen ik trouwde en kotsmisselijk! Ik heb wel genoten van de dag, maar kon amper eten en drinken.
Ondanks dat ik genoten heb was het wel gewoon heel jammer dat ik me zo misselijk voelde.

Nu 16 weken zwanger van een volgend kindje. Nog steeds kotsmisselijk en overgeven, dus wanneer nou het juiste moment is, is lastig te zeggen.

Niemand kan zeggen hoe jij op een
zwangerschap zal reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een keer als gast op een bruiloft geweest, waarbij het me opviel dat de bruid steeds zo droevig/ ongelukkig keek. Later hoorden we dat ze zwanger was en daardoor erg misselijk was geweest, en toen begreep ik het natuurlijk.
Toch heel jammer, want je kon dus ook echt duidelijk aan haar zien dat ze niet goed in haar vel zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven