Ijs ijssalon
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:20
Die site ken ik maar er staat niks over ijs uit ijssalon enz.
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:21
Nee natuurlijk niet! Rauwe wortels, wel even in kokend water voor de bacteriën, vlees zo doorgebakken dat echt alles dood is en alles met handschoenen aan doen natuurlijk.
Sorry hoor maar word wat zwangerzillaenikmagnietsmeer moe. Deze vragen worden vaak gesteld. Als internet het niet zeker weet waarom denk je dan hier een een sluitend antwoord te krijgen.
Sorry hoor maar word wat zwangerzillaenikmagnietsmeer moe. Deze vragen worden vaak gesteld. Als internet het niet zeker weet waarom denk je dan hier een een sluitend antwoord te krijgen.
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:21
Wat kun je daar uit concluderen?Anoniem0894 schreef: ↑12-10-2018 18:20Die site ken ik maar er staat niks over ijs uit ijssalon enz.
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:22
Anoniem0894 schreef: ↑12-10-2018 18:20Die site ken ik maar er staat niks over ijs uit ijssalon enz.
Dus wat denk je dan....?
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:39
Loep jezelf even. Bespreek je zorgen met de verloskundige. Niet elke vraag apart maar gewoon even bespreken dat je je zoveel zorgen maakt.
Je zou het bijna niet geloven maar vijftig jaar geleden werden er, zonder de kennis van nu, ook voornamelijk gezonde kinderen geboren.
Onze moeders aten gewoon alles en er ging heus wel eens iets fout hoor, maar slechts in een heel klein percentage kwam dat door het eten van al die producten die nu worden afgeraden.
Relax, en verheug je op het kindje.
Je zou het bijna niet geloven maar vijftig jaar geleden werden er, zonder de kennis van nu, ook voornamelijk gezonde kinderen geboren.
Onze moeders aten gewoon alles en er ging heus wel eens iets fout hoor, maar slechts in een heel klein percentage kwam dat door het eten van al die producten die nu worden afgeraden.
Relax, en verheug je op het kindje.
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:08
Ik had ff moeten loepen...
Man man man, word jij niet enorm moe van jezelf TO? Lees je eigen topics en reacties nog eens achter elkaar door en kijk dan even in de spiegel.
Bandenpijn met een paar weken? zuurstokken mag dat??? Echt....
Ik voorzie een topic over een paar weken.. "mijn man is naar zijn moeder gevlucht"
Man man man, word jij niet enorm moe van jezelf TO? Lees je eigen topics en reacties nog eens achter elkaar door en kijk dan even in de spiegel.
Ik voorzie een topic over een paar weken.. "mijn man is naar zijn moeder gevlucht"
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:38
Vergeet de telefoons niet! En hoogspanningsmasten. En de stopcontacten in je slaapkamer moeten eigenlijk weg ivm elektromagnetische straling enzo.
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:41
TO is ook zonder extra suggesties prima in staat om overal over te panikeren dus het is echt niet nodig om input te leveren.
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:46
Scheelt wel een paar heleboel topics als we nu alvast alle risico’s benoemen.badmuts111 schreef: ↑12-10-2018 19:41TO is ook zonder extra suggesties prima in staat om overal over te panikeren dus het is echt niet nodig om input te leveren.
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:56
Je kan echt prima bandenpijn hebben bij een paar weken zwangerschap hoor.nina1966 schreef: ↑12-10-2018 19:08Ik had ff moeten loepen...
Ontopic: je mag gerust schepijs eten. Softijs wordt afgeraden maar zelfs als je een keer een softijsje hebt gegeten is dat waarschijnlijk geen ramp.
Als je merkt dat je je over veel dingen zorgen maakt, bespreek dat dan idd even met je verloskundige. Wellicht kun je een coach krijgen die je helpt iets ontspannener met je zwangerschap om te gaan. Als je dat zelf ook wil tenminste
vrijdag 12 oktober 2018 om 20:25
vrijdag 12 oktober 2018 om 22:42