Innestellingsbloeding en dan?!?!
maandag 24 juni 2013 om 15:56
Wat zegt een innestellingsbloeding? Ik gebruik sinds 4 maanden geen anticonceptie (nuvaring) meer. En sinds deze maand zijn we voor het 'echie' gegaan .. afgelopen cyclussen 28-29-28-(en nu nog op dag 28 van 4e cyclus). Ovulatie testen geven aan dat ik mn ei rond dag 20-17-21 heb (wat variatie dus en eerste cylclus had ik nog geen ovu testen gebruikt). Nu had ik gister (dag 27) in 1x een heel klein beetje helderrood bloed, was ook maar alleen bij 1 toiletbezoek daarna nog wat bruin (oud) bloed, maar vandaag nauwelijks nog iets. Als ik ongesteld wordt heb ik altijd 1 dag wat 'bruinbloed' en daarna helderrood zo'n 4 dagen..
Internet geeft aan dat dit een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Nu is mijn vraag, wat denken jullie hiervan, wat is jullie ervaring en wat zegt dit nu, grote kans op zwangerschap en wanneer zouden jullie mij adviseren (eventueel) te testen?!?
Alvast super bedankt!!
Internet geeft aan dat dit een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Nu is mijn vraag, wat denken jullie hiervan, wat is jullie ervaring en wat zegt dit nu, grote kans op zwangerschap en wanneer zouden jullie mij adviseren (eventueel) te testen?!?
Alvast super bedankt!!
maandag 24 juni 2013 om 15:59
Dit is de eerste maand dat het zou kunnen dat je zwanger bent Dat zegt het. De eerste maand is het gruwelijkst erg. Je hebt ALLE kwaaltjes in het boekje, alle symptomen kunnen alleen duiden op een zwangerschap en je stelt je volledig in op de kans dat het raak is.
Als je cyclus 28 dagen is, dan heb je nu geen innestelingsbloeding. Dan begint je menstruatie. Sorry.
Als je cyclus 28 dagen is, dan heb je nu geen innestelingsbloeding. Dan begint je menstruatie. Sorry.
maandag 24 juni 2013 om 16:06
He Louba, ja ik weet dat ik nu denk te merken dat ik alle kwaaltjes heb, maar ik merkte nietss behalve dat beetje bloed.. maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat het geen ongesteldheid is omdat ik vandaag (en ook gister middag/avond) helema al niets meer had bij mij zet het altijd meteen door, dan had dat toch gewoon doorgezet?!
Lonely; dat zou een mooie gave zijn hihi! ja idd ga ook testen als dit inderdaad zo blijft, maar dan pas zondag dag 34 ofzo?
Lonely; dat zou een mooie gave zijn hihi! ja idd ga ook testen als dit inderdaad zo blijft, maar dan pas zondag dag 34 ofzo?
maandag 24 juni 2013 om 16:08
Ik heb me ook suf gestaard naar die mogelijke innestelingsbloedingen, elke keer bleek het toch beginnende menstruatie te zijn en door te zetten.
Tot de 7e maand, toen geloofde ik er niet meer in, in die innestelingsbloeding. Ook toen zette het bloeden door en ben ik 3 dagen ongesteld geweest.. dacht ik..
Inmiddels was ik ook aan het temperaturen, waardoor ik zag dat mijn temperatuur niet daalde bij de menstruatie.
Ik balen, waarom doet mijn lichaam nou niet normaal? Met diepe zucht dan toch maar ff snel een testje gedaan, tussen het tandenpoetsen door, want was wel toe aan een wijntje 's avonds!
En dus toch zwanger.... en nu 33 wk zwanger. Die menstruatie is niet echt te verklaren, was minder heftig dan normale menstruatie, maar ook weer teveel om van een innestelingsbloeding te spreken...
Conclusie: innestelingsbloeding, menstruatie, het zegt allemaal niet altijd alles, alleen een test geeft je zekerheid!!
Tot de 7e maand, toen geloofde ik er niet meer in, in die innestelingsbloeding. Ook toen zette het bloeden door en ben ik 3 dagen ongesteld geweest.. dacht ik..
Inmiddels was ik ook aan het temperaturen, waardoor ik zag dat mijn temperatuur niet daalde bij de menstruatie.
Ik balen, waarom doet mijn lichaam nou niet normaal? Met diepe zucht dan toch maar ff snel een testje gedaan, tussen het tandenpoetsen door, want was wel toe aan een wijntje 's avonds!
En dus toch zwanger.... en nu 33 wk zwanger. Die menstruatie is niet echt te verklaren, was minder heftig dan normale menstruatie, maar ook weer teveel om van een innestelingsbloeding te spreken...
Conclusie: innestelingsbloeding, menstruatie, het zegt allemaal niet altijd alles, alleen een test geeft je zekerheid!!
maandag 24 juni 2013 om 16:10
Ik denk dat je lijf je voor de gek houdt eerlijk gezegd. Test met de goedkope kruidvattesten 2 voor 5 euro.
Ik ben nu 23 weken zwanger en de eerste maand wist ik het zeker: ik was meteen zwanger.. tja niet dus! Hetzelfde voor de 2e en de 3e maand! Maar ik had toch alle kwalen?? Hoe kan het nu? Tja, ik wou te graag. De vierde maand was ik er niet zo mee bezig, vond de pukkels erg vervelend, want ik had sollicitatiegesprekken en ook die pijnlijke borsten waren vervelend, want ze deden zo zeer in mijn bh... en dat was het moment dus dat ik zwanger bleek te zijn. Test zondag, als je nog niet ongesteld bent geworden.
Ik ben nu 23 weken zwanger en de eerste maand wist ik het zeker: ik was meteen zwanger.. tja niet dus! Hetzelfde voor de 2e en de 3e maand! Maar ik had toch alle kwalen?? Hoe kan het nu? Tja, ik wou te graag. De vierde maand was ik er niet zo mee bezig, vond de pukkels erg vervelend, want ik had sollicitatiegesprekken en ook die pijnlijke borsten waren vervelend, want ze deden zo zeer in mijn bh... en dat was het moment dus dat ik zwanger bleek te zijn. Test zondag, als je nog niet ongesteld bent geworden.
maandag 24 juni 2013 om 16:12
ik heb trouwens tijdens mijn hele zwangerschap bloedverlies gehad, helaas duurde mijn zwangerschap dan ook maar 22,6 wkn.
Maar in principe kun je gaan testen op de dag dat je menstruatie moet komen. Je hebt ook hele gevoelige testen en dan kun je volgens mij 4 dagen eerder testen, maar hoe dat zit weet ik niet. Bij de kruitvat heb je er 2 voor 5 euro. dus dan kun je zoizo 2 keer testen!
Maar in principe kun je gaan testen op de dag dat je menstruatie moet komen. Je hebt ook hele gevoelige testen en dan kun je volgens mij 4 dagen eerder testen, maar hoe dat zit weet ik niet. Bij de kruitvat heb je er 2 voor 5 euro. dus dan kun je zoizo 2 keer testen!
Maar 1 weekje te vroeg, mijn mooie kleine Anaël... na 23 weken geboren
maandag 24 juni 2013 om 16:16
Dank jullie voor de reacties, ik ben niet iemand die van te voren gaat lezen hoe ik eerder zou kunnen merken dat ik zwanger zou zijn dan dat het te testen valt ik wist ook niet dat innestelingsbloedingen bestonden, maar goed het kan idd zijn hoor dat mn lichaam me in de maling neemt. Idd ik denk dat zondag (mocht het nog niet duidelijk zijn) prima s om dan te testen.
Maar hebben jullie wel eens een menstruatie gehad van 1x bloedverlies en dan 1-2dgn niks en dan toch wel?!? Bij mijn menstruaties is het altijd bloed met beetje verdikking/propjes erin dit was heel weinig en gewoon alleen bloed, ff afwachten!
Maar hebben jullie wel eens een menstruatie gehad van 1x bloedverlies en dan 1-2dgn niks en dan toch wel?!? Bij mijn menstruaties is het altijd bloed met beetje verdikking/propjes erin dit was heel weinig en gewoon alleen bloed, ff afwachten!
maandag 24 juni 2013 om 16:18
maandag 24 juni 2013 om 19:25
innestelingsbloed is vaak meer een rozige afscheiding
http://zwangerbuikkramp.n ... ing-door-innesteling.html
maar dat kan ook best wel wat meer zijn, maar volgens mij verlies je nooit zoveel bloed als bij een menstruatie hoor.
action heeft ook goedkope testen.
http://zwangerbuikkramp.n ... ing-door-innesteling.html
maar dat kan ook best wel wat meer zijn, maar volgens mij verlies je nooit zoveel bloed als bij een menstruatie hoor.
action heeft ook goedkope testen.
dinsdag 25 juni 2013 om 10:11
dinsdag 25 juni 2013 om 10:15
Ik heb (in februari) op de dag nadat ik ongesteld moest worden een heel klein beetje gebloed. Ook had ik de dagen daarvoor wat menstruatiekrampen.
In eerste instantie dacht ik dus dat ik toch ongesteld was geworden, maar het was zooo weinig bloedverlies, dat ik ging twijfelen.
Dus na twee dagen een test gedaan en: zwanger!
Dus ja, het zo heel goed wat bloedverlies kunnen zijn door de innesteling. Dat was precies wat ik ook had. Test halen dus!
In eerste instantie dacht ik dus dat ik toch ongesteld was geworden, maar het was zooo weinig bloedverlies, dat ik ging twijfelen.
Dus na twee dagen een test gedaan en: zwanger!
Dus ja, het zo heel goed wat bloedverlies kunnen zijn door de innesteling. Dat was precies wat ik ook had. Test halen dus!