IVF geen bevruchting

13-12-2017 23:49 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Onlangs heb ik een punctie gehad met 4 follikels, waar 3 eicellen in zaten.
Geen enkel eicel is bevrucht, ondanks het zeer goede zaad van mijn partner.
Volgens mijn fertiliteitsarts komt dit door mijn verouderde eierstokken, daardoor zijn mijn eicellen van slechte kwaliteit.
Dit baseert zij op mijn leeftijd (37 jaar) en mijn lage respons op Menopur 450.

Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn die dit ook hebben meegemaakt en bij een icsi poging wel zwanger zijn geraakt?
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels 2 icsi pogingen verder in Düsseldorf.
Eerste icsi 1 onrijpe eicel, tweede poging 4 eicellen alsnog geen bevruchting.

Ik ben er kapot van!
lilyam wijzigde dit bericht op 07-10-2018 21:36
Reden: .
21.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat erg voor je.. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk naar voor je. Sterkte, heel moeilijk. :there:
Alle reacties Link kopieren
DaisyLiz schreef:
08-10-2018 08:31
Wat erg voor je.. :hug:
:lips:
Alle reacties Link kopieren
Vrolijkezomer schreef:
09-10-2018 15:40
Wat vreselijk naar voor je. Sterkte, heel moeilijk. :there:
Heel moeilijk, dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lilyam, wat vreselijk rot is dat. Het gebeurt helaas vaker. Ik ben een ex-IVF-er en schrijf nog steeds mee met het IVF topic (Ben uiteindelijk zelf moeder geworden na 4 terugplaatsingen). Als je de behoefte voelt mee te schrijven, mag dat altijd. Helaas zijn er meerdere vrouwen/koppels die geen bevruchtingen hadden. Sterkte!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helaas ‘uitbehandeld’
Alle reacties Link kopieren
lilyam schreef:
26-11-2018 21:07
Ik ben helaas ‘uitbehandeld’

Wat ontzettend pijnlijk en verdrietig. De nachtmerrie van iedere IVF-er - dat het nooit lukt en je moet leren leven met de pijn van het nooit mogen ervaren om ouder te zijn. En niet iedereen staat open voor donor materiaal en dat is voor iedereen anders. Ik wens je veel sterkte. Dikke Knuffel. :hug:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Naar om te horen. Ik wens je heel veel sterkte :rose:
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
26-11-2018 21:18
Wat ontzettend pijnlijk en verdrietig. De nachtmerrie van iedere IVF-er - dat het nooit lukt en je moet leren leven met de pijn van het nooit mogen ervaren om ouder te zijn. En niet iedereen staat open voor donor materiaal en dat is voor iedereen anders. Ik wens je veel sterkte. Dikke Knuffel. :hug:

Dank je wel!
Het valt inderdaad zwaar, had dit nooit zien aankomen. Heb altijd een regelmatig cyclus gehad. In mijn familie komt ook geen vervroegde overgang voor.
Alle reacties Link kopieren
roodpaardje schreef:
26-11-2018 21:20
Naar om te horen. Ik wens je heel veel sterkte :rose:
Dank je wel :-)
Alle reacties Link kopieren
lilyam schreef:
26-11-2018 21:49
Dank je wel!
Het valt inderdaad zwaar, had dit nooit zien aankomen. Heb altijd een regelmatig cyclus gehad. In mijn familie komt ook geen vervroegde overgang voor.
Het moeilijke is ook dat je pas weet hoe vruchtbaar je bent op het moment dat je probeert zwanger te worden. En wanneer dat niet lukt is er de hoop dat het met IVF/ICSI altijd nog goed komt. Het is zo verdrietig wanneer dat dan toch niet lukt, ondanks al je inspanningen. Je hebt er zo veel voor gedaan: medisch, logistiek, psychisch, wellicht financieel, maar vooral emotioneel. En dan toch sta je uiteindelijk met lege handen en is er een moment aangebroken waarop je alleen maar afscheid kan nemen van je droom. Ik kan me goed voorstellen dat dit ontzettend veel pijn deed en nog zal doen. Sterkte - pas goed op jezelf en op elkaar... x
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
26-11-2018 22:01
Het moeilijke is ook dat je pas weet hoe vruchtbaar je bent op het moment dat je probeert zwanger te worden. En wanneer dat niet lukt is er de hoop dat het met IVF/ICSI altijd nog goed komt. Het is zo verdrietig wanneer dat dan toch niet lukt, ondanks al je inspanningen. Je hebt er zo veel voor gedaan: medisch, logistiek, psychisch, wellicht financieel, maar vooral emotioneel. En dan toch sta je uiteindelijk met lege handen en is er een moment aangebroken waarop je alleen maar afscheid kan nemen van je droom. Ik kan me goed voorstellen dat dit ontzettend veel pijn deed en nog zal doen. Sterkte - pas goed op jezelf en op elkaar... x
Helemaal waar!
Ik heb ook nog de laatste keer decapeptyl depot gespoten. Heb nog steeds last van de bijwerkingen (opvliegers, hoofdpijn etc). Kan als ik pech heb 12 weken duren voordat mijn cyclus weer op gang komt.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg, sterkte :redrose:
Wat vreselijk Lilyam!
Heel veel sterkte toegewenst!!
:hug:
Alle reacties Link kopieren
DaisyLiz schreef:
26-11-2018 22:26
Wat erg, sterkte :redrose:
Dank je wel x
Alle reacties Link kopieren
Cleidy36 schreef:
26-11-2018 23:17
Wat vreselijk Lilyam!
Heel veel sterkte toegewenst!!
:hug:
Dank je wel x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven