Kan mezelf niet beheersen

23-10-2019 21:07 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_391143 wijzigde dit bericht op 29-04-2020 11:55
Reden: Afgerond
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
27-10-2019 08:28
Je had sowieso niet zwanger moeten worden. Aan je naam te zien kom je uit 94. Dan ben je dus 24 of 25. Hartstikke jong en voor jou nog te jong om aan het moederschap te beginnen. Ik vraag me echt af hoe je dat straks met een dwarsliggende peuter voor je ziet als je je nu al niet kan beheersen.

Ga in therapie en snel.
:woa:
Hele normale leeftijd hoor, wtf
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
27-10-2019 10:25
Sinds we in de moderne tijd leven is 25 jong. Niet altijd té jong, maar voor velen loont het wel degelijk om nog even te wachten. Hier ook. Je merkt gewoon aan alles dat TO en dat hun relatie nog niet bestendig genoeg is hiervoor. Vriend in dit verhaal klinkt ook nog erg onvolwassen. Ze hadden er goed aan gedaan om het uit te stellen.
Maar wát heeft TO hier NU aan?
Het IS toch al zo?
Beetje erg mosterd.
Alle reacties Link kopieren
Niet alles gelezen maar ik herken het wel. Ik was ook een agressief monster als ik zwanger was. En als ik PMS heb ook. Die hormonen zijn echt heel sterk. Hier begrip dus.
justagirly schreef:
27-10-2019 10:40
:woa:
Hele normale leeftijd hoor, wtf
Het is maar wat je normaal noemt, en uit watvoor milieu je komt. Het gemiddelde in Nederland is 30.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
27-10-2019 13:19
Het is maar wat je normaal noemt, en uit watvoor milieu je komt. Het gemiddelde in Nederland is 30.
Lekker generaliserend allemaal.

Een vriendin van mij krijgt ook nog wel eens opmerkingen over het feit dat ze op haar 21ste en 25ste moeder werd.
Kennelijk vinden sommige mensen daar iets van, ondanks het feit dat ze daarnaast een bachelor, master en promotie met succes heeft afgerond.

Maar dat zegt duidelijk meer over die mensen, dan over de vriendin in kwestie.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
27-10-2019 13:27
Lekker generaliserend allemaal.

Een vriendin van mij krijgt ook nog wel eens opmerkingen over het feit dat ze op haar 21ste en 25ste moeder werd.
Kennelijk vinden sommige mensen daar iets van, ondanks het feit dat ze daarnaast een bachelor, master en promotie met succes heeft afgerond.

Maar dat zegt duidelijk meer over die mensen, dan over de vriendin in kwestie.
Als jij dat wil geloven geloof je dat toch lekker. Hartstikke goed dat je vriendin een master heeft ondanks dat ze op haar 21ste begon met baren. Zo ken ik er ook wel een paar en daar vind niks van. Over het algemeen maken mensen simpelweg betere keuzes als ze ouder zijn, en dat ze je hier terug in het topic van TO. Beide jong en onverstandig. Mag echt wel gezegd worden.
Lachattenoir schreef:
27-10-2019 13:39
Als jij dat wil geloven geloof je dat toch lekker. Hartstikke goed dat je vriendin een master heeft ondanks dat ze op haar 21ste begon met baren. Zo ken ik er ook wel een paar en daar vind niks van. Over het algemeen maken mensen simpelweg betere keuzes als ze ouder zijn, en dat ze je hier terug in het topic van TO. Beide jong en onverstandig. Mag echt wel gezegd worden.
Wat moeten jouw leven en keuzes perfect en weloverwogen zijn, om dit hier van te vinden...
Ik vind TO eigelijk geheel niet onverstandig overkomen, enkel wat heetgebakerd...
Lachattenoir schreef:
27-10-2019 13:19
Het is maar wat je normaal noemt, en uit watvoor milieu je komt. Het gemiddelde in Nederland is 30.
En je snapt hoe gemiddelden tot stand komen?
Waarom is de discussie nu opeens het gemiddelde van 30?
Alle reacties Link kopieren
Hee tomatensoep, hoe is het nu?
Lorem Ipsum
Ikdenk niet dat ze nog terug gaat komen. En dat vind ik ook niet raar gezien hoe heftig sommige reacties waren over dat ze abortus zou moeten plegen en zulks.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
27-10-2019 13:19
Het is maar wat je normaal noemt, en uit watvoor milieu je komt. Het gemiddelde in Nederland is 30.
GEMIDDELDE ja.
Je weet duidelijk niet wat dat betekent.
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
27-10-2019 13:27
Lekker generaliserend allemaal.

Een vriendin van mij krijgt ook nog wel eens opmerkingen over het feit dat ze op haar 21ste en 25ste moeder werd.
Kennelijk vinden sommige mensen daar iets van, ondanks het feit dat ze daarnaast een bachelor, master en promotie met succes heeft afgerond.

Maar dat zegt duidelijk meer over die mensen, dan over de vriendin in kwestie.
Eens.
justagirly schreef:
28-10-2019 16:18
GEMIDDELDE ja.
Je weet duidelijk niet wat dat betekent.
Ik weet heel goed wat dat betekent, maar bedankt voor je verhelderende post.
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan!
justagirly schreef:
28-10-2019 17:54
Graag gedaan!
:mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_391143 wijzigde dit bericht op 29-04-2020 11:57
0.00% gewijzigd
Fijn dat het beter gaat tomatensoep! Ik wens je een goede zwangerschap en natuurlijk een gezonde baby :heart:
fijn om te lezen dat het beter gaat. Ik wens je ook een heel fijne zwangerschap toe.
Alle reacties Link kopieren
Toppie meid!
Ik wens je een heel fijne zwangerschap.
Geniet ervan.
En blij om te horen dat de pan tomatensoep niet door de kamer gaat vliegen :yes:

Ik was zelf ook 25 bij de eerste, hele mooie leeftijd hoor, dus trek je niks aan van milieus en dat soort :blabla:

Ik wens jullie het beste en van dat stoppen met roken, dat is gewoon knap hoor. Mag je trots op zijn.
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven