Kind in je Uppie (deel 4)
vrijdag 1 februari 2013 om 11:56
Hiermee open ik deel vier van het topic voor vrouwen die alleen (of met een lesbische partner) zwanger willen worden, zwanger zijn of een kind hebben gekregen!
Fase 1: orientatie of wachtlijst
Uppie
Jola (33 jaar, orientatiefase GG)heeft nu een partner!
Colalight
Wildroses (alleenstaand, tweede kindje, op zoek naar donor)
Penelopeeee (start in mei '13 bij Rijnstate)
MissBella (36 jr, start mei '13 bij UMC)
F1978 (34 jr, wachtlijst KID Centrum Amsterdam)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Abusu (35 jr, wachtlijst KID centrum Amsterdam)
Zijaanzij (lesbisch stel, GG of MCK, start hopelijk sept '13)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 GG met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Jive
Tammywynet
Wondertje (start aug. 2011 Geertgen nu Rijnstate Arnhem)
ChantalJS
Sterre
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept '12 start IVF)
Bredagirl (32 jaar, Geertgen, IVF deal, start okt. '12)
Tatum (GG, IUI sinds mei '12)
Houston (gestart okt. '12)
Anomiem6
Lonely_Butterfly (lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren, GG)
Tessado (36 jr, MCK, start maart '13)
Mila (34jr, ZI sinds sept '12, 2x mk)
Gavia (wachtlijst UMCU, start in juni '13)
Fase 3: zwanger!
Anoniem4
Sillie (35 jaar, KID B-donor Utrecht, gestart juli '12)
Vinyl
Fearless (34 jaar, Geertgen, 2de poging IVF)
Lizlizzyliz (35 jr, B donor Rijnstate, IUI, start: aug. '12)
ClaudeFiolle (zwanger van IUI-D, gestart in maart '12)
E123 (KID B-donor, Utrecht, gestart mei '12)
NYC (lesbisch stel, 33jr, GG, start jan. '13, eerste poging raak)
Emma (35 jaar, KID B-donor, Utrecht)
Fase 4: een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem1 is zomer 2012 bevallen van een zoon.
Anoniem2 is in augustus 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem5 is in november 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem3 is in december 2012 bevallen van een zoon.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Fase 1: orientatie of wachtlijst
Uppie
Jola (33 jaar, orientatiefase GG)heeft nu een partner!
Colalight
Wildroses (alleenstaand, tweede kindje, op zoek naar donor)
Penelopeeee (start in mei '13 bij Rijnstate)
MissBella (36 jr, start mei '13 bij UMC)
F1978 (34 jr, wachtlijst KID Centrum Amsterdam)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Abusu (35 jr, wachtlijst KID centrum Amsterdam)
Zijaanzij (lesbisch stel, GG of MCK, start hopelijk sept '13)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 GG met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Jive
Tammywynet
Wondertje (start aug. 2011 Geertgen nu Rijnstate Arnhem)
ChantalJS
Sterre
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept '12 start IVF)
Bredagirl (32 jaar, Geertgen, IVF deal, start okt. '12)
Tatum (GG, IUI sinds mei '12)
Houston (gestart okt. '12)
Anomiem6
Lonely_Butterfly (lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren, GG)
Tessado (36 jr, MCK, start maart '13)
Mila (34jr, ZI sinds sept '12, 2x mk)
Gavia (wachtlijst UMCU, start in juni '13)
Fase 3: zwanger!
Anoniem4
Sillie (35 jaar, KID B-donor Utrecht, gestart juli '12)
Vinyl
Fearless (34 jaar, Geertgen, 2de poging IVF)
Lizlizzyliz (35 jr, B donor Rijnstate, IUI, start: aug. '12)
ClaudeFiolle (zwanger van IUI-D, gestart in maart '12)
E123 (KID B-donor, Utrecht, gestart mei '12)
NYC (lesbisch stel, 33jr, GG, start jan. '13, eerste poging raak)
Emma (35 jaar, KID B-donor, Utrecht)
Fase 4: een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem1 is zomer 2012 bevallen van een zoon.
Anoniem2 is in augustus 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem5 is in november 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem3 is in december 2012 bevallen van een zoon.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
zaterdag 20 april 2013 om 10:53
zaterdag 20 april 2013 om 11:16
Gaat het een beetje, Yezka?
Ik kan me voorstellen dat het niet gaat en je je erg %@*&# voelt.
quote:wondertje35 schreef op 19 april 2013 @ 07:11:
Hier is het rustig, gister tijdens mijn gesprek wel gehoord dat amh waarde 0,6 is en dat schijnt aan de lage kant te zijn. Ik weet het niet... maar misschien hebben jullie andere cijfers.
Het schijnt te betekenen dat er nu nog voldoende eitjes zijn, maar het de vraag is voor hoelang. Ze zei letterlijk, we hebben haast! Dat was even schrikken..
Oei, dat lijkt me zeker schrikken! Bij mij is dat nooit geprikt. Ik lees op internet dat dat niet zo snel wordt geprikt.
Mocht ik straks inderdaad een ronde moeten overslaan, dan ga ik wel overwegen om naar Rijnstate over te stappen. Nadeel is wel dat je toch 300 euro per keer betaalt he? Dat is wel 2 keer zoveel als nu. Maar als ik aan de IVF of ICSI moet, dan ben ik wel dichter bij huis. Ik wacht het eerst nog even af.
Ik kan me voorstellen dat het niet gaat en je je erg %@*&# voelt.
quote:wondertje35 schreef op 19 april 2013 @ 07:11:
Hier is het rustig, gister tijdens mijn gesprek wel gehoord dat amh waarde 0,6 is en dat schijnt aan de lage kant te zijn. Ik weet het niet... maar misschien hebben jullie andere cijfers.
Het schijnt te betekenen dat er nu nog voldoende eitjes zijn, maar het de vraag is voor hoelang. Ze zei letterlijk, we hebben haast! Dat was even schrikken..
Oei, dat lijkt me zeker schrikken! Bij mij is dat nooit geprikt. Ik lees op internet dat dat niet zo snel wordt geprikt.
Mocht ik straks inderdaad een ronde moeten overslaan, dan ga ik wel overwegen om naar Rijnstate over te stappen. Nadeel is wel dat je toch 300 euro per keer betaalt he? Dat is wel 2 keer zoveel als nu. Maar als ik aan de IVF of ICSI moet, dan ben ik wel dichter bij huis. Ik wacht het eerst nog even af.
zaterdag 20 april 2013 om 13:15
Grrrrrrrrrrrr..wat een kl...nieuws Yezka! Er zijn geen woorden voor..
Neem je tijd meis..Dikke knuffel!
@Houston;hoe is het met u?(niet reageren denk aan pols)
@Emma;hoe voel je je? Ik heb begrepen dat het MCK ook weleens een jaar haar deuren gesloten heeft vooralleenstaanden, in strijd met de regels die mw. Borst toen had opgesteld..Machteloos gevoel daarom wilde ik ook zsm beginnen! Hoeveel iui's krijg je voordat je evt.een ivf-traject in zou kunnen gaan..?
@Mila;ha meis, hoe is het?
@Tammy;is er al een nieuw plan om jouw immuunsysteem de embryo te laten accepteren nu? M.a.w. wat zijn de concrete stappen?
Ik zit nu op dag 19 bij een cyclus van 32 dagen, twijfel of het wel zin heeft om te testen t/m dag 25 ivm de innesteling, lastig zucht test maar even door..straks heb ik een hele korte LH piek en heb ik deze gemist..
NYC; weet jij nog hoelang jullie cyclus was?
Neem je tijd meis..Dikke knuffel!
@Houston;hoe is het met u?(niet reageren denk aan pols)
@Emma;hoe voel je je? Ik heb begrepen dat het MCK ook weleens een jaar haar deuren gesloten heeft vooralleenstaanden, in strijd met de regels die mw. Borst toen had opgesteld..Machteloos gevoel daarom wilde ik ook zsm beginnen! Hoeveel iui's krijg je voordat je evt.een ivf-traject in zou kunnen gaan..?
@Mila;ha meis, hoe is het?
@Tammy;is er al een nieuw plan om jouw immuunsysteem de embryo te laten accepteren nu? M.a.w. wat zijn de concrete stappen?
Ik zit nu op dag 19 bij een cyclus van 32 dagen, twijfel of het wel zin heeft om te testen t/m dag 25 ivm de innesteling, lastig zucht test maar even door..straks heb ik een hele korte LH piek en heb ik deze gemist..
NYC; weet jij nog hoelang jullie cyclus was?
zaterdag 20 april 2013 om 19:13
Ha tessado! Gaat best goed hier hoor!
Wat een gedoe met die testen, lastig hoor! Let je verder nog op lichamelijke kenmerken? (verandering van slijm, hogere temp) Dat kan misschien helpen... Een hogere temp is natuurlijk wel na je eisprong, maar dan weet je in ieder geval dat je niet meer door hoeft te testen. Succes ermee!
Emma; mijn miskraam is al weer 3 weken geleden. Gaat best snel allemaal. Wat een onzekerheid over het UMC! Hopelijk hebje geen volgende keer meer nodig...
Lizzy hoe gaat t met jou?
Yezka gaat t een beetje? Hoop dat je genoeg afleiding hebt.
Hier: ja gaat eigenlijk wel goed dus. Mijn lichaam is weer hersteld, ik merk dat ik mijn energie weer terug heb want dat ging even niet zo lekker. Nu ik besloten heb even pauze te nemen is er een soort rust gekomen. Geen stress over wanneer en of en gaat het wel goed. Wil niet zeggen dat het lukt er helemaal niet aan te denken hoor! Daar is de wens te groot voor. En de angst dat het mij misschien helemaal niet gegeven is is er ook nog wel. Maar heb nu voor mijzelf de keuze gemaakt tot mijn vakantie in juni er niet mee verder te gaan. En even focussen op andere dingen in mijn leven. En tot nu toe voelt dat als een goede keuze.
Wat een gedoe met die testen, lastig hoor! Let je verder nog op lichamelijke kenmerken? (verandering van slijm, hogere temp) Dat kan misschien helpen... Een hogere temp is natuurlijk wel na je eisprong, maar dan weet je in ieder geval dat je niet meer door hoeft te testen. Succes ermee!
Emma; mijn miskraam is al weer 3 weken geleden. Gaat best snel allemaal. Wat een onzekerheid over het UMC! Hopelijk hebje geen volgende keer meer nodig...
Lizzy hoe gaat t met jou?
Yezka gaat t een beetje? Hoop dat je genoeg afleiding hebt.
Hier: ja gaat eigenlijk wel goed dus. Mijn lichaam is weer hersteld, ik merk dat ik mijn energie weer terug heb want dat ging even niet zo lekker. Nu ik besloten heb even pauze te nemen is er een soort rust gekomen. Geen stress over wanneer en of en gaat het wel goed. Wil niet zeggen dat het lukt er helemaal niet aan te denken hoor! Daar is de wens te groot voor. En de angst dat het mij misschien helemaal niet gegeven is is er ook nog wel. Maar heb nu voor mijzelf de keuze gemaakt tot mijn vakantie in juni er niet mee verder te gaan. En even focussen op andere dingen in mijn leven. En tot nu toe voelt dat als een goede keuze.

zondag 21 april 2013 om 11:56
zondag 21 april 2013 om 14:49
@Wondertje;dat bedoel ik nou...nu kom je er na anderhalf jaar achter dat je AMH te laag is..grrr.. hup dan een kliniek die aangeeft dat je misschien maar om de maand kan of een die de iui bijdrage enorm verhoogt..ONvoorstelbaar en het erge is..we zijn er nog afhankelijk van ook!!!! Ik vind het echt rot voor je wondertje..en nu..?
@Mila;fijn dat je je al iets beter voelt...nu even lekker genieten van het weer!!! Met tennisarm de tuin al gedaan, alles is nu lekker fleurig!!!
Het is nl deels mijn vakgebied dus ik regel het ook voor mijn buren ed..
Al is het maar voor de afleiding
@Houston; fijn dat het al iets beter gaat, hoe voel je je?
@Abusu;hoe is t?
En @Gavia; draai je al een proefovulatierondje?
Hier nog niks dag 20 test braaf door maar streepje wordt lichter ondanks dat het een CB smiley test is en je niet op het streepjemoet letten, vraag mij af of het wel zinvol is zo..er zijn vrouwen die ovuleren maar niet reageren op de testen, heb ze ook van ander merk, temp nu is zinloos (had ik dan eerder moeten doen en is lastig omdat mijn temp verschilt..)en alleen temp voor iui..ga door tot t/m woensdag daarna is denk ik zinloos..MCK bellen trouwens ook..pffff
@Mila;fijn dat je je al iets beter voelt...nu even lekker genieten van het weer!!! Met tennisarm de tuin al gedaan, alles is nu lekker fleurig!!!
Het is nl deels mijn vakgebied dus ik regel het ook voor mijn buren ed..
Al is het maar voor de afleiding
@Houston; fijn dat het al iets beter gaat, hoe voel je je?
@Abusu;hoe is t?
En @Gavia; draai je al een proefovulatierondje?
Hier nog niks dag 20 test braaf door maar streepje wordt lichter ondanks dat het een CB smiley test is en je niet op het streepjemoet letten, vraag mij af of het wel zinvol is zo..er zijn vrouwen die ovuleren maar niet reageren op de testen, heb ze ook van ander merk, temp nu is zinloos (had ik dan eerder moeten doen en is lastig omdat mijn temp verschilt..)en alleen temp voor iui..ga door tot t/m woensdag daarna is denk ik zinloos..MCK bellen trouwens ook..pffff
zondag 21 april 2013 om 17:08
Shit Tessado, die test stress! In de tuin werken schijnt heel ontspannend te zijn. Als je nog meer ontspanning zoekt, mijn balkon moet nog worden ontgroend. Ik stel dat al dagen uit . Al is dat natuurlijk niet hetzelfde als plantjes planten. Morgen gaat het gebeuren. Voor jou een positieve test en voor mij balkon schrobben.
Geniet iedereen verder van het heerlijke weekend? Ik heb net heerlijk buiten gezeten op mijn groene balkon met visite, gezellig!
Geniet iedereen verder van het heerlijke weekend? Ik heb net heerlijk buiten gezeten op mijn groene balkon met visite, gezellig!
zondag 21 april 2013 om 22:22
Tessado het is ook niet fijn dit nu pas te horen. Morgen bellen met het ziekenhuis, wil meer hormonen voor de 1ste icsi. Ook info gezocht over behandeling in Düsseldorf. Daar schijnen de kansen hoger te liggen. De vraag is alleen of dat vergoed wordt door Nederlandse zorgverzekeraar. Weet iemand dat? Mijn amh is 0,6, maar fsh 3,54. De fsh is volgens mij prima.
maandag 22 april 2013 om 03:55
Pfff... ben klaarwakker en dat vanaf 3.30 uur. Hopelijk heeft dat iets goeds te betekenen. Ik voel wel van alles in mijn onderbuik. Nog steeds hoge temperatuur, maar normaal gesproken daalt hij woensdag pas en word ik donderdag ongesteld.
Maak me natuurlijk wel weer zorgen om mijn amh (had ik tot vorige week nog nooit van gehoord, maar dankzij Wondertje is die afkorting voor mij belangrijk geworden ).
Wondertje, jouw tsh is heel mooi! En ik las dat een amh onder de 0,3 het meest verontrustend is. Maar goed, die 0,6 komt er al in de buurt. Geen fijn gevoel lijkt me. Ik hoop dat het voor jou opschiet.
Tessado, wat een gedoe met die testen he? En een dure hobby met al die CB's. Hopelijk snel een positieve test!
Yezka, ik denk, net als Houston, veel aan je.
Maak me natuurlijk wel weer zorgen om mijn amh (had ik tot vorige week nog nooit van gehoord, maar dankzij Wondertje is die afkorting voor mij belangrijk geworden ).
Wondertje, jouw tsh is heel mooi! En ik las dat een amh onder de 0,3 het meest verontrustend is. Maar goed, die 0,6 komt er al in de buurt. Geen fijn gevoel lijkt me. Ik hoop dat het voor jou opschiet.
Tessado, wat een gedoe met die testen he? En een dure hobby met al die CB's. Hopelijk snel een positieve test!
Yezka, ik denk, net als Houston, veel aan je.
maandag 22 april 2013 om 09:50
Mila, fijn dat je je weer wat beter voelt. Straks eerst lekker op vakantie!!
Ik heb de verpleegkundige even gebeld met de vraag of ik eind van de week op AMH geprikt kan worden. Dan verwacht ik mijn menstruatie en moet ik toch prikken op FSH. Straks word ik teruggebeld.
EDIT: ik werd al gebeld, ik mag op allebei laten prikken.
Ik heb de verpleegkundige even gebeld met de vraag of ik eind van de week op AMH geprikt kan worden. Dan verwacht ik mijn menstruatie en moet ik toch prikken op FSH. Straks word ik teruggebeld.
EDIT: ik werd al gebeld, ik mag op allebei laten prikken.
dinsdag 23 april 2013 om 00:15
@Wondertje;naast alle mogelijke opties voor de icsi zou ik ook een klacht neerleggen over de informatiestroom
De andere kant isdat je het nu weet en er actie op kan ondernemen voor de icsi start (maar toch)..
@Yezka;hoe is het meis?
@Houston en Emma;yeeees..kan ik al gaan aftellen?
Hoe is het met Lizzy, mevrouw R., C.F. en Fearless?
@Tammy;ik weet het niet meer, deze cyclus geen ovulatie vrees ik of iig niet op een test zichtbaar wel andere tekenen maja..denk niet dat het MCK daar een iui voor inzet..Next ronde Clomid..maar..straks reageer ik gewoon niet op ovulatietesten..tja...
Mijn kwaliteiten liggen geloof ik ergens anders.. Geduld-fasevoorbij en ik droom van smileys...
De andere kant isdat je het nu weet en er actie op kan ondernemen voor de icsi start (maar toch)..
@Yezka;hoe is het meis?
@Houston en Emma;yeeees..kan ik al gaan aftellen?
Hoe is het met Lizzy, mevrouw R., C.F. en Fearless?
@Tammy;ik weet het niet meer, deze cyclus geen ovulatie vrees ik of iig niet op een test zichtbaar wel andere tekenen maja..denk niet dat het MCK daar een iui voor inzet..Next ronde Clomid..maar..straks reageer ik gewoon niet op ovulatietesten..tja...
Mijn kwaliteiten liggen geloof ik ergens anders.. Geduld-fasevoorbij en ik droom van smileys...
dinsdag 23 april 2013 om 05:32
dinsdag 23 april 2013 om 07:43
Dat is naar Emma, maar ben je niet veel te vroeg? Je bent toch op vrijdags naar het ziekenhuis geweest? Ik weet wel dat je met je zwangerschap ook vroeg testte, maar dat zegt natuurlijk niets over deze keer!
Is je temp nog hoog? En waarom was je er 100% van overtuigd? Had je innesteldip en innestelbloed? Zo ja, dan hoef je toch nog niet teleurgesteld te zijn. Hetzelfde geldt voor je andere symptomen.
Hier heb ik het deze keer anders aangepakt. Ik heb me deze keer voorgenomen om me niet gek te laten maken. En ik moet zeggen dat ik me daar keurig aan hou. Ik mag alleen in voorzichtige jubelstemming komen bij een innestellbloeding en innesteldip. Geen van beide, dus ik hou er gewoon rekening mee dat het niet is gelukt. Alle andere gekke dingen. Thee die niet smaakt, over mijn nek gaan van de geur van pepermunt en kauwgum, steekjes in mijn buik, pijnlijke borsten, intuitie. Het zal allemaal wel, maar ik wil me er niet meer druk om maken.
Zit er overigens over te denken om een maand over te slaan. Volgende eventuele MBD (leukere afkorting dan NOD) valt midden in mij tentamenperiode. Laatste 3 tentamens. Enorm veel stress. Cortisol lijkt me helemaal niks voor zo'n puk.
Tessado, ik zou doortesten. Wat doet je temp?
MevrouwR, moet jij niet ergens testen nu?
Yezka: hoe is het met je? Ik mis je hier. Denk veel aan je.
Is je temp nog hoog? En waarom was je er 100% van overtuigd? Had je innesteldip en innestelbloed? Zo ja, dan hoef je toch nog niet teleurgesteld te zijn. Hetzelfde geldt voor je andere symptomen.
Hier heb ik het deze keer anders aangepakt. Ik heb me deze keer voorgenomen om me niet gek te laten maken. En ik moet zeggen dat ik me daar keurig aan hou. Ik mag alleen in voorzichtige jubelstemming komen bij een innestellbloeding en innesteldip. Geen van beide, dus ik hou er gewoon rekening mee dat het niet is gelukt. Alle andere gekke dingen. Thee die niet smaakt, over mijn nek gaan van de geur van pepermunt en kauwgum, steekjes in mijn buik, pijnlijke borsten, intuitie. Het zal allemaal wel, maar ik wil me er niet meer druk om maken.
Zit er overigens over te denken om een maand over te slaan. Volgende eventuele MBD (leukere afkorting dan NOD) valt midden in mij tentamenperiode. Laatste 3 tentamens. Enorm veel stress. Cortisol lijkt me helemaal niks voor zo'n puk.
Tessado, ik zou doortesten. Wat doet je temp?
MevrouwR, moet jij niet ergens testen nu?
Yezka: hoe is het met je? Ik mis je hier. Denk veel aan je.
Waar zit de any-key?
dinsdag 23 april 2013 om 17:29
Hoi Veronique, welkom!! En heel veel succes met al je beslissingen. Als je vragen hebt, stel ze gerust.
En niet te lang wachten met inschrijven, want er zijn soms lange wachtlijsten.
Houston, hoe jij erin staat, zo wil ik er ook in staan. Heel goed van jou.
Ik was al gestopt met temperaturen deze cyclus, omdat ik er minder mee bezig wilde zijn.
Maar toch was ik overtuigd dat ik zwanger was, ik voelde namelijk mijn baarmoeder wat groeien, precies dat gevoel (zeurende pijn onderin mijn buik) had ik ook toen ik zwanger was. Ik wist het gewoon zeker. Een flinke domper dus vanmorgen.
En nu maar hopen dat ik de volgende maand terecht kan.
En niet te lang wachten met inschrijven, want er zijn soms lange wachtlijsten.
Houston, hoe jij erin staat, zo wil ik er ook in staan. Heel goed van jou.
Ik was al gestopt met temperaturen deze cyclus, omdat ik er minder mee bezig wilde zijn.
Maar toch was ik overtuigd dat ik zwanger was, ik voelde namelijk mijn baarmoeder wat groeien, precies dat gevoel (zeurende pijn onderin mijn buik) had ik ook toen ik zwanger was. Ik wist het gewoon zeker. Een flinke domper dus vanmorgen.
En nu maar hopen dat ik de volgende maand terecht kan.
dinsdag 23 april 2013 om 18:08
Hallo Veronique: ik sluit me aan bij Emma. Welkom! En inderdaad snel inschrijven, ook al wil je op z'n vroegst pas in september beginnen. Ik heb anderhalf jaar op de wachtlijst gestaan. En het is ook weer niet zo dat je op een wachtlijst ook gelijk verplicht wordt tot iets.
Emma, wel doorgaan met temperaturen. Juist. Een tempdip en innestelingsbloeding zeggen mijns inziens meer dan al die vage klachten. Dat zeurende baarmoedergevoel had ik in november (zwanger), maar ook in februari. Helemaal blij. Maar het was niks, want negatieve test. Temperatuurde toen niet. Had me misschien veel 'zou het, zou het?' gescheeld als ik dat wel had gedaan.
Nu doorgegaan met tempen. Geen innesteldip tot nu toe (8 dpo). Juist omdat ik dat bijhou ben ik er minder mee bezig. Want ja, ik heb allemaal vage klachten die ik in november ook had. Maar geen innestelbloeding en geen dip. Ik plaats al die klachten dus nu in een ander licht en dat geeft rust.
Daarnaast blijf ik erbij dat je vroeg bent met testen en dat de mogelijkheid dus nog bestaat. Los daarvan raad ik je aan volgende keer wel te blijven tempen.
Emma, wel doorgaan met temperaturen. Juist. Een tempdip en innestelingsbloeding zeggen mijns inziens meer dan al die vage klachten. Dat zeurende baarmoedergevoel had ik in november (zwanger), maar ook in februari. Helemaal blij. Maar het was niks, want negatieve test. Temperatuurde toen niet. Had me misschien veel 'zou het, zou het?' gescheeld als ik dat wel had gedaan.
Nu doorgegaan met tempen. Geen innesteldip tot nu toe (8 dpo). Juist omdat ik dat bijhou ben ik er minder mee bezig. Want ja, ik heb allemaal vage klachten die ik in november ook had. Maar geen innestelbloeding en geen dip. Ik plaats al die klachten dus nu in een ander licht en dat geeft rust.
Daarnaast blijf ik erbij dat je vroeg bent met testen en dat de mogelijkheid dus nog bestaat. Los daarvan raad ik je aan volgende keer wel te blijven tempen.
Waar zit de any-key?