KIND IN JE UPPIE - DEEL 7
donderdag 14 april 2016 om 22:19
Deel 7 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!
Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:
Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle)
- Reinier de Graaf (Voorburg)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Fase 3: Zwanger!
BAMmers die ons voorgingen:
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie.
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.
Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!
Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:
Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle)
- Reinier de Graaf (Voorburg)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam | Leeftijd | Kliniek | Status |
Blij_ei | 32 | Geertgen | wachtlijst sinds augustus 2016 |
Sensotouch | 28 | UMC Utrecht | wachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap |
Vivadiva85 | 32 | UMC Utrecht | Intake februari 2016 |
Eeffie1 | 38 | MCK Leiderdorp | wachtlijst sinds november 2016 |
Plien1985 | 31 | nijGeertgen | intake januari 2017 |
Macarinata | 34 | n.v.t. | oriëntatie |
Jootje29 | ? | Rijnstate | intake gehad, nu wachtlijst |
Maris86 | 31 | Reinier de Graaf, Voorburg | Intake gehad, nu onderzoeken |
Patroesj | 31 | Rijnstate | Wachtlijst voor intake sinds november 2017 |
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart |
san92 | 24 | Geertgen | IUI september 2015 |
anniebammer | 32 | UMC Utrecht | januari 2016 |
Hope1980 | 36 | MCK | poging 6 in januari 2017 |
Saffronskies | 38 | Isala | IVF (Cryos) augustus 2017 |
Zara88 | 28 | ZI | december 2016 |
Linnie_1983 | 33 | UMC Utrecht | IUI november 2016 |
BiebkeBrabant | 39 | Nij Geertgen | 2 pogingen, nu on hold |
Simply_Me37 | 37 | AMC | december 2016 |
Manawa | 37 | Rijnstate | december 2016 |
Pat36 | 37 | UMC Utrecht | december 2016 |
Uppies85 | 31 | Nij Geertgen | februari 2017 |
Globe83 | 33 | Nij Geertgen | februari 2017 |
Alisa86 | 30 | UMC Utrecht | IUI september 2017 |
Abrikozenpitjes | 36 | UMC Utrecht | augustus 2016 |
Roosje-89 | 27 | Nij Geertgen | start iui juni/juli 2017 |
Innerpeace | 36 | Reinier de Graaf Voorburg | 2 missed abortions, volgende IUI sept 2017 |
deb87 | - | UMC Utrecht | start september 2017 voor 2e kindje |
CCB53 | 31 | Nij Geertgen | start iui augustus 2017 |
Nausicaa | 36 | AMC | start okt 2017 |
NoraRecaptcha | 37 | start okt 2017, 2e kindje | |
Angelaloes | 28 | Reinier de graaf Voorburg | start iui okt/nov 2017 |
Fase 3: Zwanger!
Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart | Uitgerekend | Bijzonderheden |
Mitakuye Oyasin | 33 | NijGeertgen | Januari 2017 | 24 oktober 2017 | Een jongen! |
Jessy010 | ? | ? | ? | ? | |
Wannabe79 | 37 | Isala | Mei 2017 | 03-07 eerste echo | |

2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie.
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.
Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 23-12-2017 21:56
44.33% gewijzigd
maandag 16 mei 2016 om 20:56
Hoi allen,
Al een tijdje bezig met oriënteren en beslissen. Laatst heb ik me aangemeld bij medisch centrum kinderwens in Leiderdorp. Daar kan ik 7 juni naar een voorlichtingsbijeenkomst. Er is nu (staat in de mail) geen mogelijkheid om een intake gesprek te doen. Vind de website wat onduidelijk qua informatie over wachtlijst enz.
Ik lees mee met de verhalen en ervaringen van anderen!
Al een tijdje bezig met oriënteren en beslissen. Laatst heb ik me aangemeld bij medisch centrum kinderwens in Leiderdorp. Daar kan ik 7 juni naar een voorlichtingsbijeenkomst. Er is nu (staat in de mail) geen mogelijkheid om een intake gesprek te doen. Vind de website wat onduidelijk qua informatie over wachtlijst enz.
Ik lees mee met de verhalen en ervaringen van anderen!
donderdag 19 mei 2016 om 12:04
Dames,
Ik heb m'n beslissing genomen en ga in mijn volgende cyclus starten met IUI met een buitenlandse donor. Ik moet nog een gesprek met internist afwachten, maar bij groen licht al heel snel starten dus!
Hoe is het met jullie...zijn er nog die op wachtbankje zitten en/of in afwachting zijn van echo?
Ik heb m'n beslissing genomen en ga in mijn volgende cyclus starten met IUI met een buitenlandse donor. Ik moet nog een gesprek met internist afwachten, maar bij groen licht al heel snel starten dus!
Hoe is het met jullie...zijn er nog die op wachtbankje zitten en/of in afwachting zijn van echo?
donderdag 19 mei 2016 om 18:35
vrijdag 20 mei 2016 om 11:26
Oh fijn is dat he Marijke!! Ik mag de 27e mei weer voor een echo en intake bij de verloskundige. Ze zei je hebt recht op een 8 weken echo dacht zeg gewoon niks dat ik die vorige week in het ziekenhuis al gehad heb.vind t wel fijn om nog ff een extra bevestiging te krijgen dat t goed zit.
Hoe voel je je verder??
Hoe voel je je verder??
vrijdag 20 mei 2016 om 23:36
Hee allemaal, ja dat heb ik ook mag volgende week ook al naar de verloskundige voor 8 weken echo en dan 3 juni de laatste bij Geertgen. En daarna dus altijd naar de verloskundige. Ma dat is wel fijn want dan heb ik nu elke 2 weken een echo tot 12 weken ik vind dat ook niet erg.
Verder voel ik me prima, soms ineens heel misselijk en beroerd en dat trekt meestal ook weer weg. En wat moe en pijnlijke borsten en dat was het.
Was zo leuk ik te zien ik heb zelfs een filmpje gemaakt. Dan zie ik het haartje kloppen op mijn telefoon ghihi.
Verder voel ik me prima, soms ineens heel misselijk en beroerd en dat trekt meestal ook weer weg. En wat moe en pijnlijke borsten en dat was het.
Was zo leuk ik te zien ik heb zelfs een filmpje gemaakt. Dan zie ik het haartje kloppen op mijn telefoon ghihi.
zondag 22 mei 2016 om 21:15
Hallo allemaal,
Na alle delen doorgelezen te hebben(behalve deel 6) phoe wat waren het er veel, heb ik de moed gevonden hier nu ook te gaan schrijven.
Ik wil al jaren heel graag kinderen, maar vond mezelf echt nog te jong om bewust het alleen te gaan doen.
Nu ben ik 26, bijna 27 en merk ik echt dat mijn klokje gaat tikken..
Uiteindelijk nu de keuze gemaakt om er echt voor te gaan.
Ik zit wel in de oriëntatie fase en vind het moeilijk een keuze te maken in hoe of wat.
Inprincipe heb ik een donor gevonden(onbekende) waarmee we vanaf juli kunnen starten met ZI.
Maar ook heb ik diverse sites uitgeplozen om te kijken om het eventueel via kliniek met donorzaad te gaan doen.
Ik vind het allemaal erg onduidelijk, overal staan weer andere kosten en andere wachtlijsten.
Ik denk voorlopig eerst een half jaar met zi te gaan proberen, maar wil dan die tijd niet verspillen en me ergens wel inschrijven.
Moet je meteen een intake en daar ook voor betalen?
Ik ken nog niet alle namen, maar alle zwangeren gefeliciteerd!
Na alle delen doorgelezen te hebben(behalve deel 6) phoe wat waren het er veel, heb ik de moed gevonden hier nu ook te gaan schrijven.
Ik wil al jaren heel graag kinderen, maar vond mezelf echt nog te jong om bewust het alleen te gaan doen.
Nu ben ik 26, bijna 27 en merk ik echt dat mijn klokje gaat tikken..
Uiteindelijk nu de keuze gemaakt om er echt voor te gaan.
Ik zit wel in de oriëntatie fase en vind het moeilijk een keuze te maken in hoe of wat.
Inprincipe heb ik een donor gevonden(onbekende) waarmee we vanaf juli kunnen starten met ZI.
Maar ook heb ik diverse sites uitgeplozen om te kijken om het eventueel via kliniek met donorzaad te gaan doen.
Ik vind het allemaal erg onduidelijk, overal staan weer andere kosten en andere wachtlijsten.
Ik denk voorlopig eerst een half jaar met zi te gaan proberen, maar wil dan die tijd niet verspillen en me ergens wel inschrijven.
Moet je meteen een intake en daar ook voor betalen?
Ik ken nog niet alle namen, maar alle zwangeren gefeliciteerd!
maandag 23 mei 2016 om 00:10
Welkom Loesje!
Ik vind je niet te jong hoor.. Ik had al jaren een kinderwens maar mijn klokje begon vorig jaar (was toen nog 35) ineens harder te tikken. Het wisselt zo per persoon, zou het iets anders vinden als je nog maar 18 was .
Fijn dat je een donor heb kunnen vinden, wat dan wel belangrijk is om een contract op te stellen met wat jullie beide van hem wel of niet verwachten. Maar waarschijnlijk zal je dat al hebben uitgezocht..
Als je toch besluit om het via een kliniek/ziekenhuis te gaan doen, alles omtrent jou wordt vergoed door je zorgverzekering. Alles omtrent het zaad is bij mij voor eigen rekening..
Ik vind je niet te jong hoor.. Ik had al jaren een kinderwens maar mijn klokje begon vorig jaar (was toen nog 35) ineens harder te tikken. Het wisselt zo per persoon, zou het iets anders vinden als je nog maar 18 was .
Fijn dat je een donor heb kunnen vinden, wat dan wel belangrijk is om een contract op te stellen met wat jullie beide van hem wel of niet verwachten. Maar waarschijnlijk zal je dat al hebben uitgezocht..
Als je toch besluit om het via een kliniek/ziekenhuis te gaan doen, alles omtrent jou wordt vergoed door je zorgverzekering. Alles omtrent het zaad is bij mij voor eigen rekening..
dinsdag 24 mei 2016 om 11:54
Hoi allemaal,
Een lange tijd terug al eens een bericht erop gezet, maar vanwege verschillende omstandigheden even wat andere dingen aan mijn hoofd gehad. Momenteel weer terug op de juiste route en van alles aan het uitzoeken.
Ik word in juni 25 en ben echt klaar met wachten,, dus wil zo snel mogelijk alles in werking zetten. Vanmorgen bij de huisarts geweest, zij gaat het een en ander uitzoeken (had er nog niet veel ervaring mee), maar zij twijfelde hoe dit zat met vergoedingen enz. Net contact gehad met het Zilveren Kruis, deze geven aan dat, als er geen medische reden is, kosten voor onderzoek/behandeling niet vergoed worden.....
Kijkend naar verschillende kostenplaatjes, dan loopt dit best wel op (woon in Brabant: Geertgen, Amphia ziekenhuis, TweeSteden Tilburg).
Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn er zorgverzekeringen die wel behandelingen vergoeden op het moment dat je verder gezond bent of wordt het echt zelf alles bekostigen?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes Loeske
Een lange tijd terug al eens een bericht erop gezet, maar vanwege verschillende omstandigheden even wat andere dingen aan mijn hoofd gehad. Momenteel weer terug op de juiste route en van alles aan het uitzoeken.
Ik word in juni 25 en ben echt klaar met wachten,, dus wil zo snel mogelijk alles in werking zetten. Vanmorgen bij de huisarts geweest, zij gaat het een en ander uitzoeken (had er nog niet veel ervaring mee), maar zij twijfelde hoe dit zat met vergoedingen enz. Net contact gehad met het Zilveren Kruis, deze geven aan dat, als er geen medische reden is, kosten voor onderzoek/behandeling niet vergoed worden.....
Kijkend naar verschillende kostenplaatjes, dan loopt dit best wel op (woon in Brabant: Geertgen, Amphia ziekenhuis, TweeSteden Tilburg).
Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn er zorgverzekeringen die wel behandelingen vergoeden op het moment dat je verder gezond bent of wordt het echt zelf alles bekostigen?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes Loeske
dinsdag 24 mei 2016 om 13:12
Hi Loeske,
Ik heb echt meerdere malen contact gehad met zilveren kruis en door de dames die ik toen heb gesproken is mij steeds aangegeven dat het gewoon vergoed wordt. Ik heb het nooit met hen gehad over of er wel of geen medische reden zou zijn.
Ik raak nu wel een beetje in de stress door jouw berichtje
Ik ben benieuwd of er hier nog meer zilveren kruis klantjes zitten die meer duidelijkheid kunnen verschaffen..
Ik heb echt meerdere malen contact gehad met zilveren kruis en door de dames die ik toen heb gesproken is mij steeds aangegeven dat het gewoon vergoed wordt. Ik heb het nooit met hen gehad over of er wel of geen medische reden zou zijn.
Ik raak nu wel een beetje in de stress door jouw berichtje
Ik ben benieuwd of er hier nog meer zilveren kruis klantjes zitten die meer duidelijkheid kunnen verschaffen..
dinsdag 24 mei 2016 om 13:27
Hoi loeske,
Ik zit ook bij zilveren kruis maar dit alles valt onder vruchtbaarheidsonderzoeken en wordt gewoon vergoed is mijn ervaring. Dit geldt alleen voor de onderzoeken en behandelingen. Zaken als donorzaad, reiskosten etc zijn gewoon voor eigen rekening. Daarnaast natuurlijk je eigen risico.
Ook bij mij is nooit naar een reden gevraagd je hebt alleen wel een doorverwijzing van je huisarts nodig. Wellicht is dit ook gelijk de medische indicatie voor het zilveren kruis
Wellicht kun je hier wat mee
Ik zit ook bij zilveren kruis maar dit alles valt onder vruchtbaarheidsonderzoeken en wordt gewoon vergoed is mijn ervaring. Dit geldt alleen voor de onderzoeken en behandelingen. Zaken als donorzaad, reiskosten etc zijn gewoon voor eigen rekening. Daarnaast natuurlijk je eigen risico.
Ook bij mij is nooit naar een reden gevraagd je hebt alleen wel een doorverwijzing van je huisarts nodig. Wellicht is dit ook gelijk de medische indicatie voor het zilveren kruis
Wellicht kun je hier wat mee
dinsdag 24 mei 2016 om 14:22
Dan ga ik nog eens even rond de tafel met het Zilveren Kruis.
Weet niet hoe de ervaring is met andere verzekeringen of dat alles vergoed wordt of dat je veel zelf moet bekostigen.
Ik snap dat sommige dingen sowieso voor eigen rekening zijn,
maar als ook alle behandelingen zelf betaald moeten worden, dan wordt het een aardig kostenplaatje.
Volgende week terug naar de huisarts, dan zal ik ook eens naar een verwijsbrief vragen,
misschien dat de verzekering dat inderdaad als een 'medische' reden zien.....
Dankjewel alvast voor jullie advies.
Weet niet hoe de ervaring is met andere verzekeringen of dat alles vergoed wordt of dat je veel zelf moet bekostigen.
Ik snap dat sommige dingen sowieso voor eigen rekening zijn,
maar als ook alle behandelingen zelf betaald moeten worden, dan wordt het een aardig kostenplaatje.
Volgende week terug naar de huisarts, dan zal ik ook eens naar een verwijsbrief vragen,
misschien dat de verzekering dat inderdaad als een 'medische' reden zien.....
Dankjewel alvast voor jullie advies.
dinsdag 24 mei 2016 om 17:32
Volgens mij is het overal zo dat alles rondom jou vergoed wordt en je alles rondom de donorzaad zelf moet betalen..
Idd zoals de dames hierboven ook al aangaven wel met een verwijsbrief van de huisarts.
Wat ik me eigenlijk nu wel afvraag, weet een van jullie hoeveel pogingen er in totaal vergoed worden?
Idd zoals de dames hierboven ook al aangaven wel met een verwijsbrief van de huisarts.
Wat ik me eigenlijk nu wel afvraag, weet een van jullie hoeveel pogingen er in totaal vergoed worden?
woensdag 25 mei 2016 om 10:57
Vanochtend mijn bezoekje gehad in het ziekenhuis en 2 donoren uitgezocht. En ik zou volgende maand al mogen beginnen. In overleg uitgesteld tot november ivm een vakantie die al een jaar geleden geboekt is naar een land waar inmiddels het zikavirus actief is. En ik wil geen onnodig risico lopen. Gelukkig heeft het geen invloed op mij. Wachtlijst en kan ik het iets uitstellen.
Ik kan niet wachten tot het zover is, maar eerst even op vakantie
Ik kan niet wachten tot het zover is, maar eerst even op vakantie
woensdag 25 mei 2016 om 22:40
Heb hier een hele tijd geleden al eens meegeschreven, en nu net ook de stap naar de huisarts gezet. Verwijzing naar UMC en AMC zijn binnen, dus nu wachten op afspraken daar. Als ik het goed begrepen heb, krijg je in het UMC eerst afspraken (en inwendig onderzoek?) en kom je na 'goedkeuring' op de wachtlijst, terwijl het AMC eerst de wachtlijst hanteert en pas na de wachttijd de gesprekken/goedkeuring doet. Of heb ik dat nou verkeerd begrepen? De huisarts was heel aardig, maar wist ook niet helemaal precies wat de procedures zijn. Het was op zich wel grappig, ik was nog nooit bij die huisarts geweest (net verhuisd en daarom een nieuwe), en nu kwam ik in een keer hiervoor én voor het maken van een uitstrijkje. Ze zei zelf ook al 'zo, jij legt meteen alles wat persoonlijk is maar op tafel .'
En hoe idioot dat het voelt alsof er nu iets gebeurt, terwijl dat op zijn allerbest pas over 2 jaar is, en waarschijnlijker meer dan 3 jaar.
En hoe idioot dat het voelt alsof er nu iets gebeurt, terwijl dat op zijn allerbest pas over 2 jaar is, en waarschijnlijker meer dan 3 jaar.
woensdag 25 mei 2016 om 22:47
@safronskies,
Wat balen joh.. Heb je al langer problemen met je schildklier? Wat gaan ze eraan doen om hem te "normaliseren"?
@linnie,
Spannend! Het komt nu wel steeds dichterbij.. Je hebt groot gelijk, vind dat zika virus ook iets engs. Je hebt in ieder geval nog een leuk reisje in het vooruitzicht waar je lekker van kan genieten!
@nausica,
Leuk dat je weer meeschrijft.. Kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Wel fijn zulke huisartsen, beetje humor kan geen kwaad
Wat balen joh.. Heb je al langer problemen met je schildklier? Wat gaan ze eraan doen om hem te "normaliseren"?
@linnie,
Spannend! Het komt nu wel steeds dichterbij.. Je hebt groot gelijk, vind dat zika virus ook iets engs. Je hebt in ieder geval nog een leuk reisje in het vooruitzicht waar je lekker van kan genieten!
@nausica,
Leuk dat je weer meeschrijft.. Kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Wel fijn zulke huisartsen, beetje humor kan geen kwaad
donderdag 26 mei 2016 om 07:55
De zoektocht gaat verder. Huisarts is hier ook niet helemaal bekend met de procedure,
dus zij is vanalles aan het uitzoeken en ik doe gezellig mee.
Op het lijstje staat alleen het Geertgen in Brabant als optie,,
zijn er binnen Brabant nog meer mogelijkheden.....
Hier in de buurt zit het Amphia (Molengracht/Langedijk) of het TweeSteden in Tilburg,
ik woon zelf in omgeving van Breda, dus iets in die regio zou fijn zijn, maar verder mag ook.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met kliniek/ziekenhuis!
dus zij is vanalles aan het uitzoeken en ik doe gezellig mee.
Op het lijstje staat alleen het Geertgen in Brabant als optie,,
zijn er binnen Brabant nog meer mogelijkheden.....
Hier in de buurt zit het Amphia (Molengracht/Langedijk) of het TweeSteden in Tilburg,
ik woon zelf in omgeving van Breda, dus iets in die regio zou fijn zijn, maar verder mag ook.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met kliniek/ziekenhuis!