Kind in je uppie, deel 9!

15-03-2019 14:18 2651 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Macarinata 35 Isalaintake april 2018
Jolietje85 32 Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017
Patroesj 31 Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018
Depster28Nij Geertgen Intake 24 April. Oriënteren bekende donor
Beau1993 25 Reinier de Graaf, Voorburg op wachtlijst voor intake sinds januari 2018
Femmelotje27MCK LeiderdorpIntake nov 2019

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015[/i]
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016[/i]
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017[/i]
Zara8828ZIdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8335Nij Geertgenmei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
CCB5333Nij Geertgen9 x iui, maart 2019 gestart ICSI
Plien198533nijGeertgengestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI
Jootje2930St Antoniusnov 2017
Truelove79 39MCK Leiderdorp IUI mei 2018
Sciencerocks Cryos via Antonius ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018 IVF start juli 2019
Wensmama81 37 Rijnstate IUI maart 2018
Betsy_01 Reinier de Graaf Voorburgfeb 2019
Mieuw34UMCUIUI Feb 2019

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Linnie_1983 33UMC UtrechtIUI november 2016juni 2019
Hailie 39 MCK Leiderdorp IUI dec 2017, start IVF okt 2018 september 2019
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgiui okt/nov 2017 ?
Sciencerocks39St Antonius ziekenhuisivf juli/aug 2019 ?
Eeffie140MCK Leiderdorpiui dec 2017april 2020
Ja-gen35Nij GeertgenIUI Juli 2019mei 2020
In de tabel staan de namen van schrijfsters die al geruime tijd niet meer meeschrijven schuingedrukt

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2019 - Maris86, NoraRecaptcha (2e kindje), Eylin
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie deel 8
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-8/list_messages/396213
Kind in je uppie deel 7
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-7/list_me ... #p22455311
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 26-03-2020 11:16
26.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend komt wel gewoon bij mij en kind thuis. We laten en gaan voorlopig ook nog niet samenwonen. Ik zie zijn kinderen om de 2 weken maar ben geen bonusmama maar bonussciencerocks zeg maar. En vriend zal zich heus wel
Met baby bemoeien maar zal geen actieve papa worden.

Misschien op een later moment, als zijn kinderen er aan zijn gewend dat ik vanaf dan met baby kom, en wij zijn er klaar voor dan gaan we waarschijnlijk wel samenwonen. Maar hoe de rol van vriend echt zal worden zal gaan blijken hoe we er ons allebei in voelen. Ik dwing hem niet de zorg op van mijn kind en andersom ook niet, maar voelt hij zich toch meer verbonden met kind dan zou ik het fijn vinden als hij misschien ooit wel vader zal worden. Time will tell.
Rivermoana schreef:
02-11-2019 13:57
Ik snap zelf nooit zo goed waarom vrouwen die via een donor een kind willen dat via een kliniek doen met een enorme wachttijd. Dan hoor je ik ben eruit ik wil via een donor en vervolgens sta je dan nog 1.5 jaar op de wachtlijst

Zijn er dan niet manieren om sneller aan een donor te komen? Natuurlijk zitten er op het internet rare vieze mannetjes met soa's maar er zullen ook heus wel betrouwbare donoren zijn die vrijwel gelijk kunnen en willen doneren en ook kunnen aantonen dat ze soa-vrij zijn.

Lijkt me zolang wachten terwijl als je zelf in de pen klimt er zoveel sneller mogelijk is

Ik ben overigens geen voorstander van een kind via een donor maar dat staat hier fff los van.
Er zij ook klinieken zonder wachtlijsten of met kortere. Nederlandse donoren via het ziekenhuis hebben veel voordelen.
En inderdaad heb je naast vieze mannetjes op internet vast ook leuke mannen ertussen zitten maar je weet bijv. nooit zeker of ze niet al 30x eerder gedoneerd hebben en bovendien willen zij meestal wel minstens 1x in het half jaar het kind zien en daar moet je als moeder ook voor open staan.
Het is dus belangrijk om alle voor en nadelen goed af te wegen dus zou me er eerst goed in verdiepen voordat je oordeelt dan begrijp je de keuzes ook beter. Of juist niet je erin verdiepen en meepraten in een topic wat beter aansluit bij jou
Alle reacties Link kopieren
Even radiostilte gehad hier. Gebeurde nogal veel en forummen schoot er daardoor wat bij in.

Zal het even kort samenvatten, vorige iui was weer mislukt. Daarna een hsg onderzoek gehad om te kijken naar eileiders en baarmoeder. Helaas geen goed nieuws. Mijn rechter eileider blijkt helemaal dicht te zitten. Kansen om zo zwanger te worden zijn dus flink gedaald. :(
Nu nog drie keer iui proberen en als ik dan nog niet zwanger ben over op ivf. Vind ik toch ook wel weer een stap...
Rietjes zijn nu ook op, net gecheckt en alleen nog maar een paar dure te krijgen. Dus gaat weer een flinke aanslag op mijn spaarrekening zijn om nog een aantal rietjes te reserveren.

Daarna had ik een belachelijk vroeg ei (Inmiddels varieert cyclus van 19 dagen tot 41 dagen. Kan ik niks mee!) en zit ik weer op het wachtbankje na een iui.
Moet deze keer Pregnyl spuiten dus vroeg testen zit er nu niet in. Denk dat ik moet wachten op menstruatie...
Alle reacties Link kopieren
He, wat irritant allemaal Enigma! Als ik het goed begrijp heb je rechts vrijwel geen kans op een succesvolle zwangerschap toch? Wordt er dan met een echo gekeken waar het te springen ei zit als je test positief wordt? Want anders is het wel heel erg zonde van je rietjes.
Hi Enigma,

Wat een rot nieuws. Gaan de volgende iui pogingen wel nu meteen volgen? Of gaan ze dit afstemmen op de eisprong vanuit links?

Mag ik ook even wat vragen? Ben deze week voor het eerst begonnen met ovulatie testen. Die van clearblue en volgens mijn eigen berekeningen zou ik dinsdag mijn eisprong hebben. Maar heb het gevoel dat ik te vroeg op de dag test (6:30 want anders moet ik op werk testen en dat wil ik liever niet). Op de beschrijving staat dat je eerste urine kan gebruiken maar lees online het beste tijdstip tussen 10-16u? Kan iemand mij van tips voorzien :)
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend, Enigma. Het is met één eileider goed mogelijk om zwanger te worden, alleen duurt het meestal langer. Ik duim voor je, veel sterkte.

Seaofdreams: Bij mij werkte het vroeg testen met Clearblue prima. Als ik wakker werd, soms rond een uur of zes, testte ik meteen en rond mijn ovulatie verscheen er een smiley.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ik testte ook gewoon s ochtends, en als ik echt het idee had dat het nu wel er aan zat te komen soms ook s avonds (had wel goedkopere testen gekocht ;-)).
Maar als je je er echt zorgen over maakt, dan test je toch alsnog op je werk? Duurt een minuut of twee, zo lang moeten mensen nou eenmaal wel eens naar de wc. En het is niet alsof de resultaten direct levensveranderd zijn (ik kan me voorstellen dat iemand de zwangerschapstest liever thuis doet ivm emoties).
Jullie hebben gelijk! Thanks - had denk ik even een soort bevestiging nodig ofzo. Dan toch fijn dat er wat meer ervaren dames beschikbaar zijn :)

En Nausica: ook over op werk heb je gelijk, zo lang duurt het inderdaad niet.

Thank you ladies :-)
Alle reacties Link kopieren
@seaofdreams, ik moet van de kliniek 2x per dag testen. En test ook gewoon met ochtendurine. Gaat prima, vind mijn piek altijd wel gelukkig

@rest, de iui's gaan wel gewoon door nu. Het schijnt zo te zijn dat een rechts gesprongen ei wel kan worden opgevangen door de linker eileider. Dus er is altijd een kleine kans dat het goed zit. Helaas ook een kans dat het ei wel rechts terecht komt en dan is het inderdaad gewoon een rietje weggooien. Daar baal ik vreselijk van. Ze kunnen niet zien in elke eileider ei zit, dus het is echt een wilde gok.
Ik hoop maar dat de iets verbeterde vruchtbaarheid na hsg me nog helpt.
Tot nu toe voel ik nog niks, maar daar is het ook nog te vroeg voor. Ik denk dat de iui deze ronde net te laat is geweest (mijn ei blijkt na positieve ovutest al heel vroeg te springen) dus ik heb niet heel veel hoop eigenlijk.
Enigma, ik snap dat de moed een beetje je in de schoenen zakt maar dan hoop ik gewoon een beetje extra voor je! Je weet het nooit - dus ik stuur ff een bak positieve energie jouw kant op ;)
Alle reacties Link kopieren
Enigma even een dikke knuffel. Het is wel weer een hoop nieuws om te verwerken. Ik hoop echt dat ondanks de extra tegenslag er gewoon succes voor je zal zijn. Ik denk aan je!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, alle positieve energie is welkom! Vandaag de laatste pregnyl gespoten. Nu maar wachten tot ik kan testen (of ongesteld word... )
Verwacht door die pregnyl wel weer een lange cyclus. Dat vind ik dan wel weer frustrerend. Als ik niet zwanger ben wil ik ook graag zo snel mogelijk door naar de volgende ronde. Maar ja, door al die hormonen duurt het dan zo lang!
Snap ik Dat je dan zsm door wil Enigma! Ik ben niet zo thuis in de hormonen, mag ik vragen waarom je pregnyl spuit?

Ik heb morgen mijn eerste inseminatie! Vind het toch wel spannend hoor :) Ovulatie dus toch kunnen vinden ‘s ochtends vroeg met cb. Alleen stuk later dan ik had verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Seaofdreams spannend! Fijn dat het gelukt is. Ik ga duimen voor je dat heet morgen gelijk raak is.

Enigma ook voor jou 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Thanks Science! Lief!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Een hele poos geleden toen ik aan het begin stond van het traject actief geweest hier. Maar daarna weer wat minder.

Helaas nog steeds niet zwanger en merk dat de moed me in de schoenen begint te zakken. Dus ik had behoefte aan mijn verhaal delen met mensen die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten.

Ik heb inmiddels poging nr. 10 gehad (IUI) en ben weer aan het wachten. Ik merk dat ik niet meer durf te hopen. Voor IUI 9 heb ik een HSG gehad, hier was niks bijzonders op te zien, alles zag er keurig uit. Aantal keer ook echo gehad om te bekijken hoe de cyclus ging maar ook daar zag alles er prima uit, baarmoederslijmvlies was mooi, ei is altijd wel mooi. Dan zou je toch zeggen dat het een keer raak moet zijn. Maar helaas.
Ik moet nu nog als deze poging ook weer niet lukt 2x IUI alle keren in de natuurlijke cyclus, heb 2x toen we met echo deden pregnyl gehad. Maar verder geen hormonen. Ik merk dat ik eigenlijk geen hoop meer heb. Na de HSG heb je verhoogde kans op zwangerschap dus daarom dat ik nu nog een aantal pogingen heb. Maar ik merk dat ik er eigenlijk niet meer op durf te hopen. Je word er zo verdrietig van elke keer. Ik heb mijn zinnen nu maar gezet op de volgende stap. En hoop dat dat IVF of ICCI is want IUI in een gestimuleerde cyclus lijkt me niet echt meer toegevoegde waarde.

Komende weekend weet ik of ik door moet naar poging 11. We gaan het zien.
Sorry beetje onsamenhangend verhaal misschien.
Alle reacties Link kopieren
@Seaofdreams, hoe is je eerste iui gegaan? Nu maar afwachten!

@Orkaatje, wat ontzettend frustrerend is dat hè. Ik heb er ook wel even doorheen gezeten als het weer niet lukt en de rest van de wereld maar gewoon zwanger lijkt te worden... Merk zelf ook dat ik gewoon er al niet meer vanuit ga dat het nog gaat lukken met iui. Waarom zou het nu wel lukken?! Niet de beste instelling natuurlijk. Ik hoop voor je dat je nu over mag naar ivf of icsi en niet nog langer hoeft 'aan te modderen'. Ik hoef vanwege die stomme kapotte eileider nog maar 2x iui na deze poging waar ik nu nog in zit. Daarna wordt het bij mij ivf. Vind ik ook wel weer een ding, maar die vruchteloze (letterlijk!) iui pogingen worden per ronde zwaarder. Dikke knuffel voor je! Het traject is soms gewoon echt niet leuk :hug:
Hey allemaal, tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Ben tot een paar dagen geleden constant misselijk en ziek geweest, had echt helemaal nergens puf voor!
Maarrrr gaat nu gelukkig n stuk beter, nog geen 100% maar functioneer in ieder geval enigszins.
Met de kleine gaat alles goed! Nu bijna 16 weken en vandaag te horen (en te zien 😊) gekregen dat t een jongetje wordt! 💙

@Orkaatje: ik weet precies hoe je je voelt! Bij mij was t bij poging 11 raak (iui in natuurlijke cyclus), dus geef de hoop niet op. De volgende keer kan zomaar the one zijn! En ja ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan........

@Science, gaat alles goed bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Hee eeffie, goed om te horen hoe het gaat. Fijn dat de misselijkheid eindelijk weg is. Morgen ben ik 17 weken en ook ik krijg een jongen! Alles af er goed uit en ik voel me goed. Heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes gehad behalve erg moe in het begin. Begin nu wel
Een wat opgezette buik te krijgen maar kan nog steeds mijn eigen kleren aan. Lijkt alleen alsof ik ik beetje teveel heb gegeten 🤣

Orka, houd moed. Bij mij was poging 13 raak. Ik dacht dat ik ook nooit aan ivf zou beginnen maar toch geworden en eerste verse terugplaatsing gelijk raak. Dus het kan zo ineens raak zijn. Ik hoop dat deze het is voor je 🤞🏻🤞🏻
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie hart onder de riem. Het is gewoon het gevoel dat mijn lichaam me in de steek raakt soms een beetje overheerst. Zeker als in je omgeving iedereen maar zo zwanger lijkt te worden. We gaan zien waar deze poging heen gaat. Tot gisteren was ik er niet heel veel mee bezig. Nu heb ik steeds vage pijn in de onderbuik maar denk dat het betekend dat ikvandaag of morgen weer mijn og kan verwachten.

Ik moet wel zeggen dat het wel hoop geeft nu ik lees dat er ook succesverhalen zijn. Er gaan er gewoon voor en zie wel waar het schip strand!
Hi meiden,

De eerste inseminatie ging goed! En nu afwachten... en ik ben echt een heel ongeduldig mens. Ik vond het wel echt supersnel gaan. Echt max 15 min binnen geweest terwijl ze alles uitgebreid ging uitleggen ivm eerste keer.

Ik snap idd dat als het niet mee zit je af en toe er helemaal klaar mee bent. Maar wat Science zegt: vasthouden aan de succes verhalen!

Science 17 weken, bijna op de helft! Ben je al bezig met een kamertje? Lijkt me heerlijk om te gaan babyshoppen :)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! twee jongens die de uppies komen versterken!

@seaofdreams, mooi dat het goed ging!

@Orkaatje, ik hou me ook altijd maar vast aan de succesverhalen. Het kan gewoon! Ook na tig pogingen!

Ik ben nu begonnen om de pregnyl eruit te testen. Op dag 9 nog moeten spuiten en het kan wel tot 10 dagen nog in je lijf zitten. Zo frustrerend dat ik nu dus niet gewoon kan testen!
Dus ik test nu om te kijken of hij afloopt... maar nu 3 dagen getest en heel weinig verschil nog. Dus word nu tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd. Is het verschil minimaal omdat ik zwanger ben of is de concentratie hcg van de pregnyl gewoon nog zo hoog dat hij steeds zelfde streepje geeft. Over een paar dagen weet ik hopelijk meer!
Alle reacties Link kopieren
Seaofdreams schreef:
12-11-2019 09:47
Hi meiden,

De eerste inseminatie ging goed! En nu afwachten... en ik ben echt een heel ongeduldig mens. Ik vond het wel echt supersnel gaan. Echt max 15 min binnen geweest terwijl ze alles uitgebreid ging uitleggen ivm eerste keer.

Ik snap idd dat als het niet mee zit je af en toe er helemaal klaar mee bent. Maar wat Science zegt: vasthouden aan de succes verhalen!

Science 17 weken, bijna op de helft! Ben je al bezig met een kamertje? Lijkt me heerlijk om te gaan babyshoppen :)
Baby shoppen is leuk, en het blijft gewoon doorgaan :-). Ze blijven uit die kleertjes groeien, hebben weer ander speelgoed nodig, nieuwe flessen, eigen bestek, etc. Dus je kunt goed bezig blijven. Ik ben blij dat ik een redelijk salaris heb (het kan ook allemaal goedkoper hoor, en kind maakt het natuurlijk niks uit of ze 2 of 6 truien heeft, maar mama is een beetje lui en wil niet zo vaak wassen).

Leuk is dat hè, als je weet wat het wordt. Ook als het je echt niet uitmaakt, maakt dat het gewoon echter of zo. Fijn dat het lichamelijk vrij soepel loopt, dat scheelt toch weer.
Wel bijzonder om te lezen hoe je het met vriend doet. De meesten hier hebben natuurlijk of geen partner, of een (vrouwelijke) partner waar ze het mee samen doen, jij zit er tussen in. Maar waarom ook niet. Ik ben heel benieuwd hoe het jullie gaat bevallen en hoe jullie het vorm gaan geven.

Ik duim nog steeds mee voor iedereen!
nausicaa schreef:
12-11-2019 18:43
Baby shoppen is leuk, en het blijft gewoon doorgaan :-). Ze blijven uit die kleertjes groeien, hebben weer ander speelgoed nodig, nieuwe flessen, eigen bestek, etc. Dus je kunt goed bezig blijven. Ik ben blij dat ik een redelijk salaris heb (het kan ook allemaal goedkoper hoor, en kind maakt het natuurlijk niks uit of ze 2 of 6 truien heeft, maar mama is een beetje lui en wil niet zo vaak wassen).

Leuk is dat hè, als je weet wat het wordt. Ook als het je echt niet uitmaakt, maakt dat het gewoon echter of zo. Fijn dat het lichamelijk vrij soepel loopt, dat scheelt toch weer.
Wel bijzonder om te lezen hoe je het met vriend doet. De meesten hier hebben natuurlijk of geen partner, of een (vrouwelijke) partner waar ze het mee samen doen, jij zit er tussen in. Maar waarom ook niet. Ik ben heel benieuwd hoe het jullie gaat bevallen en hoe jullie het vorm gaan geven.

Ik duim nog steeds mee voor iedereen!
Ah ik ben zo blij voor iedereen bij wie het al gelukt is! Word gewoon vrolijk van jouw shopverhaal haha. En waarom niet als het qua salaris kan ;-)
Alle reacties Link kopieren
Even een egopost tussendoor!
Ben blijven testen om de afloop te kunnen zien tot de pregnyl uit mijn lijf was, maar moest woensdag toch echt toegeven dat het wel heel misschien toch wel soort van aan het oplopen was.
Gisteren was er al geen twijfel meer mogelijk dat het echt meer werd ipv minder, maar wilde toch nog even meer zekerheid. Vandaag ben ik 17dpo, normaal is dat ook de officiële testdag van de kliniek dus na vanochtend weer een mooie streep (ok, vond hem wel wat minder duidelijk dan gisteren, maar dat is misschien ook gewoon de angst die meespeelt :confused:) heb ik de kliniek gebeld.
Assistente was heel duidelijk 'je test nu echt geen dikke streep pregnyl meer, je bent gewoon hartstikke zwanger joh!'. Dus eh... ik denk dat ik zwanger ben :D

2 december om 13.45 de eerste echo... vandaag precies 4 weken en 3 dagen zwanger. Het moet nog even landen hoor.

Had echt niks verwacht van deze ronde! Zelfs de arts kon niks positievers ervan maken dan dat ik in elk geval geen 0% kans had, dit waren de rondes die ik uit moest zitten zodat ik door mocht voor ivf... en dan test ik gewoon positief!

Ik stuiter nog even verder gecombineerd met een vleugje angst dat het niet op de juiste plek zit of een miskraam wordt (met die kapotte eileider nou eenmaal een aardig verhoogde kans) maar voor nu ben ik gewoon zwanger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven