Kind in je uppie, deel 9!
vrijdag 15 maart 2019 om 14:18
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!
Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:
Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
| Naam | Leeftijd | Kliniek | Status |
| Sensotouch | 28 | UMC Utrecht | wachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap |
| Vivadiva85 | 32 | UMC Utrecht | Intake februari 2016 |
| Macarinata | 35 | Isala | intake april 2018 |
| Jolietje85 | 32 | Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp | op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017 |
| Patroesj | 31 | Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg | Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018 |
| Depster | 28 | Nij Geertgen | Intake 24 April. Oriënteren bekende donor |
| Beau1993 | 25 | Reinier de Graaf, Voorburg | op wachtlijst voor intake sinds januari 2018 |
| Femmelotje | 27 | MCK Leiderdorp | Intake nov 2019 |
Fase 2: ZI/IUI/IVF
| Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart |
| san92 | 24 | Geertgen | IUI september 2015[/i] |
| anniebammer | 32 | UMC Utrecht | januari 2016[/i] |
| Hope1980 | 36 | MCK | poging 6 in januari 2017[/i] |
| Zara88 | 28 | ZI | december 2016 |
| Manawa | 37 | Rijnstate | december 2016 |
| Saffronskies | 38 | Isala | IVF (Cryos) augustus 2017 |
| Uppies85 | 31 | Nij Geertgen | februari 2017 |
| Globe83 | 35 | Nij Geertgen | mei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI |
| Alisa86 | 30 | UMC Utrecht | IUI september 2017 |
| Abrikozenpitjes | 36 | UMC Utrecht | augustus 2016 |
| Innerpeace | 36 | Reinier de Graaf Voorburg | 2 missed abortions, volgende IUI sept 2017 |
| CCB53 | 33 | Nij Geertgen | 9 x iui, maart 2019 gestart ICSI |
| Plien1985 | 33 | nijGeertgen | gestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI |
| Jootje29 | 30 | St Antonius | nov 2017 |
| Truelove79 | 39 | MCK Leiderdorp | IUI mei 2018 |
| Sciencerocks | Cryos via Antonius | ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018 IVF start juli 2019 | |
| Wensmama81 | 37 | Rijnstate | IUI maart 2018 |
| Betsy_01 | Reinier de Graaf Voorburg | feb 2019 | |
| Mieuw | 34 | UMCU | IUI Feb 2019 |
Fase 3: Zwanger!
| Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart | Uitgerekend | Bijzonderheden |
| Linnie_1983 | 33 | UMC Utrecht | IUI november 2016 | juni 2019 | |
| Hailie | 39 | MCK Leiderdorp | IUI dec 2017, start IVF okt 2018 | september 2019 | |
| Angelaloes | 28 | Reinier de graaf Voorburg | iui okt/nov 2017 | ? | |
| Sciencerocks | 39 | St Antonius ziekenhuis | ivf juli/aug 2019 | ? | |
| Eeffie1 | 40 | MCK Leiderdorp | iui dec 2017 | april 2020 | |
| Ja-gen | 35 | Nij Geertgen | IUI Juli 2019 | mei 2020 |
2019 - Maris86, NoraRecaptcha (2e kindje), Eylin
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.
Voorgaande delen:
Kind in je uppie deel 8
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-8/list_messages/396213
Kind in je uppie deel 7
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-7/list_me ... #p22455311
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 26-03-2020 11:16
26.73% gewijzigd
zaterdag 9 mei 2020 om 19:38
Klopt, de mijne heeft bruin haar en blauwe ogen, haha. Uiteraard nog meer kenmerken, maar voor mezelf was enigszins dicht bij mezelf blijven qua uiterlijk (blond en blauwe ogen) en vooral vrij van ziektes wel het belangrijkste. Maar inderdaad, je kiest de donor, en gooit daarvan een aantal rietjes in je winkelmand en dan reken je af. Heel gek als je er zo over na denkt, maar toch ben ik enorm blij dat deze mogelijkheid er is!linda4321 schreef: ↑09-05-2020 11:25Wow 6,5 week is inderdaad enorm snel, dat is zo voorbij! Ik heb inderdaad ook de Deense bank bekeken, ontzettend raar om gewoon alles van de donor te kunnen zien en een bestelling te kunnen doen. Online shoppen, maar dan voor iets heel belangrijkshopelijk gaat alles voorspoedig straks bij je! Je zult vast veel geduld moeten hebben... maar wie weet loont het snel!
zaterdag 9 mei 2020 om 23:09
Jeetje 6,5 week...dat is echt zoo voorbij.
Ik had dus afgelopen vrijdag 8 mei mijn intake gesprek...en 4 juni gesprek met psycholoog en de arts.
Mijn potentiele donor gaat deze week bij zijn eigen huisarts laten testen of hij wel vruchtbaar is en laat de uitslag naar Geertgen sturen.
Merk dat het nu echt ineens in een sneltreinvaart gaat....2 weken geleden had ik me ingeschreven...echt fijn dat er afspraken gepland zijn...dan kan ik daar naar toe leven
Ik had dus afgelopen vrijdag 8 mei mijn intake gesprek...en 4 juni gesprek met psycholoog en de arts.
Mijn potentiele donor gaat deze week bij zijn eigen huisarts laten testen of hij wel vruchtbaar is en laat de uitslag naar Geertgen sturen.
Merk dat het nu echt ineens in een sneltreinvaart gaat....2 weken geleden had ik me ingeschreven...echt fijn dat er afspraken gepland zijn...dan kan ik daar naar toe leven
zondag 10 mei 2020 om 09:15
Wat fijn, ook bij jou lekker tempo erin dus!Linda273 schreef: ↑09-05-2020 23:09Jeetje 6,5 week...dat is echt zoo voorbij.
Super leuk zoveel dames aan de start of bezig met pogingen op het moment, hoe leuk zou het zijn als we over een paar maandjes samen zwanger zijn!
zondag 10 mei 2020 om 09:21
Even gauw op iets reageren, drie pogingen is t gemiddelde om te bestellen.. maar pin je er niet op vast dat t ook lukt in die drie keer. Gemiddeld duurt t een jaar om zwanger te raken... Probeer jezelf voor een teleurstelling te beschermenMus90 schreef: ↑09-05-2020 19:38Klopt, de mijne heeft bruin haar en blauwe ogen, haha. Uiteraard nog meer kenmerken, maar voor mezelf was enigszins dicht bij mezelf blijven qua uiterlijk (blond en blauwe ogen) en vooral vrij van ziektes wel het belangrijkste. Maar inderdaad, je kiest de donor, en gooit daarvan een aantal rietjes in je winkelmand en dan reken je af. Heel gek als je er zo over na denkt, maar toch ben ik enorm blij dat deze mogelijkheid er is!En idd, 6,5 week is zo voorbij. Ik hou rekening met zo’n 3 pogingen hoor, dat is een beetje het gemiddelde zoals ik begreep. Maar over 6,5 week is wel echt de start van de eerste van die pogingen, dus super leuk
![]()
![]()
zondag 10 mei 2020 om 10:31
Dat wilde ik inderdaad ook schrijven. Je hebt (als er niks bijzonders is medisch) ongeveer net zo veel kans om zwanger te worden als dat je het gewoon als stel op de gebruikelijke manier probeert. En dan is drie maanden echt niet hoe lang het gemiddeld duurt. Je mag natuurlijk hopen, maar er hebben hier wel eens mensen meegeschreven die echt kapot van teleurstelling waren dat het na de tweede poging nog ‘steeds’ niet was gelukt. Als je er zo aan begint, zou het wel eens een heel zwaar traject kunnen worden.
zondag 10 mei 2020 om 10:44
Bedankt voor de waarschuwing dames, het klopt hoor, ik hou dan ook zeker rekening met nog 1 of 2x drie rietjes bestellen. Inderdaad 3 is het gemiddelde om eerst mee te beginnen, ik had beter kunnen schrijven dat ik ‘in ieder geval rekening hou met’ denk ik.. Ik besef me dat het inderdaad een veel langer en dus zwaarder traject kan zijn, zeker als je iets graag wilt. Komt goed! Maar nogmaals thanks voor de lieve waarschuwing!nausicaa schreef: ↑10-05-2020 10:31Dat wilde ik inderdaad ook schrijven. Je hebt (als er niks bijzonders is medisch) ongeveer net zo veel kans om zwanger te worden als dat je het gewoon als stel op de gebruikelijke manier probeert. En dan is drie maanden echt niet hoe lang het gemiddeld duurt. Je mag natuurlijk hopen, maar er hebben hier wel eens mensen meegeschreven die echt kapot van teleurstelling waren dat het na de tweede poging nog ‘steeds’ niet was gelukt. Als je er zo aan begint, zou het wel eens een heel zwaar traject kunnen worden.
zondag 10 mei 2020 om 13:29
Ik merk dat ik dat soms wel lastig vindt. Het kan zomaar een jaar of langer duren. Maar het kan ook wel met 1-2x 'raak' zijn. Dus je moet er nu klaar voor zijn, maar ook er tegen kunnen als het nu dus niet gebeurd.
Ik heb een beetje een praktische vraag die de dames die net voor mij zijn misschien kunnen beantwoorden: ik moet bloed laten afnemen vóór het beleidsgesprek. Nu kan ik wel hier naar de prikpost in het ziekenhuis gaan, dat is op zich geen probleem. Maar hoe gaat dat praktisch in zijn werk? Ik heb een briefje gekregen met 'Aanvraag bloedonderzoek' waarop staat wat geprikt moet worden, maar daarop staat niet dat die aanvraag van Geertgen komt. Vul je bij de prikpost nog iets in oid? Zodat ze weten waar naartoe ze de resultaten moeten sturen? Ik heb eerder wel labbriefjes voor bloedafname gezien/ingevuld en daarop stonden dan ook altijd de gegevens van de aanvrager. Dus dit oogt voor mij een beetje vreemd. Hoe is dat bij jullie gegaan?
Ik heb een beetje een praktische vraag die de dames die net voor mij zijn misschien kunnen beantwoorden: ik moet bloed laten afnemen vóór het beleidsgesprek. Nu kan ik wel hier naar de prikpost in het ziekenhuis gaan, dat is op zich geen probleem. Maar hoe gaat dat praktisch in zijn werk? Ik heb een briefje gekregen met 'Aanvraag bloedonderzoek' waarop staat wat geprikt moet worden, maar daarop staat niet dat die aanvraag van Geertgen komt. Vul je bij de prikpost nog iets in oid? Zodat ze weten waar naartoe ze de resultaten moeten sturen? Ik heb eerder wel labbriefjes voor bloedafname gezien/ingevuld en daarop stonden dan ook altijd de gegevens van de aanvrager. Dus dit oogt voor mij een beetje vreemd. Hoe is dat bij jullie gegaan?
zondag 10 mei 2020 om 13:55
Ik kreeg de labformulieren gemaild omdat alles telefonisch ging. Die heb ik zelf uitgeprint, maar daar stond idd wel op ‘uitslag graag faxen naar..’. Vind het dus ook wel heel gek dat er bij jou geen aanvrager op staat! Zou ze morgen even bellenOtta1985 schreef: ↑10-05-2020 13:29Ik merk dat ik dat soms wel lastig vindt. Het kan zomaar een jaar of langer duren. Maar het kan ook wel met 1-2x 'raak' zijn. Dus je moet er nu klaar voor zijn, maar ook er tegen kunnen als het nu dus niet gebeurd.
maandag 11 mei 2020 om 18:55
Haha, wel fijn dat je t opgemerkt hebt! Scheelt toch weer rondje voor niks naar de prikpost
Jeeeeeej! Heerlijk om te horen! Lekker extra genieten van je zwangerschap met dit goede bericht!Seaofdreams schreef: ↑11-05-2020 18:13Hier vandaag een goede termijn echo gehadalles erop en eraan zoals ze het willen zien. En echt superdruk! Alleen maar ‘springen’ en draaien. De echoscopiste zei ook dat het echt een spiring in ‘t veld is haha
maandag 11 mei 2020 om 19:27
Ja, dat is zo. En is ook best raar, de eerste maand denk je steeds: ja, maar misschien ben ik dan wel zwanger! Maar dat slijt, en geldt voor stellen net zo goed natuurlijk.
maandag 11 mei 2020 om 19:38
Dit denk ik ook inderdaad. Natuurlijk hoop je snel op een positieve test, maar weet vanuit m’n omgeving ook dat het soms best even kan duren. Mijn ‘voordeel’ is dat ik nu in ieder geval weet dat er medisch gezien geen reden is om me al te veel zorgen te maken, dus dat probeer ik dan ook maar niet te doen. Maar aan de andere kant ook niet te hard hopen op in 1 of 2 keer raak, want niets is te voorspellen natuurlijk... En wil mezelf wel behoeden voor die extra grote teleurstelling bij teveel hopen
Maar ik denk dat dat misschien wel het meest lastige is van een kinderwens, dat je het nu eenmaal niet kunt voorspellen...
dinsdag 12 mei 2020 om 19:21
Wat fijn Seaofdreams!
Bloedprikken ging alsnog niet vlekkeloos. Iets met de code op het formulier waardoor ze dachten dat ik urineonderzoek zou moeten laten doen. Volgens mij niet. Nou, of ik dan niet voor de zekerheid toch een plasje wilde inleveren.
Uiteindelijk gelukkig wel goedgekomen.
Ja, dat is ook precies wat ik doe. In januari weekendje weg, hmm, wie weet. Dat is ook het nieuwe natuurlijk. Geldt idd ook voor koppels.
Bloedprikken ging alsnog niet vlekkeloos. Iets met de code op het formulier waardoor ze dachten dat ik urineonderzoek zou moeten laten doen. Volgens mij niet. Nou, of ik dan niet voor de zekerheid toch een plasje wilde inleveren.
dinsdag 12 mei 2020 om 23:51
Ik heb weer even bij gelezen! Ik heb een huis gekocht en 1,5 week geleden de sleutel gekregen. Druk geweest dus met klussen, in-en uitpakken en verhuizen! Blijft ook nog wel even zo, maar heerlijk ook, mijn eigen plekje!
Ik ben ook weer een stapje verder in het traject, vandaag bij de kliniek geweest en echo gehad, groen licht en ik laat de kliniek nu een donor matchen. Daarop is nu t wachten en dan kan ik gaan starten!
Mus, voor jou gaat het bijna beginnen lees ik, spannend!
Ik ben ook weer een stapje verder in het traject, vandaag bij de kliniek geweest en echo gehad, groen licht en ik laat de kliniek nu een donor matchen. Daarop is nu t wachten en dan kan ik gaan starten!
woensdag 13 mei 2020 om 09:48
Gefeliciteerd met je huis! Lekker alles inrichten en helemaal eigen maken, heerlijk! En wat goed om te lezen dat jij ook groen licht hebt! Fijn! Hopelijk komt de match snel.Alpaca10 schreef: ↑12-05-2020 23:51Ik heb weer even bij gelezen! Ik heb een huis gekocht en 1,5 week geleden de sleutel gekregen. Druk geweest dus met klussen, in-en uitpakken en verhuizen! Blijft ook nog wel even zo, maar heerlijk ook, mijn eigen plekje!![]()
Ik ben ook weer een stapje verder in het traject, vandaag bij de kliniek geweest en echo gehad, groen licht en ik laat de kliniek nu een donor matchen. Daarop is nu t wachten en dan kan ik gaan starten!![]()
Zeker, bij mij wordt het steeds echter. Iedere dag die voorbij gaat is weer een dagje dichter bij poging 1, haha
woensdag 13 mei 2020 om 10:52
Hallo allemaal,
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben al een tijdje op zoek naar vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten en viavia kwam ik hier terecht.
Na veel uitzoek- en denkwerk heb ik me 2 jaar geleden bij Rijnstate in laten schrijven voor een KID behandeling. De wachttijd was toen 2x 12 maanden, dus nog te overzien. Ik wilde nog terugverhuizen naar Hengelo (waar mijn sociale vangnet zicht bevindt) en de behoefte was toen nog niet heel groot. Afgelopen jaar heb ik mijn huis verkocht en heb ik gebeld met Rijnstate omdat ik nog niets gehoord had. Het bleek dat de wachtlijst nu 1,5 tot 2 jaar en daarna nog eens een jaar zou zijn.
Ik ben toen eens verder gaan zoeken naar andere klinieken en kwam toen bij Fertiliteitskliniek Twente uit, waar helemaal geen wachtlijst is. Ik heb me daar ingeschreven en had binnen een maand de intake op 17 november 2019. Mijn bloed werd getest en ik moest naar de psycholoog. Uit de bloedtest bleek dat ik antistoffen van Chlamydia heb (hier schrok ik enorm van!) en ze eerst een foamecho moesten doen om te kijken of mijn eileiders wel goed zijn. Bij de foamecho bleek dat het niet goed was en ik moest geopereerd worden (een kijkoperatie). Dit is begin februari gebeurd en daaruit bleek dat er niets aan de hand was, waarschijnlijk had mijn eileider een spasme doordat ze daar zo aan het rommelen waren).
Ondertussen had ik via de kliniek al donorzaad besteld in Duitsland en alles lag klaar. Na een gesprek met de arts mocht ik eindelijk beginnen met de IUI! Net voor de Corona crisis heb ik 1 behandeling gehad, maar helaas is die niet aangeslagen. Nu heb ik gisteren de 2e IUI gehad, dus nu weer even afwachten
Leuk om te lezen dat hier vrouwen zijn die in allemaal verschillende fasen zitten van het traject
Ik heb niet alles terug gelezen (dat was nogal veeel haha), maar ik wil graag meekletsen etc!
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben al een tijdje op zoek naar vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten en viavia kwam ik hier terecht.
Na veel uitzoek- en denkwerk heb ik me 2 jaar geleden bij Rijnstate in laten schrijven voor een KID behandeling. De wachttijd was toen 2x 12 maanden, dus nog te overzien. Ik wilde nog terugverhuizen naar Hengelo (waar mijn sociale vangnet zicht bevindt) en de behoefte was toen nog niet heel groot. Afgelopen jaar heb ik mijn huis verkocht en heb ik gebeld met Rijnstate omdat ik nog niets gehoord had. Het bleek dat de wachtlijst nu 1,5 tot 2 jaar en daarna nog eens een jaar zou zijn.
Ik ben toen eens verder gaan zoeken naar andere klinieken en kwam toen bij Fertiliteitskliniek Twente uit, waar helemaal geen wachtlijst is. Ik heb me daar ingeschreven en had binnen een maand de intake op 17 november 2019. Mijn bloed werd getest en ik moest naar de psycholoog. Uit de bloedtest bleek dat ik antistoffen van Chlamydia heb (hier schrok ik enorm van!) en ze eerst een foamecho moesten doen om te kijken of mijn eileiders wel goed zijn. Bij de foamecho bleek dat het niet goed was en ik moest geopereerd worden (een kijkoperatie). Dit is begin februari gebeurd en daaruit bleek dat er niets aan de hand was, waarschijnlijk had mijn eileider een spasme doordat ze daar zo aan het rommelen waren).
Ondertussen had ik via de kliniek al donorzaad besteld in Duitsland en alles lag klaar. Na een gesprek met de arts mocht ik eindelijk beginnen met de IUI! Net voor de Corona crisis heb ik 1 behandeling gehad, maar helaas is die niet aangeslagen. Nu heb ik gisteren de 2e IUI gehad, dus nu weer even afwachten
Leuk om te lezen dat hier vrouwen zijn die in allemaal verschillende fasen zitten van het traject
woensdag 13 mei 2020 om 12:26
Welkom! Spannend je tweede IUI poging. Ik volgende week weer een derde poging maar dan thuis via ZI. Ik heb een eigen donor dus daarom probeer ik het eerst op deze manier. Elke maand weer spannend en vooral veel geduld hebben:)WilkyWay86 schreef: ↑13-05-2020 10:52Hallo allemaal,
Leuk om te lezen dat hier vrouwen zijn die in allemaal verschillende fasen zitten van het trajectIk heb niet alles terug gelezen (dat was nogal veeel haha), maar ik wil graag meekletsen etc!
![]()
woensdag 13 mei 2020 om 12:29
Ja leuk als we allemaal snel zwanger zijn stay positive!Mus90 schreef: ↑10-05-2020 09:15Wat fijn, ook bij jou lekker tempo erin dus!Ben het helemaal met je eens dat het fijn is om data te hebben voor vervolgafspraken. Ik hoop dat de donor een goede check heeft! En dat jij zelf na het gesprek met de psycholoog ook snel het vervolg hebt.
Super leuk zoveel dames aan de start of bezig met pogingen op het moment, hoe leuk zou het zijn als we over een paar maandjes samen zwanger zijn!![]()
woensdag 13 mei 2020 om 12:32
Spannend en hopelijk is de donor ook vruchtbaar en heeft hij goed zaad.Linda273 schreef: ↑09-05-2020 23:09Jeetje 6,5 week...dat is echt zoo voorbij.
woensdag 13 mei 2020 om 12:33
Wat fijn dat echo goed was geniet van je zwangerschap!Seaofdreams schreef: ↑11-05-2020 18:13Hier vandaag een goede termijn echo gehadalles erop en eraan zoals ze het willen zien. En echt superdruk! Alleen maar ‘springen’ en draaien. De echoscopiste zei ook dat het echt een spiring in ‘t veld is haha
woensdag 13 mei 2020 om 12:54
Welkom WilkyWay! Ik duim voor je dat deze IUI een goede test gaat geven over een paar weken!WilkyWay86 schreef: ↑13-05-2020 10:52Hallo allemaal,
Leuk om te lezen dat hier vrouwen zijn die in allemaal verschillende fasen zitten van het trajectIk heb niet alles terug gelezen (dat was nogal veeel haha), maar ik wil graag meekletsen etc!
![]()
@Merlot fingers crossed voor je derde ZI poging! 3x scheepsrecht hoop ik!
woensdag 13 mei 2020 om 12:58
Klopt! De vorige keer was het allemaal zo nieuw en dacht ik bij elk pijntje, prikkeltje etc. dat dat wel een teken moest zijnmerlot1234 schreef: ↑13-05-2020 12:26Welkom! Spannend je tweede IUI poging. Ik volgende week weer een derde poging maar dan thuis via ZI. Ik heb een eigen donor dus daarom probeer ik het eerst op deze manier. Elke maand weer spannend en vooral veel geduld hebben:)
Hoe heb je jouw donor gevonden? Wel fijn om het eerst zelf gewoon te proberen en ook lekker thuis, ik blijf het altijd een beetje awkward vinden in zo'n kliniek. Hopelijk slaat het snel aan!
woensdag 13 mei 2020 om 15:51
Spannend om te lezen allemaal dat er enkele al in het traject zitten. Wilkyway en merlot, hopelijk is het snel raak
wachten totdat je mag testen lijkt mij enorm spannend! Ik duim voor jullie. Seaofdreams mooi dat alles nog goed gaat en leuk om het kindje op een echo te zien:) ik heb jullie advies ook goed in mij opgenomen dat ik met mijn 27 jaar helemaal niet zo jong ben. Ik kijk er steeds meer naar uit en 2 jaar wachten vind ik toch wel lang. Ik hoop in 2021 te kunnen starten. Ik ben nu aan het idee gewend en tot die tijd kan ik mooi jullie trajecten volgen