Knak uit buik

07-03-2015 22:03 21 berichten
Herkent iemand dit? Ben nu 38 plus zwanger en hoor vanavond al een paar keer over wat "knakken" in mijn buik. Baby is wel heel druk. Kan het gewrichtje van de baby zijn? Zijn niet mijn ribben etc, anders zou ik het wel voelen.

Vind het beetje naar geluid. Net alsof je eigen been of arm even "knakt".
Alle reacties Link kopieren
Heb je vocht verloren?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee... Dacht ook gelijk aan breken van de vliezen, maar niks. Ook geen pijn etc. Alleen paar keer over dat rare knakgeluid en een drukke baby..... Vind het niet echt spoedwaardig om verloskundige te bellen, ook omdat ik baby goed voel.
Klinkt bizar. Ik zou ook denken dat je vliezen breken, maar dat is het dus niet. Als je je wel zorgen maakt zou ik NU bellen en niet vannacht. Dat vind je verloskundige nu vast niet erg.
http://www.zwangerschapsp ... k-geluidje-mijn-buik.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://wij.nl/wij-forum/zwanger-zijn/knak-geluidjes
Bij mij was een knak toch echt mijn vliezen, maar dat ook duidelijk toen ik opstond.
39wkn zwanger knak uit buik gehoord
http://kindjeopkomstforum ... bc022c25602bcf65b986e92a3
http://www.babybrabbel.nl ... ap/baby-maakt-geluid-buik
Nou, niemand (inclusief verloskundigen) lijkt/lijken te weten wat het knakkende geluid veroorzaakt maar zoals ik het lees hoef jij je er ook geen zorgen over te maken. En altijd bellen als je het niet vertrouwt.
Ik herken het! Had het ook bij de eerste zwangerschap. Heel irritant vond ik het. Maar nooit zorgen om gemaakt eigenlijk. .. En gezond kindje gekregen. Later nooit iets bij hem horen knakken, dus ik denk niet dat het de baby was, maar wat wel?Bij de tweede zwangerschap had ik het niet.
Succes met de laatste loodjes!

Ik had het vaak en kreeg een knak-kindje ;) hij had knakkende gewrichtjes toen hij net geboren was. Mijn vk hoorde het vaker bij vrouwen, er was geen verklaring voor, zei ze. Kon absoluut geen kwaad en is volslagen normaal.
Ja ik herken het!!

Hier vanaf 28 weken regelmatig knakgeluidjes gehoord. Waren echt de gewrichtjes van het rekken en strekken van de baby :D Niks ernstigs dus, maar wel een heel bijzonder geluidje!
Ja lees net overal idd dat het niet iets ernstigs lijkt. Hou het wel even in de gaten. Baby spartelt nog vrolijk en heeft nu de hik, dus het valt denk ik wel mee. Was alleen paar keer over beetje naar geluidje.
Het doet hem geen pijn hoor, Wintersportdame Het is inderdaad een naar geluid, maar je baarmoeder is lekker zacht en je kindje kan zich niet bezeren.
hahaha, ik las: knak uit blik.. Dacht een topic te openen over knakworstjes uit blik.. (jakkie!)
Sterkte trouwens met de laatste loodjes..
Ik zou dus wel de verloskundige bellen. Mijn tante had ook een knak in haar buik. Verder had ze nergens last van. De volgende dag werd ze wakker in een plas bloed en hebben zij en de baby het ter nauwernood overleeft.
quote:schilderijtje schreef op 07 maart 2015 @ 23:09:

Ik zou dus wel de verloskundige bellen. Mijn tante had ook een knak in haar buik. Verder had ze nergens last van. De volgende dag werd ze wakker in een plas bloed en hebben zij en de baby het ter nauwernood overleeft.

Dat is afschuwelijk! Gelukkig is het goed afgelopen!

Maar een knak of een knak, daar zit verschil in. ik hoorde steeds zachte knakjes alsof ik mijn vingers knakte, dat geluid. Weken lang, bijna dagelijks.

Het was niet te voelen, alleen te horen. Heb destijds ook op internet gezocht en las allerlei verhalen.

Zolang de baby goed beweegt, je jezelf goed voelt en er geen gekke dingen zijn geen zorgen maken hoor!
Nee inmiddels ook niks meer vernomen en baby beweegt normaal.

Denk dat hij gisteren tijdens het polkadansen:) iets te wild bezig was.

Vraag het voor de zekerheid morgen wel even aan de verloskundige!

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven