Krampen en bruine afscheiding

12-12-2017 17:46 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik post hier eigenlijk nooit wat, maar heb nu toch wel een vraag.

Sinds zaterdagavond verlies ik bruine afscheiding. Het is niet extreem veel, maar soms voel ik het wel "lopen".
Vanaf 3 uur vanmiddag begin ik echter ook wat krampen te voelen. Het voelt een beetje als menstruatiekramp, maar ik voel de kramp ook wat aan de zijkant van mijn buik naar mijn lies toe.

Heeft iemand ervaring met dit? Met het verliezen van bruine afscheiding en wat kramp? De kramp aan de zijkant, is dat bandenpijn of iets? Heb daar wel wat over gelezen, maar geen idee of dat het is of dat het totaal iets anders is.

Ik heb de verloskundige al gebeld en kan daar vrijdag terecht, maar wilde alvast wat ervaringen van anderen horen
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al had beschreven duurde het bij mij erg lang. Nadat ik wist dat er geen hartslag was heeft het zeker nog 3 weken geduurd. Terwijl ik al erg lang aan het bloeden was. Daarnaast nog drama want ik wilde een curretage maar geen plek in het ziekenhuis.
Het had ons jaren gekost om zwanger te raken dus dit kon er ook wel bij.
Na de bloedingen werd ik gelijk na 4 weken weer ongesteld en de keer erna bleek ik alweer zwanger te zijn. Dus wie weet gebeurd dit bij jou ook.
Meeste bloeden gemiddeld 1a2 weken. Zodra de grote golf zal maar zeggen komt is het best snel voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in het verleden ook rond die termijn een miskraam gehad, vruchtje ook rond dat aantal dagen gestopt met groeien. Bij mij kwam de miskraam op gang met het verliezen van de slijmprop (denk ik); die slijmdraad waar jij het over hebt. Daarna namen de krampen snel toe. Ik denk (en hoop voor jou) dat het nu snel op gang gaat komen. Bereid je erop voor dat het best heftig kan (!) zijn, met erge krampen en veel bloed en stolsels. Zodra je het vruchtje verloren bent stopt de pijn ook. Maar soms valt het met de pijn ook mee. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel meiden :hug:
Moet ook heftig geweest zijn voor jullie!

3 weken is idd wel erg lang Nala :( lijkt me wel zwaar hoor!

Dajka :hug: ik voel me sinds gister ook wel meer moe dan normaal. Hopelijk ben jij er al helemaal bovenop!

Ik hoop dat de kramp hierbij blijft en dat "de golf" snel komt zodat het snel voorbij is. Stolsels heb ik nog niet gehad

Misschien een stomme vraag; maar telt het bruinverlies met kramp ook mee als het begin van de miskraam? Of telt het pas echt als je rood verliest?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je dat wel als het begin kan zien maar zou vanaf en rode bloedverlies rekenen. Ik heb lang gebloed als een menstruatie en daarna in 3 dagen echt stolsels verloren. Waarbij er 1 nacht bij is geweest dat ik echt puffend op de wc pot zat. Daar verloor ik echt een heel groot stuk en toen was het bloeden na 3 dagen over. Maar ja, is voor iedereen anders. Bij sommige loopt het er zo hard uit dat het een kraan is die openstaat, sommige verliezen kleine stukjes en hebben nauwelijks krampen en bij sommige komt helemaal niks en moeten ze het opwekken of ondergaan ze een curretage waarna ze toch ook nog altijd wat vloeien.
Ik ben na drie dagen echt gaan bloeden en reken dus vanaf die dag. Fysiek valt het me mee ( ik vermoed gisteren het vruchtje te hebben verloren gezien de hoeveelheid rommel die er uit kwam) en nu nog als een flinke menstruatie.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit nare gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Okee goed om te weten. Dan hou ik voor de zekerheid de eerste dag aan van het rode bloedverlies.
De eerste dag van mijn rood bloedverlies was dinsdag, nog wel wat in combinatie met bruin bloed naar die hou ik gewoon aan.
Verlies wel wat meer, dus hoop dat het er nu aan komt.

Jij ook nog sterkte mrs. Duggar!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook laptopje. Toen ik er middenin zat vond ik het eindeloos duren. Achteraf gezien valt het natuurlijk mee. Ik vond het ‘wachten’ heel irritant. Bij mij kwamen de stolsels in etappes...Soms wel dagen ertussen, en opeens werd het bloeden heel veel minder, toen was het klaar. Sterkte :hug: Lekker rustig aandoen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven