Laat maar komen die kindjes, deel 2

12-02-2012 13:45 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van ons laat maar komen die kindjes, deeltje 1 hier een verse start met algemeen account, zodat we zelf de tabel kunnen aanpassen en deze last niet op 1 paar schouders ligt.



Ik probeer ook nog zwanger te worden in 2012:





NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeN.O.D.Bijzonderheden Ronde

Yeahhh het is gelukt nog in 2012 de tabel is leeg!!









Wij zijn zwanger:



NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeUitgerekendBijzonderhedenHuismussie28november 20111e21 januari 2013It's a BOY!!Explodes21december 20111e2 februari 2013It's a BOY!!Rania8131december 20101e31 maart 2013 It's a GIRL!! Druppel_35november 20112e18 augustus 201314 januari termijnechoShalali25....2ebegin augustus2013eind januari vruchtwaterpunctie









Wij zijn moeder:



NaamLeeftijdGeboortedatum/Naam KindBijzonderhedenKommaarkleintje3628-09-'12 KleintjeBoy geboren!!Miepie112415-11-'12 MiepieMini geboren!!Shalali2505-09-'12 ShalaliBoy* geborenzoontje geboren met 23 weken





Voor de mobiele forumsters de code voor het vet maken van tekst is [b.] voor het vette gedeelte en [/b.] erna, maar dan zonder de punten
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 19-12-2012 06:56
Reden: De bovenste tabel leeggemaakt!!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
foutje
Alle reacties Link kopieren
Druppel, ik heb wel eens eerder eer tabel bij gehouden ja, maar als je het met meerder doet in het wel gemakkelijker.



Ik heb het laatste nieuws er net even ingezet.
Alle reacties Link kopieren
@ Miepie



Zag vanmiddag je foutje... hihihi

Maar de nieuwe tabel ziet er goed uit! Thnx!

Ik had het nog nooit eerder zelf bijgehouden, maar wel de opzet gekutseld. En ook in de vorige topics liep het vaak stuk op de ene persoon die het opende. Tot ik op de zwangerpijler het algemene acount zag. Toen dacht ik echt wat een goed idee....



Als alles een beetje meezit heb ik zojuist mijn laatste vrijdagmiddag borrel gehad............
Alle reacties Link kopieren
Druppel, ja voor jou gaat het nu spannend worden he. Hopelijk gaat het nu beter dan de vorige maand! Ga hard voor je duimen!



Haha heb je me knoeiboel gezien.

Ik pas hem altijd gewoon aan door de dingen over te schrijven.

zoals jij het doet is ook wel handig eigenlijk. Dan kun je ook gewoon door de pagina's bladeren. Ik schrijf het gewoon op een kladblokje als ik door de pagina's moet bladeren om iedereen z'n update bij te houden. Haha prutser dat ik ben.
Alle reacties Link kopieren
@ druppel spannend allemaal hihi

Ik haat al dat wachten pff..

Mijn nieuwe NOD is trouwens 4 maart had het verkeerd uitgerekent kwam ik achter!!

@ huismussie

Jij ook zie ik!! Zelfde dag!! Zou super zijn als we alle 2 zwanger zouden zijn hihi..

Hoelang was jou cyclus ook alweer??



Truste meiden.

Xxxx
Alle reacties Link kopieren
Oohnee toch 5 maart jezus wat ben ik in de war sorry hoor!! Haha scheelt maar 1 dafje maar toch.. Xxx
Alle reacties Link kopieren
Druppel, jouw lichaam maakt het weer erg spannend! Ik ga voor je duimen!



Robina, ik snap je helemaal, dat 1 dag meer of minder wachten verschil maakt.



Ik had vanmorgen een smiley op de ovu test! Vorige cycli vreeën we niet op vrijdag en zaterdag. Blijk ik juist dan het vruchtbaarste te zijn. Deze testen zijn nu al the bom. Thanx druppel en eigenlijk allemaal omdat jullie indirect mij hebben overgehaald om ze te kopen.



Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
HIhihi, gefeliciteerd Shalali...

Dat wordt een druk weekend dus...



Heb je dan ook twee goed donkere strepen op de teststaaf gezien? Of zijn deze verschillend van kleur?



Hier het weekend vooral rustig aan doen. Ik ben moe.
Alle reacties Link kopieren
shalalie, Wat leuk dat je je ei hebt! Komt wel goed uit dan in het weekend!



Waar is mijn ei?



Mn man is er ook wel mee bezig. Vanmorgen vroeg ie of ik nou wel of niet dat ei heb gehad.

Ik weet het niet. De cyclus comp zegt van wel en die stomme ovutesten zijn vaag. GRRR wat een gek*t! (sorry)
@druppel: spannende dagen dus....ik duim voor je....

@shalali: druk weekend voor jou dus! Veel plezier😉

@miepie: heel verwarrend zo voor je zeg! De een zegt van wel, de andere geeft vage uitslagen pffff...
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Heb al heel lang niets van me laten horen en dat is uit zelfbescherming. Omdat we nog niet begonnen zijn, en ik dus helaas ook niet weet wanneer dat is raak ik steeds meer gefrustreerd om het dan wel over mn zwangerschapswens te hebben....het iis wachten tot man er net zo aan toe is als ik....

En ik kan julie zeggen: ik ben er enorm aan toe, oval zie ik kleine babies en dikke buiken en dat maakt mij verdrietig dat ik nog niet mag. Tuurlijk snap ik van man wel dat hij ook die kriebels wil hebben voordat hij er voor wil gaan, maar het wachten duurt mij elke maand te lang....

Heel veel succes voor jullie en ik hoop hier snel wel sctief mee te kunnen schrijven.....
Alle reacties Link kopieren
Overseas, balen meid, hoop voor je dat hij snel kriebels krijgt. Duurde bij ons ongeveer anderhalf jaar voordat m'n vriend ervoor wilde gaan. Daarvoor kon hij er ook niet over praten. Hij kreeg er eerder negatieve kriebels van. Nou was het ook carrière technisch gezien niet handig om eerder ervoor te gaan (nu ook niet echt... mja wanneer wel). Naast dat zorgde ervoor dat ik kon wachten. Is er ook iets wat jou kan helpen daarmee?



Druppel, het teststreepje was nog streeds iets lichter, maar veel donkerder dan eerst.

Miepie, das apart!
@overseas: balen dat je man nog niet zover is, ik hoop voor jou dat hij snel overstag gaat....
Alle reacties Link kopieren
Hier een hele dag helemaal niets gedaan. Mennn, wat ben ik moe!



Ik heb hele middag als oud vuil op de bank gelegen. Half geslapen, beetje dommelen. Alsof ik de marathon gelopen heb.



Had vanmiddag wel even een uur buikpijn, maar nog geen rode duivels.



Ga zo weer lekker naar mijn bed, filmpie kijken dan op tijd slapen. En dan maar hopen dat ik morgen een beetje meer energie heb.
Alle reacties Link kopieren
@ shalali

haha dat word dus het hele weekend klussen voor jou hoef je je in ieder geval niet te vervelen hihi

@ Miepie

snap dat je er gek van word, soms snap je er helemaal niks meer van he!!

@ overseas

Ik was er ook al heell lang aan toe al 3 jaar ofzo alleen kon het altijd nog van me afzetten totdat me 2 beste vriendinnen alle 2 zwanger raakte en de rest om me heen toen had ik het wel moeilijk..

Ik snap dus precies hoe je je voelt maar je kan je vriend moeilijk dwingen..

Het mooiste is als je er samen voor kiest..

En ookal zijn we er nu mee bezig elke keer als er dan een verjaardag is zie je toch al die kindjes en me vriendin met de kleine, haar kindje is nu 7 maanden en zij is gaat met het neefje van me vriend dus je ziet elkaar altijd en dat vind ik el moeilijk maja...



Ik lig al lekker in bed manlief is werken en ben savonds naar een verjaardag geweest

Ben ook moe geen zin om iets te doen haha



Truste ladies

xxxx
Alle reacties Link kopieren
En druppel???
Alle reacties Link kopieren
Pfff Ben nog steeds moe...



Vanmorgen beetje in huis gerommeld, net gedouched en wil eigenlijk wil ik slapen. Vind het nu wel erg spannnend worden. Voel me gewoon echt niet lekker. Soms beetje misselijk/weeïg. Wat kortademig maar vooral moe.



Gisteren ook al, maar ik dacht dat dat ook wel eens van de overvloedige vrijdagmiddagborrel kon zijn.



Ook geen buikpijn meer gehad, of ook maar iets dat op rode duivels wijst...
Alle reacties Link kopieren
Druppel, dit klinkt volgens mij anders dan je vorige rondes.... Oehhh ik heb alweer de zenuwen voor je. Je zou toch eigenlijk vandaag je nod hebben? Wanneer ga je testen?
Alle reacties Link kopieren
Hihihi, heb ik zelf ook wel een beetje last van..

Alles bijelkaar is het anders. Toen ik zwanger was van Nummer1 ben ik ook zo vreselijk moe geweest. En mijn borsten zijn veel minder pijnlijk als de voorgaande rondes.

Maar ik weet ook donders goed dat het lichaam een goed loopje met me kan nemen, dus reken maar even nergens op.



Ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus, dus morgen is officiële NOD.

P-tracker zegt nog 2 dagen...



Dus ik denk als er woensdag nog niets is dat we er dan maar een testje tegenaan gooien... (als ik zolang kan wachten)
Oeoe.....druppel wat spannend!! Duim nog steeds voor je hoor!
Alle reacties Link kopieren
@ druppel ben zoo benieuwd je houd ons wel in spanning.

Ik denk dat je zwanger bent



Ik heb niet zoveel te vertellen vandaag word een lekker lui dagje morgen werken dus..



Xxx
Alle reacties Link kopieren
druppel. het klinkt inderaad goed. Ik hoop het, maar wij kunnen niet wachten tot woensdag hoor!
Alle reacties Link kopieren
Staat veel info op deze site, en ook wat over ovu testen Hihi

http://zozwanger.nl/index ... 46:ovulatietest&Itemid=66
Alle reacties Link kopieren
@druppel: Ik heb er een goed gevoel over! Ben benieuwd..... laat het maar gauw woensdag zijn!



Het zit er voor mij weer op.. menstruatie is zo goed als weg.. Snel voor mijn gevoel.. normaal leek het langer te duren..

Heb dit weekend een feestje gehad dus kon nu wel iets drinken, omdat ik toch ongesteld was . Nu is het gelijk weer genoeg voor voorlopig want ik ben echt geen party mens hahah..



Nou nu gaan we weer de volgende ronde in.. ben benieuwd!



Zijn er op druppel na nog meer dames die binnekort hun NOD hebben en in spanning zitten???
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen nieuwe ontwikkelingen. Wel weer beetje buikpijn, net als gisteren. Vandaag weer geen moer gedaan.



Pfff ik vind het spannend....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven