Laatste loodjes topic

30-09-2018 20:24 2141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in mijn verlof volop meegelezen (niet geschreven) in een laatste loodjes topic. Vond het altijd leuk om te zien waar anderen zich mee bezig hielden tijdens hun verlof en samen even klagen kan ook opluchten :).Nu is er niet zo’n topic dus vandaar dat ik hem zelf maar open!

Meer zwangeren die in hun laatste loodjes (geen precieze week, als het aanvoelt als laatste loodjes dan is dat zo ;-) ) zitten en zin hebben om de schrijven/klagen/juist leuke dingen te delen/etc?

TO trapt af: nu 35 weken zwanger en net verlof. Eindelijk tijd (en zin en energie) om alles af te maken voor de nieuwe baby! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat :-D !
Alle reacties Link kopieren
Krisje90 schreef:
25-10-2018 15:15
Hier op +9! Ook blij als ik m’n gewone kleren weer aan kan, ga flink shoppen als de kleine eruit is! Dat heb ik wel verdiend vind ik :cheer:

@florence lekker joh!! Bijna verlof!! Ben je er helemaal aan toe of gaat het nog goed?

@nijntje uitgeslapen met m’n vent en daarna lekker geluncht, toen hij ging werken ben ik bij de buurvrouw en 3mnd oude buurjongetje gaan knuffelen en nu Netflix op de bank! M’n serie loopt bijna af haha, dus mocht iemand nog tips hebben?
Insatiable kan ik wel om lachen op dit moment. En Elite vond ik ook wel goed.
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 20:34
0.32% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Krisje, heb je voorbeelden van wat je leuke series vond?
Alle reacties Link kopieren
@nijntje ben op dit moment bezig met modern family, verder new girl, gossipgirl, pretty little liars, breaking bad en vond scrubs en house altijd geweldig maar die staan nergens op:(

@malaguena thanks!! Zal eens gaan kijken
Alle reacties Link kopieren
Hmm van dat rijtje heb ik alleen Breaking Bad gezien. Dan kun je natuurlijk Better Caul Saul ook kijken! Echt een leuke spin off.
En als ik Modern Family enzo een beetje goed in schat qua genre, is How I Met Your Mother misschien ook leuk voor je! Of Jane the Virgin.

Zelf kijk ik veel tegelijk. Momenteel ben ik bezig met Gilmore Girls (weer van voor af aan, jeugdsentiment), Orange is the new Black, Money Heist en Call the Midwife (niet kijken als je bang bent voor bevallen!).
En wat ik goede series vond waren oa: Narcos, House of Cards en Suits. Maar dat ligt dan misschien teveel in een ander genre.
Alle reacties Link kopieren
Krisje90 schreef:
25-10-2018 19:12
@nijntje ben op dit moment bezig met modern family, verder new girl, gossipgirl, pretty little liars, breaking bad en vond scrubs en house altijd geweldig maar die staan nergens op:(

@malaguena thanks!! Zal eens gaan kijken
Oh dan vind je die twee die ik noemde waarschijnlijk ook wel leuk! En 13 reasons why al gezien?

OITNB en Suits zijn ook echt goed idd.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Nijntje* schreef:
25-10-2018 19:44
[...] Momenteel ben ik bezig met Gilmore Girls (weer van voor af aan, jeugdsentiment) [...]
Jaaa ik ook! Zo leuk! Ben bijna bij seizoen 3, heerlijk!

Ik ben ook groot fan van The Crown, inmiddels 2x de seizoenen gekeken en wacht met smart op het nieuwe.. Eerste seizoen van Mr Selfridge vond ik ook leuk, 2e helaas een stuk minder.. House of Cards en Suits ook leuk maar net een ander genre.
Oh en Designated Survivor vond ik ook interessant maar minder “luchtig” (en daarmee voor mij minder geschikt tijdens zwangerschap met dementie enzo :$)..
Alle reacties Link kopieren
Baby nieuws hier! Vanochtend is onze zoon geboren met 38.3. Alles gaat goed! Ik lees jullie berichten hoor, ik reageer alleen niet echt komende tijd :). Ligt niet aan jullie.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Torenvalk! Geniet ervan en logisch dat reageren niet de hoogste prioriteit heeft ;-)
Alle reacties Link kopieren
Torenvalk: gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw Torenvalk, van harte gefeliciteerd!
Veel plezier met jullie kennismaking en succes met de korte nachtjes!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Torenvalk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd torenvalk!!! Heeft de volle maan toch iets gedaan! Hahaha! Geniet lekker van jullie mannetje! Heb je een goede bevalling gehad?

Iedereen bedankt voor de series! How I met your mother heb ik inderdaad ook gezien, GEWELDIG!
Ik ga d’r een paar proberen!

Morgen weer controle in t zkh... maar hoop nog steeds elke dag dat ie vast komt haha
Alle reacties Link kopieren
Torenvalk, als je weer wat bent uitgerust zou een update heel leuk zijn! Is het uiteindelijk de geplande keizersnede geworden?

Even een vraagje, elke avond beweegt de baby enorm. Opzich een goed teken, maar het is wel heel erg pijnlijk, vooral in mn bekken. Herkent iemand dit? Ik heb dit in mijn eerdere zwangerschappen niet gehad.
Alle reacties Link kopieren
@dajka, wel dat bewegen pijnlijk is maar heb van m’n bekken gelukkig nooit last gehad! Ik had altijd een kontje in m’n ribben maar sinds de indaling gelukkig niet meer! Misschien even aangeven bij de volgende controle? Misschien heeft ze tips?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, gefeliciteerd Torenvalk!

@Dajka, ik denk dat ik dat ook had, weet niet of het echt in mijn bekken was. Wel laag in ieder geval, alsof hij met zijn hoofd en vuistjes de onderkant van mijn baarmoeder aan het bewerken was zeg maar :roll:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Haha jazeker. Het was een geplande keizersnede maar hij is toch wat eerder gekomen. Alsnog met een keizersnede geboren alleen een paar dagen vroeger. De keizersnede was dus in verband met stuitligging.

Zijn jullie zenuwachtig voor de bevallingen/keizersnedes?
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje, elke avond beweegt de baby enorm. Opzich een goed teken, maar het is wel heel erg pijnlijk, vooral in mn bekken. Herkent iemand dit? Ik heb dit in mijn eerdere zwangerschappen niet gehad.
[/quote]

Hoe ligt jouw kindje ook alweer? Ik had er niet zoveel last van. Vond het vooral jammer dat hij altijd een feestje ging bouwen als ik wilde gaan slapen..
Alle reacties Link kopieren
Dajka, heb ik ook, hij bokst tegen mijn blaas en tegen mijn banden, en dat doet zeer, heel normaal volgens de vlos.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd torenvalk! Heerlijk genieten nu!

Hier ligt ze met haar kont in mn ribben, Ze is wel al ingedaald. Soms een voet tussen mijn ribben. heb er eigenlijk alleen als ik rechtop wil zitten last van of tijdens hardebuiken, verder eigenlijk nooit echt pijn van de bewegingen gehad. Maar het is dan ook niet een heel grootte baby!

Hier ligt het hoofdje niet vast in mijn bekken waardoor ik echt van die "indalingssteken" blijf voelen. Bedoel je dat misschien ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn baby is nog niet ingedaald en ik heb ook elke avond steken zodra de activiteit begint. Lijken een soort hele felle steken richting vagina. Volgens mij inderdaad iets van indalingsweeen of dat ze de urinebuis raakt ofzo. Lijkt me er in elk geval wel bij horen.
Hoop wel dat madame snel indaalt ivm maagzuur en ook zodat ik niet meer direct hoef te liggen als ik vruchtwater verlies..

@torenvalk: spannend toch nog dat hij vroeger kwam! Is de ks verder wel naar tevredenheid verlopen?
Drinkt je ventje goed?

@hier: niet bang voor de bevalling zelf maar wel voor de timing. Maak me zorgen over de opvang voor de andere twee en mijn kleinste is net gister ziek geworden..
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn de laatste loodjes ook klaar! Gisteren bevallen van onze kleine man! Ik was wel even vergeten hoe pijnlijk bevallen was haha maar het is allemaal goed gegaan. Ging behoorlijk vlot (3,5 uurtjes tussen serieuze weeen en dat de baby er was) en daardoor ook geen tijd voor pijnstilling (die ik op dat moment wel graag wilde, ik ging echt kapot). Zijn nu fijn thuis, zodalijk komt oudste en ik ben zeer benieuwd naar de reactie!

Succes allemaal nog even! Wat is het heerlijk om weer gewoon te kunnen bewegen zeg! Geen buik meer in de weg, geweldig :-D
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Zussel! Klinkt een beetje als mijn bevalling, geen pretje he haha. Geniet van je kleine!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zussel! Als het zo snel gaat is er natuurlijk ook nauwelijks tijd om het bij te benen! Maar je hebt het gedaan en nu je kindje lekker OP je buik! Geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
Zussel:gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zussel! Wat een powerbevalling! Hoe is de ontmoeting met oudste gegaan?

Ik ben er vandaag even zoooo klaar mee! Slechte nacht gehad met peuter, die had gisteravond al flinke driftbuien en vannacht weer.. uiteindelijk gaf ze zelf aan dat ze het spannend vindt dat er van alles gaat veranderen, en of wij haar nog wel lief zullen vinden als haar broertje er eenmaal is.. Gelukkig kunnen troosten maar het sloopt me wel. Nog een klein weekje (tenzij baby een “Torenvalk” doet en besluit eerder te komen)! :|

Wie zijn nu allemaal nog aan het aftellen? En hoe lang mogen jullie nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven