Maar niet zwanger worden..... (deel 3)

31-01-2017 16:10 2418 berichten
Vervolg van het topic Maar niet zwanger worden.... en deel2.

Hier schrijven we weer gezellig verder! Gewoon een groepje meiden dat al wat langer bezig is om zwanger te worden. De een nog niet naar de huisarts gegaan, de ander al diep in de medische malle molen, het maakt niet uit.

NAAM LEEFTIJD BEZIG SINDS OORZAAK MMM SAMENVATTING
flipje229/41Okt '14zaadkwaliteit ↓↓↓, herhaalde mk's met chromosoomafwijkingenICSI1 (jan '16 - aug '17), tp1: F☆ (18 wk), tp2: P☆ (12 wk), tp3: niet zwanger, tp4: ☆. ICSI2 (sep '17 - nu) tp1: ☆
Dubbeltje8333/372013Geen oorzaak gevonden3 mislukte IUI's, nu een rustmaand. Na evaluatie verder met IUI4
Lieksie30/35?korte luteale fase + door operatie hormonen in de warIVF/ICSI geen optie i.v.m. gezondheid. Augustus starten met IUI
Animal36/372014onbegrepen subfertiliteitgestart met IVF/ICSI 4 in Dusseldorf
TruusdeMier9027/292014PCOSOI voor 12 rondes
.
:duckie: Lieve itsi-us, Miss_Bean, Mojo84, lux., Aderyn, fluorescent, Hannepan86, Baggal, Skylark, Blauwe_Stoel (7 jan '18), deni308 (5 jan '18), Lovely-Meghan (mrt '18) angel88 (mrt '18), Jo_86 (apr '18), Hannahzz MssFiddler, Boulu, Wished van harte gefeliciteerd! :yes:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tp ging prima, ik heb een prima blasto aan boord! Nu wachten... Uitslag van moeder was ook goed! Pfff... Spannend hoor... Wel komen er allemaal controles, maar voor nu kunnen we relax verder!
2x Goed om te horen, Animal! Wat zullen jullie allemaal opgelucht zijn na de goede uitslag. Hopelijk zet de positieve vibe door. Sterkte met wachten, ik duim weer!
Super nieuws animal! Vanaf nu alleen nog maar omhoog oké?
Mijn duimen draaien weer!
@Truusdemier: Fijn dat je je wel weer goed voelt. Je kunt inderdaad nu weinig anders dan 'gewoon' afwachten...

@Dubbeltje: Ooh snap dat het pittig is met de verhuizing!! Je werkt er ook gewoon bij? Hoop dat je nog een beetje rust tussendoor hebt!! En je hoeft nu ook niet aan een startdatum te denken, dat komt wel...

@MssF: Herkenbaar hoor, dat emotioneel afstand nemen. Ik heb de laatste twee maanden volgens mij helemaal niet meer erom gehuild. Terwijl ik echt ontzettend verdrietig ben over het verlies van ons meisje maar tegelijkertijd ook heel angstig ben voor wat komen gaat. Maar soms stop je het gewoon weg, blijkbaar kan het niet anders, om het goed door te komen. Ik denk dat dat wel weer komt als je echt midden in de behandeling (punctie, tp, wachtweken ed) zit. Niet echt iets om naar uit te kijken wat mij betreft haha.

@Animal: Zie andere topic, maar nogmaals: Super nieuws, blij voor jou!!

@Jo: Snap dat het nog steeds als wachten voelt... Raar he. Wel fijn dat je buik begint te groeien!

Hier wat mindere dagen gehad maar nu gaat het wel weer. Scheelt ook dat het weekend is haha! Ik slaap wat slecht van de decapeptyl maar het is niet anders...
@ animal wat een fijn nieuws!! Kan me voorstellen dat het hele zware weken zijn geweest. Nu ook een blasto on board. Hoop dat het eindelijk raak mag zijn. Gun het je zo!

@ boulu wat vervelend dat je slecht slaapt. Lig je ook lang te piekeren of is het echt een bijwerking van decapeptyl. Ik sliep ook slecht tijdens de behandelingen, maar dat kwam ook omdat ik in mijn hoofd van alles aan het malen was. Ben iig blij dat je weer bezig bent, heb je weer goede kansen.

@ mssfiddler ook jij bent bezig met ivf. Ik lees in ander topic ook nog mee. Maar fijn dat prikken is meegevallen. Ik hoop echt dat het meteen raak is (ja wie niet he) maar ook vooral omdat je al een hele geschiedenis hebt met iui’s en vmk’s. En dan even naar iets leuks, wat fijn dat jullie zo tevreden zijn over jullie nieuwe huisje. En dat van plinten en schilderijen is echt een goede tip aan dubbeltje. Wij zijn twee jaar geleden verhuisd en zijn nu laatste dingen aan het doen in huis omdat wij een kleine verwachten, anders was het er nooit van gekomen ben ik bang.

@ dubbeltje, hoe gaat het ondertussen met je? Zijn jullie nu al helemaal over? En zitten de plinten al? :P Wij gaan over een paar weken nieuwe laminaat leggen. hadden we eigenlijk moeten doen tijdens verhuizing maar waren te lui en vonden laminaat van de oude bewoners wel prima en nu moeten we alles overhoop gooien Hahah helemaal geen zin in! Zijn jullie al een beetje uit wat jullie willen qua behandelingen?

@ jo hoe gaat het met je? Je bent al echt ver hoor. Je loopt helemaal niet veel achter op mij. Hoe gaat het met de kwaaltjes? Ik voel de baby heel goed nu gelukkig. Dat geeft toch meer vertrouwen. Wanneer heb jij de 20 wk echo? En hoeveel weken precies ben je nu? Ik voelde de baby al met 18 wk, mijn placenta zit aan de achterkant.

@ lieksie en Truus wat vervelend van de mk. Ik hoop dat het ergens, ondanks dat het heel erg balen is, jullie toch nog hoop geeft dat zwanger worden wel lukt.

Met mij gaat het goed. Begin steeds meer te geloven dat het goed kan komen, al moet ik eerlijk zeggen dat ik pas echt gerustgesteld ben als ik mijn zoontje in mijn armen heb.
anoniem_221035 wijzigde dit bericht op 04-11-2017 19:10
43.33% gewijzigd
@slecht slapen, zit het niet in het weer? Ik had de vorige keren met utro dat ik de klok rond kon slapen. Gisteravond om 22 uur zat ik te knikkebollen. Om 23 uur naar bed en denk je dat ik kon slapen? Nee dus, ben ook vaak wakker geweest. Ik merk nu ook dat ik moe wordt, vannacht poging 2 dus...
Oh @ jo hoeveel ben je aangekomen? Ik kwam heel weinig aan in het begin en laatste weken ben ik veel meer thuis en heb echt te veel gegeten.. hahha nu spijt van! Ben in de laatste 3 weken 3 kg aangekomen, in de eerste 20 maar 5 :-( Ik vertrouw maar dat het na de zwangerschap vanaf gaat met behulp van borstvoeding.
Boulu: Hoe gaat het met je? Ik snap die mindere dagen heel goed. Soms lijkt het zo’n bizar lange weg, waar maar geen eind aan lijkt te komen. Ik heb ook een bericht voor je achter gelaten @ ivf topic.

Animal: En nu maar broeden. Fijn ook dat het met je moeder de goede kant op lijkt te gaan.

Wished: Ik denk nog steeds aan je en hoop dat het goed met je gaat. Dikke en welgemeende knuffel. Hoop dat je relatie in wat rustiger vaarwater komt...

Dubbeltje: Hoe is het met de verhuizing? En hoe is het met jou?

Angel/Jo: Ik pas nog niet in alle pre-pregnancy kleding hoor. Ik werk inmiddels weer op kantoor (3 dagen per week) en Ik wilde donderdag een van mijn “werk” jurkjes aan. Toen ik mijn man vroeg of hij de rits even omhoog kon trekken bleek dat ik toch nog wel wat kwijt moet. Dus ik probeer wat meer op te letten.

Mssfiddler: Hoe was je weekendje weg? Hoop dat alles goed met het spuiten gaat! Ik denk aan je en duim!!

Truus: Jij Nog een update?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Animal, goed nieuws van je ma en nu lekker gaan broeden. Altijd spannend weer die wachtweken ik hoop dat ze voorbij vliegen.

Flipje, hoe is het met je? Heb je al last van zw symptonen, vermoeidheid en/of misselijkheid. Ik had met 5 a 6 weken een gigantische jeuk.

Boulou & mssf; mijn gedachten zijn bij jullie. Dat geprik en niet weten waar je aan toe bent is niet niks. Ik hoop op mooie resultaten voor jullie, Zo gegund het is nu wel genoeg geweest.

Baggal; ik las dat je weer gaat beginnen met werken. Super stoer van je! Kan je wel kolven tijdens je werk? Ik ben benieuwd hoe het werken bevalt.

***zwangerschapspraat sla gerust over***
Haha angel niet zulke gekke vragen stellen hoor. Nou ik ben nu 18 weken en 8kilo zwaarder. Ik denk dat ik wel richting de 20kg ga. De eerste 4 a 5kilo kwam vooral overal op mijn lichaam erbij. Ik dacht dat het de laatste weken juist wat langzamer ging (minder honger) maar ben wat weegschaal foto's gaan vergelijken en 1 kilo per week is best wel heel erg veel voor dit termijn. Wonder boven wonder zitten sommige kleren wat mooier, lekker opgevuld haha, Nee we schelen helemaal niet zoveel maar 4 weken maar voor mijn gevoel was je al heel veel langer zwanger. Ik denk dat ik wel iets heb gevoeld maar ben er niet helemaal zeker van of het de baby is. Geen idee waar mijn placenta zit ze zei bij de echo alleen van oh zie het zo duidelijk want je hebt geen dikke vetlaag. Ik zou erg blij zijn als het ook echt beweegt en zich dagelijks even meld. Ik heb over bijna 3 weken pas de 20 wkn echo. Is dat bij jou eigenlijk allemaal goed gegaan? Naast vermoeidheid en heel kattig zijn heb ik vrij weinig klachten. Wij zijn dit weekend begonnen met oriënteren op de spullen pff. 4 wagens bekeken waarbij de joolz geo toch het meest praktisch is. Kwa kamer ben ik er niet over uit. Elk ding dat je bekijkt kost weer e1000, mp zou op zich ook wel kunnen maar ik hou van nieuwe spullen :facepalm: Heb jij al wat spullen aangeschaft en zo ja wat dan. Lastig al die keuzes maken, ik lees wel eens dat vrouwen voordat ze zwanger zijn al precies weten wat ze willen hebben. Mijn interesse ging daar echt nooit naar uit,
Hallo lieve allemaal!

Wat een rust hier in dit Topic!

Lieve Baggal hier weinig nieuws, lief dat je aan me denkt! Ik heb sinds twee dagen af en toe een gek onbekend krampjes achtig gevoel dat ik herken van de miskraam.. geen idee wat het is maar ik zou wel eens rond mn eisprong kunnen zitten bedacht ik me vandaag (ook aan de hand van mn temp) dus misschien beeld ik me iets negatiefs in terwijl het positief is.... anyway, we klussen gewoon door😋 Zie dat je alweer werkt, voor mijn idee is het daar nog laaaaaang geen tijd voor?! Wat vliegt de tijd zeg! Gaat alles goed verder?

Haha Jo wat een heerlijke babybrabbels zo tussendoor, fijn te lezen dat het goed met je gaat! Ik ben ook zo'n figuur dat de babykamer al ingericht had in mijn hoofd en ook de wagen etc is allemaal al bekend.... nu die zwangerschap nog 'even' regelen! Haha

Hoe gaat het met de dappere 'spuit' dames? Hoe lang moeten jullie nog?

Iemand anders nog leuke weetjes/babbels of vorderingen? Verhuizers al 'rust' gevonden?
Hoi Truus en de rest,
Ik ben aan het wachten tot zondag... Dan ga ik testen. EIgenlijk heb ik niet veel te melden. Heb er niet zo veel vertrouwen in, wat mogelijk echt nergens op gebasseerd is, maar goed, het gevoel is gewoon niet goed. Maar ik moet toch nog even geduld hebben...
Jammer zeg Animal, dat je er geen goed gevoel over hebt. Gelukkig maakt het niets uit voor de uitslag, dus ik duim nog even voor je door.

Hier gaat alles goed, gisteren begonnen met stimuleren en ik zie de menopur wolk al weer aan komen waaien. Nou ja, het is voor een goed doel denken we dan maar :)
MssF, wat rot dat je last hebt van de Menopur, ik denk dat ik er wat hoofdpijn van kreeg, maar dat was het dan ook. Waar heb je last van? Ik las op het IVF topic dat jouw man/vriend in ieder geval erg lief voor jou is. Heel fijn! En goed van hem. Houd het maar voor je dat het maar een dag of 14 zal zijn. En daarna overheerst de spanning die de ongemakken van de hormonen overheerst ;-) Zet hem op meid! Achteraf vond ik IVF echt meevallen hoor. Iets meer controles (waren ze in NL heel makkelijk in en ik vond het ook niet erg, in DD maar 3 echo's gehad, 2 in NL en 1 in DD. In NL heb ik bij de 3e IVF 6 in 1 week tijd gehad. Eerst juiste tijdstip van starten met de remmer en daarna waren ze bang dat ze hard door zouden groeien en stopten ze bijna door de remmer) en dan de punctie. Maar de spanning voor de punctie, die achteraf echt niet zo nodig was, en de bevruchtingen, dat vond ik het zwaarste. Zet hem op meid!

Hoe is het met de rest?
Ja ik wordt echt een enorme draak van de menopur. Dingen waar je normaal gewoon even bij zucht en dan door gaat zijn nu echt een drama. Gisteren helemaal geflipt omdat de brug open stond en de kip niet in zijn hok was gegaan en ik ook nog de afwasmachine moest uitpakken voor ik kon beginnen met eten maken. :facepalm: . Gelukkig was mijn man niet thuis anders had hij de volle laag gekregen geloof ik. Maar hij weet er van en het is inderdaad maar 2 weken, die spanning is veel erger. Ik ben benieuwd hoe vaak ik naar het ziekenhuis moet, met iui moest ik soms ook wel 4x per week omdat mijn eitjes onvoorspelbaar groeiden. Maar ik hoop op een heel gezin in de vriezer en dat het voorlopig niet weer hoeft.

Hoe gaat het met jou op het wachtbankje?
Fijn truus om lekker positief te blijven het is al zwaar genoeg. Ik hoop dat je de eisprong goed hebt benut en dat het ook echt de eisprong was!

Haha Mssf, ik moet er wel een beetje om lachen. Op dat moment voelt het alsof de wereld vergaat denk ik. Tja zo gek dat die spuiten zo een effect op je lijf hebben. Wij vrouwen zijn sowieso wat vreemde wezens soms maar zo een traject tja dan mag je gewoon echt terecht flippen zonder reden. Ik heb een korter lontje en geen geduld voor mensen (lange verhalen), voel het zelfs op werk dat ik heel snel afkap en overleggen stop onder het mom van ik heb ander werk te doen/ tijd is om. Ik trek dat gezeik dan ook niet ofzo.

Animal, ik hoop dat je met je gevoel er naast zit en je wel zwanger bent. Ik kan mij voorstellen na zoveel teleurstellingen dat het onwerkelijk wordt. Maar vele gingen jou voor! Sterkte met de laatste wachtdagen. :hug:

Hier ineens een babyboom om mij heen, kinderen die geboren worden en zwangere vrouwen. Ik kreeg vandaag wel een koud gevoel ervan en denk terug aan de ellendige tijd en de vrouwen (jullie) die dan nog volop aan het strijden zijn. Oh en naast de babyboom ook veel trouwerijen in aantocht. Het gaat weer goed met de economie :lol:
Proudmama hier, ik stop dit account. Ik hoop dat ik eens leer dat het forum niet voor alles geschikt is.

Wilde jullie nog wel graag laten weten dat ik de afgelopen jaren enorm veel steun aan jullie heb beleefd! Wat hebben we toch eigenlijk veel met elkaar meegemaakt he?

Flipje wat een spanning bij jullie, ik duim zo hard voor een gezonde plakker! Ga maar fijn broeden 9 maanden en dan een kerngezond kindje :heart:

Baggal, geniet van je dochter, als ik je zo lees dan doe je dat volop!

Mssfiddler, jij was weer begonnen zag ik. Ik hoop dat je er nu de ruimte voor hebt in je hart. Qua omstandigheden (huis) zijn jullie er klaar voor. Hopelijk is dat qua gevoel ook zo, hoewel die ivf je natuurlijk niet zonder kleerscheuren doorloopt. Het is heel zwaar en ik hoop dat jullie daarbij altijd elkaar blijven steunen.

Animal jij hebt wachtdagen, ik hoop dat je ze goed doorkomt en dat je beloond wordt met een positieve test!

Dubbeltje hoe gaat het met verhuizen? Valt niet mee he...wij mogen ook komend jaar. Zie er nu al tegenop. Ik hoop dat jullie gauw gesetteld zijn en er dan weer ruimte komt voor een begin in de medische molen. Geef jezelf de tijd!

Jo hoe is het, zo te lezen al lekker aan het voorbereiden op de baby straks. Ik lees dat je niet geniet, geeft niks. Ik had dat ook niet. Kon er ook slecht tegen als me verteld werd dat ik dat moest doen. Ik ben nou eenmaal beter in moeder zijn dan in zwanger zijn. En dan het liefst dat eerste jaar ook skippen :proud:

Lieksie, Truus, wat verdrietig van de miskramen :| geef jezelf de tijd om het te verwerken.

Boulu, wat balen dat die stomme medicatie je zo slecht laat slapen. Ik wou dat zulke dingen juist meer positief zouden werken, dat zou het een stuk makkelijker maken vind je niet? Stomme hormonen altijd!

Angel jij broedt nog een paar maandjes door en dan ben je moeder! Besef je dat wel...? Genieten is moeilijk, ik denk dat dat voor iedereen geldt die via een medisch traject zwanger is geworden.

Lieve Wished, hoe gaat het met jullie dan...? Ik hoop dat jullie elkaar toch steeds weer blijven vinden... het valt allemaal niet mee en je lijdt persoonlijk, maar ook nog eens samen. Onmenselijk en daarom logisch dat je het soms niet meer aan kan. Ik denk veel aan je :hug:

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, niet bewust in ieder geval! 😘

Hier, gelukkig, alles goed. Nou ja, redelijk. We zijn samen, doen ons best weer voor elkaar. We hebben de afgelopen tijd enorm veel meegemaakt en dat heeft oms beiden moe gestreden. Geen zin meer, nergens in. Niet in onszelf, niet in elkaar, niet in de toekomst. En dan is het moeilijk om ‘samen’ te blijven zien. Gelukkig heeft alles weer een positieve draai gekregen na het zoveelste gesprek, we hebben goeie afspraken gemaakt om onze relatie vitaal te krijgen en te houden.
Ons huis gaat de verkoop in en we gaan een frisse start maken. Financieel zitten we nog steeds krap, en ik heb nog steeds geen baan. Dat baart ons wel zorgen. Dus we zijn er nog niet helaas.

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk, zoek het en maak het zelf!
Liefs, Proudmama
Proudmama, ik vind je erg dapper meid! Fijn dat jullie er toch samen uit lijken te komen. Ik hoop heel erg dat je snel een baan zult vinden, want dat zal alles wat makkelijker maken. Dikke :hug: ook voor jouw man en zoon.
Lieve proudmama wat dapper van je om je account te blokkeren en weer verder te gaan met je leven. Bedankt voor je hele lieve berichtje naar ons allemaal. Ik wens je uit diepste van mijn hart dat jullie samen weer jullie geluk gaan vinden. Gun het je zo meid. Onthoud, voor financiële problemen zijn er altijd oplossingen en later kan het anders uitzien, maar het belangrijkste is in elkaar geloven en elkaar steunen. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden. Veel liefs Angel!
@ animal spannend. Morgen testen, ik snap dat je na zoveel pogingen geen vertrouwen meer in hebt. Maar hoop toch dat je het helemaal mis hebt. Als de kans 0 zou zijn dan had je het niet gedaan. Er is dus altijd een kans, al voelt dat voor jou nu heel anders. Hoe gaat het met je moeder?
Helaas een negatieve test. We gaan lekker met vakantie. Ik weet niet of er wel internet is, dus geen idee of ik me meldt.
@Proudmama: Wat heftig allemaal zeg... Hoop op een mooie frisse start voor jullie!!

@Animal: Onwijs klote :(. Zoals ik al schreef op het andere topic. Gun het je zo. Veel sterkte.

@Dubbeltje: Hoe gaat het met jou?? Trek je het nog met de verhuizing?

@Angel en Jo: ben zo blij voor jullie!! Hoop dat jullie inderdaad ook snel meer kunnen gaan genieten als jullie verder zijn in de zwangerschap.

@truusedemier: Hoe gaat het met jou? Binnenkort naar het ziekenhuis toch?

@Wished: voor jou een dikke knuffel!!

Hier gaat het wel goed! Behalve dat ik ziek ben maar dat komt wel goed. Sinds vrijdag gestart met de Gonal F. Ben heel blij dat we weer zijn begonnen maar vind het ook zó super spannend, er hangt zoveel vanaf allemaal...
Animal: Wat ongelofelijk rot voor jullie :-(
De zoveelste teleurstelling lijkt mij heel lastig om te verwerken. Het geen waar ik mij meest het zorgen over maak is het feit dat je nog nooit zwanger bent geraakt. Ik weet niet hoeveel tp je inmiddels hebt gehad? Ik weet natuurlijk dat je al in DD loopt maar gaan ze naast de onderzoeken die ze al hebben gedaan ook nog wat anders voor je doen? Heb je trouwens al wel eens acupunctuur o.i.d. overwogen? Ik heb er persoonlijk ook nooit zo heel veel mee, los van het feit dat dit wetenschappelijk wel is onderbouwd heb ik goede ervaring met iets anders alternatiefs wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt. Misschien was het toeval maar misschien ook niet maar het heeft mij geholpen en dat is alles wat telt. Al stond ik er die ronde mentaal ook wel anders in.

Ik wens je in ieder geval een hele fijne vakantie! Ik hoop dat je alsnog van kan gaan genieten :bigkiss:

Proudmama: Ik wens jullie heel succes, sterkte en kracht toe samen. Ik hoop je in betere tijden hier weer eens terug te zien of een berichtje van je te lezen. Soms lijkt/ voelt het alsof er geen enkele uitweg meer is. Die is er altijd en ook hier kom je bovenop, sterker en wijzer. :bigkiss:

Boulou: ontzettend spannend dat je weer in de race bent. Ik hoop dat dit laatste x is en dat je 'gewoon' verder kunt gaan. Het is nu toch wel genoeg geweest :whip: Je hebt een bak ellende over je heen gehad tijd voor mooie dingen. Houd ons op de hoogte eh van je traject ik vind het altijd erg leuk om te lezen.

Mssf: Hoe gaat het met en bij jou? Wat ik hierboven voor Boulou schrijf geldt natuurlijk ook voor jou. Ik hoop dat we zo eind van het jaar gewoon minimaal 2 (blijvend) zwangere erbij kunnen schrijven. Dan komen we met dit groepje best op een leuke score uit.
Jo, ik heb bij de eerste TP van IVF 1 een hele lichte positieve test gehad op dag 16 (mocht op dg 17 testen) en op dag 17 was hij negatief. Dus er is zelfs wel wat mogelijk. Nu in totaal 6 tp gehad, waarvan bij IVF 3 de verse 2 embryo's waren. Er is al best veel verder onderzoek gedaan: hysteroscopie, scratch (is geen onderzoek ,maar goed) en NK-cellen onderzoek. Vanaf 7 of 8 maken ze zich pas zorgen en doen ze normaal de onderzoeken die ik al gehad heb.
Ik heb bij IVF 1.2 (dus cryo tp) acupunctuur gehad. Ik werd er eerder overmoedig van: De acupunctuurist gaf aan dat ze wat voelde, maar helaas werd ik ongesteld. Dat was echt een teleurstelling... Misschien overweeg ik het de volgende ronde wel. Eerst maar eens ongesteld word en een plan hebben.
We hebben beide extra veel zin in de vakantie en kunnen niet wachten om te vertrekken!

Ontzettend lief hoe jullie met mij mee leven!
Aaah lieve Animal, zoveelste teleurstelling :cry: Ik gun het jullie zoo erg om eindelijk eens een positieve test in handen te krijgen. Vind super knap hoe jullie mee omgaan. Fijn dat jullie zin hebben in jullie vakantie. Ik hoop ook dat jullie alles even los kunnen laten en lekker kunnen genieten! Fijne vakantie!

@ boulu zo spannend weer! ik hoop heel erg dat meteen eerste tp raak is. Ik voel me soms wel schuldig, we liepen gelijk en nu moet jij de behandeling opnieuw doen. Ik kan er niks aan doen, maar toch had ik het liever dat we samen ongeveer even ver waren :redrose:
Even kort een update voor wie niet in het ivf topic leest.
Eerste follikelmeting was niet heel goed. 1 eitje van 10mm en de rest nog klein. Ik moet nu meer spuiten (225ie ipv 150ie) en dan hopen dat vrijdag de kleintjes mee gaan doen, anders blazen ze de poging af.
Ik heb gevraagd of we dan iui mogen doen, dat wilde ze wel overleggen, maar zo ver was het nog niet. Dus het is nog niet hopeloos, maar ik zit toch in de stress.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven