Maar niet zwanger worden..... (deel 3)
dinsdag 31 januari 2017 om 16:10
Vervolg van het topic Maar niet zwanger worden.... en deel2.
Hier schrijven we weer gezellig verder! Gewoon een groepje meiden dat al wat langer bezig is om zwanger te worden. De een nog niet naar de huisarts gegaan, de ander al diep in de medische malle molen, het maakt niet uit.
.
Lieve itsi-us, Miss_Bean, Mojo84, lux., Aderyn, fluorescent, Hannepan86, Baggal, Skylark, Blauwe_Stoel (7 jan '18), deni308 (5 jan '18), Lovely-Meghan (mrt '18) angel88 (mrt '18), Jo_86 (apr '18), Hannahzz MssFiddler, Boulu, Wished van harte gefeliciteerd!
Hier schrijven we weer gezellig verder! Gewoon een groepje meiden dat al wat langer bezig is om zwanger te worden. De een nog niet naar de huisarts gegaan, de ander al diep in de medische malle molen, het maakt niet uit.
| NAAM | LEEFTIJD | BEZIG SINDS | OORZAAK | MMM SAMENVATTING |
| flipje2 | 29/41 | Okt '14 | zaadkwaliteit ↓↓↓, herhaalde mk's met chromosoomafwijkingen | ICSI1 (jan '16 - aug '17), tp1: F☆ (18 wk), tp2: P☆ (12 wk), tp3: niet zwanger, tp4: ☆. ICSI2 (sep '17 - nu) tp1: ☆ |
| Dubbeltje83 | 33/37 | 2013 | Geen oorzaak gevonden | 3 mislukte IUI's, nu een rustmaand. Na evaluatie verder met IUI4 |
| Lieksie | 30/35 | ? | korte luteale fase + door operatie hormonen in de war | IVF/ICSI geen optie i.v.m. gezondheid. Augustus starten met IUI |
| Animal | 36/37 | 2014 | onbegrepen subfertiliteit | gestart met IVF/ICSI 4 in Dusseldorf |
| TruusdeMier90 | 27/29 | 2014 | PCOS | OI voor 12 rondes |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.57% gewijzigd
dinsdag 20 februari 2018 om 21:25
Hoe was je echo boulu? En hoe gaat het bij jou mssfiddler?
Hier goed. Voel me weer mens, zit nu op 12,5 wkn. Goede echo gehad dus heb er wel vertrouwen in
Succes animal en Truus, ik hoop een hele mooie uitkomst van jullie behandeling
Bedankt trouwens, weet niet wie het aangepast heeft onder het tabel. Maar bedankt daarvoor
Hier goed. Voel me weer mens, zit nu op 12,5 wkn. Goede echo gehad dus heb er wel vertrouwen in
Succes animal en Truus, ik hoop een hele mooie uitkomst van jullie behandeling
Bedankt trouwens, weet niet wie het aangepast heeft onder het tabel. Maar bedankt daarvoor
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
woensdag 21 februari 2018 om 11:11
Wauw Wished, bij jou schiet het ook al op! Ik vind het ook prima als je hier blijft hoor, het is jou immers ook niet aan komen waaien.
hoe is het verder? Woon je samen met je nieuwe vriend? Gaat het allemaal een beetje soepel met de scheiding?
Animal, voor jou ziet het er ook goed uit! Ik hoop dat het gouden ei erbij zit, ik gun het je zo!
Ik herken het helemaal hoor, ik reageer ook minder vaak dan ik zou willen vanuit praktisch oogpunt
Truus, wat een gedoe weer. Ik hoop dat er wat gaat groeien. Bij jou lijkt het er op dat je gewoon een aantal kansen nodig hebt, maar die kansen komen niet zo vaak vanwege je PCOS. Het klopt wel wat je zegt hoor, ik vond ivf ook veel spannender dan iui en we gingen er ook steeds heel gespannen heen. Maar soms moet je wat.
Hier gaat het inderdaad goed, morgen 15 weken. Ik merk dat mijn kwaaltjes wat afnemen en dat vind ik doodeng en vandaag heb ik een beetje zo'n dag dat ik me afvraag of alles nog wel goed is. Gelukkig hebben we volgende week weer een echo gepland staan dus dan kunnen we weer even spieken
hoe is het verder? Woon je samen met je nieuwe vriend? Gaat het allemaal een beetje soepel met de scheiding?
Animal, voor jou ziet het er ook goed uit! Ik hoop dat het gouden ei erbij zit, ik gun het je zo!
Ik herken het helemaal hoor, ik reageer ook minder vaak dan ik zou willen vanuit praktisch oogpunt
Truus, wat een gedoe weer. Ik hoop dat er wat gaat groeien. Bij jou lijkt het er op dat je gewoon een aantal kansen nodig hebt, maar die kansen komen niet zo vaak vanwege je PCOS. Het klopt wel wat je zegt hoor, ik vond ivf ook veel spannender dan iui en we gingen er ook steeds heel gespannen heen. Maar soms moet je wat.
Hier gaat het inderdaad goed, morgen 15 weken. Ik merk dat mijn kwaaltjes wat afnemen en dat vind ik doodeng en vandaag heb ik een beetje zo'n dag dat ik me afvraag of alles nog wel goed is. Gelukkig hebben we volgende week weer een echo gepland staan dus dan kunnen we weer even spieken
vrijdag 23 februari 2018 om 16:47
Klaagzang; CD16 en wederom geen ei te bekennen
gister nieuws van een vriendin; zwanger in 1 ronde. Ik ga hier langzaam aan onder door
stomme artsen willen me niet laten spuiten volgende ronde, ik moet perse eerst ophogen naar 150mg (want dat is goedkoper) ...... %[#*^##*+
bespaar verdorie op die arts zn salaris ipv op mijn ei, tijd en kinderwens! MOPPER
einde klaagzang
einde klaagzang
maandag 26 februari 2018 om 19:22
Jaaa Animal, ik ben zo blij voor je!! Hoop op meer goed nieuws deze week, succes!!
@Truus: Pff wat balen weer zeg. Het duurt gewoon een eeuw je cycli, heel herkenbaar. Uiteindelijk komt dat ei wel, maar wanneer?! Succes!
@Jo: Hoe is het met jou? Ga je al bijna met verlof?
@Wished: Fijn dat je nu boven de 12 weken zit!! De kritieke termijn voorbij (al voelt dat voor mij niet altijd zo)
@MssF: Succes met de echo deze week! Ik wou misschien 'veel plezier' zeggen, maar eerlijk gezegd voelt dat voor mij nooit zo... Misschien als de eerste spannende minuten voorbij zijn: dat het hartje klopt, kindje goed is gegroeid, beweegt, enz.
@Truus: Pff wat balen weer zeg. Het duurt gewoon een eeuw je cycli, heel herkenbaar. Uiteindelijk komt dat ei wel, maar wanneer?! Succes!
@Jo: Hoe is het met jou? Ga je al bijna met verlof?
@Wished: Fijn dat je nu boven de 12 weken zit!! De kritieke termijn voorbij (al voelt dat voor mij niet altijd zo)
@MssF: Succes met de echo deze week! Ik wou misschien 'veel plezier' zeggen, maar eerlijk gezegd voelt dat voor mij nooit zo... Misschien als de eerste spannende minuten voorbij zijn: dat het hartje klopt, kindje goed is gegroeid, beweegt, enz.
maandag 26 februari 2018 om 21:58
WAUW! Animal! Wat geweldig zeg zo veel!! (Wat eet jij precies haha, ik ga dat dieet ook volgen
) hopelijk ook alle 10 een succesvolle bevruchting #wishfulthinking
Boulu; wanneer.... nou.... ik denk aankomend weekend
vandaag geen enkel ei meer op rechts, maaaaaaar! 2 eitjes van 13 links! Arts dacht dat die door gaan groeien (allebei). Als we er voor kiezen er iets mee te doen dan is er een verhoogde kans op een meerling, maar dat is dan maar zo! Donderdag terug, hopelijk is er dan minimaal 1 doorgegroeid
Boulu; wanneer.... nou.... ik denk aankomend weekend
dinsdag 27 februari 2018 om 16:40
Truus, je wilt niet weten wat ik allemaal extra doe en laat..... Ik merk dat je steeds verder gaat in dingen uit proberen. Ik sta er volledig achter en doe niets tegen mijn wil in, maar af en toe vraag ik me wel af waar ik mee bezig ben. Maar voor nu lijkt het allemaal in ieder geval niet voor niets te zijn geweest (of het had niet uitgemaakt dat kan natuurlijk ook nog!)
10 uit 10 is wel erg onrealistisch hoor! Het zijn er 7 geworden. Dat is ook nog erg veel, aangezien 60% het gemiddelde is. Ik weet niet of er ook nog een aantal niet rijp waren, maar dat zal ik morgen of overmorgen wel van de arts horen als ze bellen. In principe zaterdag de tp.
Ik hoop voor je dat er in ieder geval 1 doorgroeit! Normaal groeien ze boven de 12 door en krimpen ze niet snel meer, maar zeg nooit nooit... Ik ga in ieder geval duimen dat je er donderdag 1 of 2 van 18 mm hebt! Onderschat een 2-ling niet hoor!
Boulu, ik hoop toch wel dat je op dat moment een beetje kunt genieten van de echo? Dat je vlak er na weer onzeker bent, lijkt me niet zo vreemd hoor!
Mss F, ik hoop dat jij een mooie echo gehad hebt!
10 uit 10 is wel erg onrealistisch hoor! Het zijn er 7 geworden. Dat is ook nog erg veel, aangezien 60% het gemiddelde is. Ik weet niet of er ook nog een aantal niet rijp waren, maar dat zal ik morgen of overmorgen wel van de arts horen als ze bellen. In principe zaterdag de tp.
Ik hoop voor je dat er in ieder geval 1 doorgroeit! Normaal groeien ze boven de 12 door en krimpen ze niet snel meer, maar zeg nooit nooit... Ik ga in ieder geval duimen dat je er donderdag 1 of 2 van 18 mm hebt! Onderschat een 2-ling niet hoor!
Boulu, ik hoop toch wel dat je op dat moment een beetje kunt genieten van de echo? Dat je vlak er na weer onzeker bent, lijkt me niet zo vreemd hoor!
Mss F, ik hoop dat jij een mooie echo gehad hebt!
dinsdag 27 februari 2018 om 16:54
Animal wat een prachtige score! Trots op je meid. Tja en dat je een stapje verder gaat is denk ik voor de meeste heel herkenbaar. Voor mijn IVF had ik ook een speciaal dieet wat ik heb gevolgd (heel strikt niets voor mij) en met succes (of niet) maar dat boeit toch niet want ben wel zwanger geraakt. Dat was echt tegen alle verwachtingen in had het nooit meer gedacht.
Truus, fijn te lezen dat je nu 2 eitjes hebt. Ik hoop dat ze heel mooi doorgroeien. Ik vond de kans op een meerling nooit zo erg (stiekem hoopte ik het en zag dan al 2 lieve kleine babytjes).
Boulou, wished en mssfiddler, hoe gaat het met jullie? Beginnen de buikjes al te groeien? Ik heb gewoon geen advies voor jullie wou zeggen geniet er lekker van maar dat vind ik een beetje misplaatst. Natuurlijk geniet je ervan maar het is nou niet dat ik de hele dag met big smile rond liep (nu al helemaal niet meer). Bizar hoor hoe geleidelijk het gaat en hoe alles anders of zwaarder wordt. Oh ja ben heel benieuwd naar het geslacht. Hebben jullie een voorgevoel.
Laat ik gewoon gokken, boulou een meisje en wieshed en mssf een jongen hihi?
Hier ga ik bijna met verlof ben de laatste zaken aan het afronden op het werk. Ik ben vooral heel moe. Waar ik eerst uitkeek naar mijn verlof zie ik er ineens tegenop. Straks wordt alles anders en dan ook nog die bevalling die toch echt moet. Zo gewenst zo lang op gehoopt dadelijk valt het ineens zo erg tegen (ik haat mezelf om zulke nare gedachten). Verder zijn de meeste kronkels in mijn hoofd van het 'zwanger worden' er inmiddels wel uit. Als ik zie hoe hysterisch sommige mensen in hun zwangerschap zijn mbt gezondheid, voeding, zorgen etc. Gek genoeg was dat met de pret echo al minder en na de 20 al helemaal.
Oei maar die eerste 12 weken zijn echt killing (mocht ik ooit weer zwanger raken hoop ik dat ik er pas achter kom na 12 weken haha)
Truus, fijn te lezen dat je nu 2 eitjes hebt. Ik hoop dat ze heel mooi doorgroeien. Ik vond de kans op een meerling nooit zo erg (stiekem hoopte ik het en zag dan al 2 lieve kleine babytjes).
Boulou, wished en mssfiddler, hoe gaat het met jullie? Beginnen de buikjes al te groeien? Ik heb gewoon geen advies voor jullie wou zeggen geniet er lekker van maar dat vind ik een beetje misplaatst. Natuurlijk geniet je ervan maar het is nou niet dat ik de hele dag met big smile rond liep (nu al helemaal niet meer). Bizar hoor hoe geleidelijk het gaat en hoe alles anders of zwaarder wordt. Oh ja ben heel benieuwd naar het geslacht. Hebben jullie een voorgevoel.
Laat ik gewoon gokken, boulou een meisje en wieshed en mssf een jongen hihi?
Hier ga ik bijna met verlof ben de laatste zaken aan het afronden op het werk. Ik ben vooral heel moe. Waar ik eerst uitkeek naar mijn verlof zie ik er ineens tegenop. Straks wordt alles anders en dan ook nog die bevalling die toch echt moet. Zo gewenst zo lang op gehoopt dadelijk valt het ineens zo erg tegen (ik haat mezelf om zulke nare gedachten). Verder zijn de meeste kronkels in mijn hoofd van het 'zwanger worden' er inmiddels wel uit. Als ik zie hoe hysterisch sommige mensen in hun zwangerschap zijn mbt gezondheid, voeding, zorgen etc. Gek genoeg was dat met de pret echo al minder en na de 20 al helemaal.
Oei maar die eerste 12 weken zijn echt killing (mocht ik ooit weer zwanger raken hoop ik dat ik er pas achter kom na 12 weken haha)
dinsdag 27 februari 2018 om 18:35
Jo, jij hebt dus ook een soort van een dieet gevolgd? wanneer ben je weer "gewoon" gaan eten? Ik vind dat nu al best lastig, stel dat ik straks wel zwanger bent, hoe lang blijf ik dat dan ook zo doen? De hele zwangerschap? Of alleen maar tot de 12 weken? Of stop ik er al eerder mee? Best lastig en ik bren nog niet eens zwanger
Hoewel de utro en de punctie anders doet vermoeden: opgezette buik en grote pijnlijke borsten.
woensdag 28 februari 2018 om 10:31
Animal dat is zeker een goede score! (Ik doe gewoon graag aan overdreven wishfull thinking, positief ingesteld zijn schijnt van invloed te zijn op je vruchtbaarheid. Nou dat is dan alvast stap 1
) Spannend zaterdag! Wat betreft die tweeing; manlief zou dat geweldig vinden, ik zelf maak me vooral zorgen of mijn lijf dat wel kan (ik heb bijvoorbeed een behoorlijke bekken operatie gehad ooit, dus ‘kan’ dat wel?). Die twee baby’s zie ik dan wel weer.... dat loopt wel los denk ik mocht het zo zijn. En financieel en qua huis enzo kunnen wij dat prima trekken.
Jo, hier dus geen stiekeme hoop op 2 voor mij (wel van manlief!!) maar het is wel een dubbele kans! En dat maakt me blij! Niemand zegt dat ze ook beide bevrucht raken en blijven plakken, dus ach. En zoals ik al zei, ik zie dan wel wat het universum voor me bedacht heeft! Wat spannend die laatste dagen op je werk! Dat lijkt me zo ontzettend gek, je rond af alsof je nooit meer terig komt en dan heb je ineens 14 weken vakantie.... waarvan 10 met zijn 3tjes?! heel erg vreemd! Die bevalling enzo gaat gewoon goed komen hoor
niet druk over maken! Mijn moeder (verloskundige) zegt altijd dat er nog nooit een is blijven zitten, en dat het nog eenmaal ‘een beetje zeer’ doet maar dat je dat zo vergeten bent. Lekker cliche allemaal, maar waarschijnlijk gewoon enorm waar! Succes met de ‘laatste loodjes’
Jo, hier dus geen stiekeme hoop op 2 voor mij (wel van manlief!!) maar het is wel een dubbele kans! En dat maakt me blij! Niemand zegt dat ze ook beide bevrucht raken en blijven plakken, dus ach. En zoals ik al zei, ik zie dan wel wat het universum voor me bedacht heeft! Wat spannend die laatste dagen op je werk! Dat lijkt me zo ontzettend gek, je rond af alsof je nooit meer terig komt en dan heb je ineens 14 weken vakantie.... waarvan 10 met zijn 3tjes?! heel erg vreemd! Die bevalling enzo gaat gewoon goed komen hoor
donderdag 1 maart 2018 om 08:32
Hoi hoi dames,
Hoe gaat het hier?
Jo lekker bijna met verlof, logisch dat er nu ook een beetje angst bij komt kijken, ik denk dat iedere vrouw dat heeft. Laat het over je heen komen en probeer te genieten.
Animal mooie opbrengst, ik hoop dat je over een paar weken met een mooie test mag staan. Het is je gegund
Truus dikke knuffel, balen dat het zo tegen valt. Ik weet nog zo goed hoe al die teleurstellingen en tegenslagen voelen, zo oneerlijk. Ik hoop snel beter nieuws voor je
Boulu en mssfiddler hoe voelen jullie je?
Hier gaat wel goed, alleen sinds gister echt steekjes en krampjes in liezen en onderbuik maar zal het groeien van de baarmoeder zijn. Maandag weer een echo
Hoe gaat het hier?
Jo lekker bijna met verlof, logisch dat er nu ook een beetje angst bij komt kijken, ik denk dat iedere vrouw dat heeft. Laat het over je heen komen en probeer te genieten.
Animal mooie opbrengst, ik hoop dat je over een paar weken met een mooie test mag staan. Het is je gegund
Truus dikke knuffel, balen dat het zo tegen valt. Ik weet nog zo goed hoe al die teleurstellingen en tegenslagen voelen, zo oneerlijk. Ik hoop snel beter nieuws voor je
Boulu en mssfiddler hoe voelen jullie je?
Hier gaat wel goed, alleen sinds gister echt steekjes en krampjes in liezen en onderbuik maar zal het groeien van de baarmoeder zijn. Maandag weer een echo
donderdag 1 maart 2018 om 11:13
Oh nee Animal!! Wat een ontzettend verdrietig bericht!! Jeetje, ben er even verslagen van. Zo goed nieuws afgelopen week en dan nu dit. Ik ben soms zo boos op het hele traject: eerst een positief gevoel en nu stort het weer helemaal in.
En wat een vreselijk idee dat dit jullie laatste kans is.
Oh Animal, wat vind ik het erg voor jullie... Heel veel sterkte!
(PS: Reageer één dezer dagen verder)
En wat een vreselijk idee dat dit jullie laatste kans is.
Oh Animal, wat vind ik het erg voor jullie... Heel veel sterkte!
(PS: Reageer één dezer dagen verder)
donderdag 1 maart 2018 om 15:05
Animal
Dat had niemand zien aankomen maar 1 is natuurlijk wel heel weinig. Ook ik weet even niet wat te zeggen. Uiteraard hoop ik op een goede terugplaatsing. Echt een klote traject is het ook
Sterkte lieverd

Oh ja nog Vwb je vraag omtrent het eten ik ben doorgegaan tot 7 weken. Dus als je het nog kunt opbrengen houd dan ook vooral vol.
Dat had niemand zien aankomen maar 1 is natuurlijk wel heel weinig. Ook ik weet even niet wat te zeggen. Uiteraard hoop ik op een goede terugplaatsing. Echt een klote traject is het ook
Sterkte lieverd
Oh ja nog Vwb je vraag omtrent het eten ik ben doorgegaan tot 7 weken. Dus als je het nog kunt opbrengen houd dan ook vooral vol.
zaterdag 3 maart 2018 om 11:08
Animal, ik heb je een PB gestuurd, hoop dat die is aangekomen. Veel sterkte en ik ga vooral heel erg hard duimen dat dit embryo jullie kindje wordt!!
@Truus: Haha leuk 2 eicellen!! Snap het hoor, een tweeling was voor mij/ons ook prima geweest. Wanneer is je nod?
@Jo: Wat vervelend dat je soms soort koudwatervrees hebt! Snap het hoor, heb het nu niet, maar in het begin toen we zwanger wilden worden wel. Hoe moet dat met die nachten als we allebei al moe zijn?! Maar volgens mij gaat het uiteindelijk echt wel vanzelf en wen je er ook aan.
Nu weet ik nog steeds niet of het een jongen of meisje wordt bij jullie trouwens!
@Wished: Fijn dat je maandag weer een echo hebt. Die steken en krampen lees ik vaker.
Hier gisteren erg onzekere dag gehad omdat ik mijn buik niet meer vind groeien (of juist platter vind) maar hopelijk zijn het m'n angsten die me gek maken. Ook maandag weer een echo, een beetje extra gespannen wel.
@Truus: Haha leuk 2 eicellen!! Snap het hoor, een tweeling was voor mij/ons ook prima geweest. Wanneer is je nod?
@Jo: Wat vervelend dat je soms soort koudwatervrees hebt! Snap het hoor, heb het nu niet, maar in het begin toen we zwanger wilden worden wel. Hoe moet dat met die nachten als we allebei al moe zijn?! Maar volgens mij gaat het uiteindelijk echt wel vanzelf en wen je er ook aan.
Nu weet ik nog steeds niet of het een jongen of meisje wordt bij jullie trouwens!
@Wished: Fijn dat je maandag weer een echo hebt. Die steken en krampen lees ik vaker.
Hier gisteren erg onzekere dag gehad omdat ik mijn buik niet meer vind groeien (of juist platter vind) maar hopelijk zijn het m'n angsten die me gek maken. Ook maandag weer een echo, een beetje extra gespannen wel.
zaterdag 3 maart 2018 om 11:14
Wow, die zag ik niet aankomen
Wat ontzettend oneerlijk is dit hele rotproces toch! Je zult je echt ontzetten rot voelen nu en zelfs ik weet nu even niets uit te brengen
ik doe aan wishfull thinking voor de ene die wel goed is............ als je dat goed vind
hele dikke knuffel!
Hier echt twee eitjes: 14 en 18 afgelopen donderdag (temp is nog laag dus in theorie nu 18 en 22 maar heb geen meting meer gehad) we fokken er op los als konijntjes ongeveer. Gister alweeeeeer een aankondiging in de vriendengroep, en nu ben ik het echt wel zat. We gaan voor een knaller van een tweeling!
Hier echt twee eitjes: 14 en 18 afgelopen donderdag (temp is nog laag dus in theorie nu 18 en 22 maar heb geen meting meer gehad) we fokken er op los als konijntjes ongeveer. Gister alweeeeeer een aankondiging in de vriendengroep, en nu ben ik het echt wel zat. We gaan voor een knaller van een tweeling!
zaterdag 3 maart 2018 om 16:16
Zoals jullie misschien wel gelezen hebben op het IVF/ICSI topic zijn er flinke afwijkingen gevonden en hebben we een morula terug geplaatst gekregen ipv een blasto. Een embryo wat dus een dag achterloopt.
De kans dat dit wat wordt is hierdoor een stuk lager dan als het wel een blasto was geweest. We hebben hier dus ook echt geen vertrouwen meer in.
Voor ons zal dit traject hier dus ook stoppen en ga ik hierbij ook afscheid nemen van jullie! Ik hoop zo erg dat jullie wens wel in vervulling zal gaan en jullie allemaal moeder zullen worden.
Dikke knuffel en heel erg bedankt voor jullie steun de afgelopen tijd en in het bijzonder de afgelopen poging
De kans dat dit wat wordt is hierdoor een stuk lager dan als het wel een blasto was geweest. We hebben hier dus ook echt geen vertrouwen meer in.
Voor ons zal dit traject hier dus ook stoppen en ga ik hierbij ook afscheid nemen van jullie! Ik hoop zo erg dat jullie wens wel in vervulling zal gaan en jullie allemaal moeder zullen worden.
Dikke knuffel en heel erg bedankt voor jullie steun de afgelopen tijd en in het bijzonder de afgelopen poging
zaterdag 3 maart 2018 om 17:54
Het zal vast een rouwproces worden, en ik hoop dat jullie daar samen doorheen kunnen komen. Zoek hulp als jullie merken dat dat nodig is, relaties sneuvelen vaak door zulke verdrietige omstandigheden...
Hele dikke knuffel van Proudmama33
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
zondag 4 maart 2018 om 00:26
Lieve lieve animal,
Ik ben er stil van..wat een kut nieuws. Ik hoop dat jullie met steun en hulp het een plekje kunnen gaan geven. Blijf vooral met elkaar in contact, dat is zo belangrijk om te proberen dat dit niet tussen jullie in komt te staan.
Heel veel sterkte lieverd
Ik ben er stil van..wat een kut nieuws. Ik hoop dat jullie met steun en hulp het een plekje kunnen gaan geven. Blijf vooral met elkaar in contact, dat is zo belangrijk om te proberen dat dit niet tussen jullie in komt te staan.
Heel veel sterkte lieverd