meijuni2016 (deel 2)

24-10-2015 21:21 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdU.D. 1e/2e/ 3e kindje Bijzonderheden Mijnnickname29 28 mei 2e kindje (dochter van dec '14) hartje zien kloppen bij 6.0, 7.5 en 9.6

13 november nekplooimeting Nijntje27 28 mei 2e kindje, zoon van 1,5 hartje zien kloppen bij 6,5 en 7,5 week. 4 nov termijnecho Bliss91241 Juni1e kindje 1 December geslachtsbepalingKleurig38 03 juni 1e kindje Single Mama, intake VK 27 oktober, echo 10 november Superstar 927 03 juni 1e kindje echo ..... Nadiaxx30 08 juni 1e kindje Eerste echo 27 oktober XkusX28 08 juni 1e kindje Eerste echo 11 november

Gurlie

Voor de meiden van het topic meijuni2016.

Inlognaam: meijuni2016

wachtwoord: babyboom

Wil je bij de geheime voor-vrienden-niet-zichtbare facebookgroep, stuur dan een mailtje naar meijuni2016@gmail.com.
Ik weet nog niet hoe ik het bekend ga maken, word al zenuwachtig bij de gedachte. Mijn ouders passen een dag per week op, dus ik zou mijn dochter een romper aan kunnen doen met iets van ik word grote zus ofzo. Ben alleen bang dat ze het dan niet door hebben, dat ze denken dat ik die van iemand gekregen heb ofzo haha!

Hier zijn de kwaaltjes er helaas ook nog. Vooral super moe en gaar, bij vlagen misselijk. Vandaag ook voor het eerst zonder m'n pilletje tegen de misselijkheid want die zijn helaas op. Hopelijk blijft het goed gaan. Vandaag wel echt extreem gare dag maar dat kwam volgens mij vooral omdat ik zo slecht geslapen heb.
Schaapjes heb je al gemberthee geprobeerd tegen de misselijkheid? Met verse gember? Dat werkt enorm goed
Spannend Gurlie! Ik duim met je mee
Dus morgen staan schaapjes en Gurlie op de agenda!!! Spannend!!! Ik voel echt zenuwkriebeltjes door mijn buik 😊
Nou meiden slecht nieuws voor mij.

Het vruchtje is niet gegroeid en er is ook geen hartactiviteit. Wat enorm kut! Echt waar!

Maar ergens hoe raar het ook klinkt had ik dit in mijn achterhoofd. Omdat het bij de vorige echo al zo raar ging met die weken en nu de laatste dagen geen kwaaltjes meer.

Curritage neemt volgende week plaats tenzij mijn lichaam dit al voor die tijd zelf heeft gedaan.

Wat een verschrikkelijke domper. Had het allemaal zo leuk bedacht voor aankomend weekend als we met mn ouders weekend weg gaan. Maar helaas. Het mag niet zo zijn.

Ergens denk ik wel het zal niet voor niets zo gaan.

Ik wens jullie allemaal lieve meiden een heel goede en gezonde zwangerschap en dat jullie straks met volle teugen kunnen genieten van jullie wondertje!

Ik ben er van overtuigd dat het bij mij ook goed gaat komen. Alleen een andere tijd!

Liefs,
Oh shit zeg Gurlie! Ik was er ook al bang voor na je verhaal van de vorige echo. Het leek me sterk dat de berekening er zo ver naast zat. Maar je hoopt toch op het beste en dat het vruchtje inderdaad gewoon verder groeit. Helaas heeft het dit keer niet zo mogen zijn. Ik weet uit eigen ervaring hoeveel pijn dat doet, ik leef met je mee! Ik hield me toen ook vast aan de gedachte 'dit zal vast wel een reden hebben'. Een paar maanden geleden is mijn beste vriendin veel te vroeg bevallen en na twee weken is haar dochtertje overleden. Een pijn die niet te vergelijken is, maar ik had wel het gevoel dat ik er beter voor haar kon zijn door het verdriet dat ik had meegemaakt. Bij mij was er dus ook een 'reden'. Maar ik hoop dat jouw reden positiever zal zijn en dat je snel succesvol zwanger zult zijn van een prachtig kindje!
Oooh gurlie klote zeg....

Heel veel sterkte!
Oh noooo wat vreselijk!! Veel sterkte meid! 🌺 En supermooi gezegd mijnnickname! Ik zit al weer twee dagen overal om te huilen dus ook nu biggelen de tranen over mijn wangen.
Och wat naar Gurlie, helaas weet ook ik uit ervaring hoe een miskraam voelt. Heel veel sterkte, ik vond de eerste weken erna echt heel zwaar dus laat je lekker vertroetelen en geef het verdriet de ruimte.

Ik hoop voor je dat je lichaam het zelf oppakt komende week en ook al wil je dat nu waarschijnlijk helemaal niet horen: snel weer een mooie zwangerschap!
Het is hier rustig zie ik! Ben zelf ook niet veel aanwezig hier.

Jeetje Gurlie wat ontzettend kut zeg.. ik weet helaas ook uit ervaring hoe het voelt, dat gun je niemand!

Het gebeurt idd niet voor niks, maar dat maakt het voor nu niet minder verdrietig natuurlijk.. Sterkte meid hoop voor je dat dit allemaal snel achter de rug is en je heel snel weer goed zwanger mag zijn!!

Over Facebook, ik ga zelf niet meedoen daaraan maar kom hier op t forum wel nog steeds af en toe langs! Als er nog geschreven word in elk geval haha.

Ja en dan mijn eigen update.. ik heb de termijnecho gehad en alles was weer perfect! Die kleine friemel lag alweer lekker te wiebelen en trappelen.

Ben zelfs weer 2 dagen vooruit gezet en ben nu dus officieel op 1 juni uitgerekend, nu 11 weken en 3 dagen zwanger. Meteen helemaal blij en opgelucht! De opa's en oma's ook meteen dezelfde dag het nieuws verteld en die waren ook helemaal blij dus super leuk nu volgende week weer een echo!

De vermoeidheid/luiheid is nog steeds hetzelfde trouwens haha.. dus nog steeds veel luieren maar ach zo erg is dat niet.
Ach gurlie wat jammer! Heel veel sterkte toegewenst!

Dames ik wil ook wel graag mee naar facebook maar ik wacht mijn 2e echo van morgen nog even af ok? Ik voel me lichamelijk goed, behalve oververmoeid maar geen reden om zorgen te maken. Maar door de vermoeidheid is het op dit moment geestelijk wel heel zwaar. Maar goed, hopen op nog een mooie echo en dan ga ik genieten.

Wat fijn bliss! Heerlijk hè om die kleine te zien? Ik vond het ook zo speciaal! Waarom opnieuw een echo dan?
Succes met de echo superstar, en gezellig als je meekomt baar facebook
Hoe was je echo superstar?? Leuk als je mee gaat naar Facebook. Het is daar gezellig druk!

Echo's, lief, leed en shoppingissues worden daar gedeeld. :-)
Echo was helemaal prima! Weer 2 dagen extra gekregen dus kleintje doet het goed. Was zo opgelucht, moest er echt even van huilen... Ik ga morgen of donderdag even met facebook bezig en dan zie ik jullie daar :D
Heel fijn Superstar, gefeliciteerd en leuk dat je overkomt naar Facebook!
Superstar, een mailtje naar meijuni2016@gmail.com met daarin je voor en achternaam en evt je woonplaats, als je een veel voorkomende facebooknaam hebt, is voldoende. Dan nodig ik je eerst prive uit en daarna kan ik je toevoegen aan de groep. Omschrijf ook even je foto zodat ik zeker weet dat ik de goede te pakken heb. Heb nl al een keer de verkeerde uitgenodigd :-).
Hey lieve meiden,

Hier even een berichtje van mij.

Vandaag een dag na de curettage. Voel me opzich redelijk goed maar ben wel erg moe van de narcose en wat last van menstruatie pijn. Ik ging best nuchter de 'operatie' in. Maar toen ik na een half uur weer wakker werd was het zo een klap in mijn gezicht dat ik echt zo moest janken. Dan komt pas binnen dat je dus echt niet meer zwanger bent en dat het hele kleine iniminie mensje in je er niet meer is. Wat verschrikkelijk.

Ik zal af en toe is komen gluren hoe het met jullie is. En ik hoop dat ik snel weer een leuk nieuwtje heb! We blijven positief en we gaan er straks gewoon weer voor. Dit moet even een plekje krijgen.

Lieve meiden geniet echt waar geniet van dat hele mooie wondertje in jullie buik! Het is jullie met oprecht gegund.

Geniet van de mooie momenten die nog komen gaan!

Lief dat jullie mij onderin de tabel hebben gezet met een hug!

Deze is voor jullie
Dikke knuffel voor jou Gurlie!

Neem de tijd om bij te komen maar fijn dat jullie ook al heel voorzichtig vooruit durven te kijken.

Dit verlies zal je altijd bij blijven, maar hopelijk komen er ook snel weer mooie ervaringen bij!

Wat naar Gurlie! Gun jezelf de tijd om dit verdriet een plekje te geven. Het verdriet slijt en maakt in de toekomst plaats voor een enorme dankbaarheid dat het die keer wel goed gaat. Ik gun het je dat dat moment snel komt!
Gurlie, een aantal van ons weet precies hoe je je voelt. En dat het dus idd zwaar %#*^¥$ is. Neem je tijd om het een plekje te geven en wees lief voor jezelf nu. Het is niet niks. Ik wil je veel sterkte wensen. Mocht het in de toekomt weer lukken, laat je het ons dan even weten?? Ik leef met je mee. Liefs 🍀🌺
Hallo meiden!

Zitten jullie vol of niet? Anders zou ik graag mee willen schrijven. Ik volg al een tijdje dit topic maar vanwege meerdere miskramen durfde ik het deze keer niet om al te vroeg mee te schrijven in een zwanger topic. Maar aangezien we gisteren weer een goede echo gehad hebben, lijkt het me hartstikke leuk. Ik ben 11w3d en uitgerekend op 7 juni.

Lijkt me leuk om mee te schrijven, maar ik hoor wel of ik welkom ben :-)
Tuurlijk ben je welkom Lovelylady! Gefeliciteerd met je goede echo. Enig probleem is dat dit forum niet meer actief wordt gebruikt. We zijn bijna allemaal overgestapt naar een gezamenlijke Facebookgroep. Als je daar ook interesse in hebt kun je je aanmelden door een mail te sturen naar het adres dat in het bovenste bericht van dit topic staat.
Dank je Nickname! Lijkt me leuk! Ik stuur even een mailtje, bedankt.

Groetjes!
Het sterft hier een beetje uit volgens mij denk dat jullie alleen op facebook verdergaan?

Hier in elk geval de nekplooimeting + uitslag gehad ondertussen en alles was perfect! Dus helemaal fijn, we laten de nipt ook maar achterwege nu. Volgens de nub zou het trouwens een meisje zijn maar dat moet ik nog maar zien haha! Over een weekje hebben we een pretecho met geslachtsbepaling dus dan weten we het zeker ben benieuwd!
Op facebook is het inderdaad een stuk drukker Bliss!

Fijn dat alles goed was! Ik heb as dinsdag nekplooimeting maar krijg niet meteen de uitslag. Maar hopelijk kunnen ze wel zeggen of er geen verdikking zit of iets dergelijks.

Leuk dat je volgende week ook een pretecho met geslachtsbepaling laat maken, wij ook! Wij zijn ook erg nieuwsgierig en willen het gewoon graag weten zodra dat mogelijk is. Spannend volgende week, kan niet snel genoeg gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven